Gjest Pricilla Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hva tror dere om denne vaskemaskinen? ser den ok ut? Hva er evt. mindre bra med den? Skal kjøpe vaskemaskin i dag og har ikke altfor mye penger og bruke og synes denne så ok ut... Hva mener dere? takker for svar http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO_B/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=ZEG2QCJkMA62WmI6h0p1oSFA6SzCE5Z4hA4=?ProductID=3WPD4QjouiQAAADxEmZZS1Ot&CatalogCategoryID=h60KBymfB8YAAADrUpUOa9AY&filename=producttype_text%2cproductpage_text%2cprodtypes_vartypes_text%2cexplanation_text#Egenskaper 0 Siter
x-woman Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hvor ofte vasker du klær? det er det viktigste spørsmålet når du skal kjøpe en vaskemaskin. Vaskemaskin er det kjøpet man bør legge mest vekt på utav elektronisk utstyr. Første grunn er at det er så dyrt å reparere og du er ganske avhengig av at den skal ha god kavlitet. Bosch er gode maskiner spesielt dem som er laget i tyskland.( ikke dem som er laget i spania ) Denne maskinen er elektronisk og det er bra. Mindre utgifter i fremtiden! 1200 o/m er bra og veldig nødvendig hvis du har tørketrommel. Prisen på maskinen er veldig bra så det er alltid et ok kjøp hvis man får en god pris. Men har du mange barn og vasker en maskin for dagen ville jeg ikke anbefalt den. Lykke til og husk at det er alltid lurt å sjekke litt priser rundt om kring. 0 Siter
Gjest Whirlpool Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 For liten sentrifuge ... bare 1200 omdreininger ..... 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Vi har en lignende med 900 omdreininger. Den har gått og gått i flere år nå hver dag. 6 år?` Så den må sant og si ha vært et godt kjøp. Det er merket whirlpool. Synes forøvrig at butikkbetjeningen er ganske ærlig på om ting er holdbare eller ikke. Husk at du har 5 års reklamasjonsrett på kapitalvare etter kjøpsloven. Jeg hadde ikke vært redd for å kjøpe den du ser på med mindre du får klare hint fra betjeningen at den er dårlig. 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 For liten sentrifuge ... bare 1200 omdreininger ..... Vi har 900 omdreininger og tøyet tørker normalt i løpet av et døgn hvis jeg henger det på annenhver rill på vaskerommet. Har heller ingen problemer med å ha det i tørketrommel heller som jeg gjør med håndduker. 0 Siter
Gjest Whirlpool Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Vi har 900 omdreininger og tøyet tørker normalt i løpet av et døgn hvis jeg henger det på annenhver rill på vaskerommet. Har heller ingen problemer med å ha det i tørketrommel heller som jeg gjør med håndduker. Vi hadde 1200 omdr. tidligere på en halvautomatisk maskin, idag har jeg 1400 omdr./helautomatisk mask., og det er STOR forskjell føler jeg. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 For liten sentrifuge ... bare 1200 omdreininger ..... 1200 omdreininger er jo bra da!§ Såpass vet jeg da... Vil ikke ha mindre enn 1000 - men skal ha tørketrommel også, så det spiller forsåvidt liten rolle. men satser på 1000 eller mer.. Det meste man får er vel 1400? Hvordan kan man da mene at 1200 er lite? 0 Siter
Gjest 1600 omdr pr min Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 1200 omdreininger er jo bra da!§ Såpass vet jeg da... Vil ikke ha mindre enn 1000 - men skal ha tørketrommel også, så det spiller forsåvidt liten rolle. men satser på 1000 eller mer.. Det meste man får er vel 1400? Hvordan kan man da mene at 1200 er lite? Vi har 1600, men 1400 er også bra. 1200 er for lite, synes jeg. http://google.startsiden.no/index_no.html?q=vaskemaskin+1600+sentrifuge&lr=lang_no 0 Siter
Gjest been there done that Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Vi har 900 omdreininger og tøyet tørker normalt i løpet av et døgn hvis jeg henger det på annenhver rill på vaskerommet. Har heller ingen problemer med å ha det i tørketrommel heller som jeg gjør med håndduker. det er nok bare tørketrommelen din som lider når du bruker den. 900 om er altfor lite for tørketrommelen og det sliter ekstremt mye på båndene i tørketrommelen. Ikke gjør de mye! 0 Siter
x-woman Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 1200 omdreininger er jo bra da!§ Såpass vet jeg da... Vil ikke ha mindre enn 1000 - men skal ha tørketrommel også, så det spiller forsåvidt liten rolle. men satser på 1000 eller mer.. Det meste man får er vel 1400? Hvordan kan man da mene at 1200 er lite? Når man skal ha tørketrommel må man ha en sentrifuge på vasken må minimum 1200 ellers vil tørket. din gåan fort. De tåler ikke at tøet er for vått. Det meste du får på o/m er 1800. Jeg har 1600 og trenger overhode ikke mer enn det. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Denne modellen er laget i Spania og ikke i Tyskland. De er ofte ikke så bra. Jeg ville sett om jeg kunne klare legge til ca 1500 kroner og fått en Elektrolux eller en Wirlpool til den prisen (rundt 5000). 0 Siter
x-woman Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Denne modellen er laget i Spania og ikke i Tyskland. De er ofte ikke så bra. Jeg ville sett om jeg kunne klare legge til ca 1500 kroner og fått en Elektrolux eller en Wirlpool til den prisen (rundt 5000). Elektrolux hadde jeg ikke kjøpt før den var oppi en høy prisklasse. Lvaere prisklasse = zanussi Whirlpool har også modeller opp i pris som er bra, men der hadde jeg også vært forsiktig med å kjøpe billige. Sjekk at inner trommel er i rustrfritt stål og at maskinen er elektronisk. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg syntes den var fin jeg. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 http://www.trelektron.no/ Kontakt disse å hør hva de har. Jeg har solgt og levert mange skadevarer, dvs varer med kosmetsik skade til redusert pris, men med full garanti. Mange som har hatt et litt strengt budsjett å gå etter har satt stor pris på en ny vaskemaskin med en bulk i siden som ikke har noen betydning for kvaliteten. 0 Siter
shandy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 1200 omdreininger er jo bra da!§ Såpass vet jeg da... Vil ikke ha mindre enn 1000 - men skal ha tørketrommel også, så det spiller forsåvidt liten rolle. men satser på 1000 eller mer.. Det meste man får er vel 1400? Hvordan kan man da mene at 1200 er lite? Kan du ikke kjøpe kombinert vaskemaskin og tørketrommel i ett da. Det har jeg - funker greit den. Du skal jo ha tørketrommel allikevel sier du? Har tørketrommel ved siden av også da, men den er så å si moden for dynga. Såvidt jeg har fått med meg, er dere bare to voksne, så så veldig hastverk med å kjøre både vaskemaskin og tørketrommel samtidig har dere vel ikke :-) 0 Siter
Gjest aldri i livet Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Kan du ikke kjøpe kombinert vaskemaskin og tørketrommel i ett da. Det har jeg - funker greit den. Du skal jo ha tørketrommel allikevel sier du? Har tørketrommel ved siden av også da, men den er så å si moden for dynga. Såvidt jeg har fått med meg, er dere bare to voksne, så så veldig hastverk med å kjøre både vaskemaskin og tørketrommel samtidig har dere vel ikke :-) kjedelig hvis den ene tinge ryker da .... så må en kjøpe en av hvert ...... nei kjøp èn vaskemaskin og èn tørketrommel 0 Siter
shandy Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 kjedelig hvis den ene tinge ryker da .... så må en kjøpe en av hvert ...... nei kjøp èn vaskemaskin og èn tørketrommel Hver sin smak, men kjekt å sette på en vask med f.eks håndklær - reise bort, eller gjøre noe annet. Alt tørt og ferdig til å brette, og legge i skapet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.