Gå til innhold

Hva ville du gjort om du var...

Anbefalte innlegg

Gjest stine studine
Skrevet

lite motivert for studiene dine og syntes det var vanskelig å åpne bøkene og lese?

Gjest elisabeth
Skrevet

Da ville jeg tatt en fri dag eller to, der jeg ikke tenkte noe på studier.

Også ville jeg valg den boka som jeg syntes var mest interessant og lest ut den. Og da kommer man i riktig lesemønster, og the show must go on!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg ville prøvd å vært på lesesalen FØR halv ni. Funker ikke å sitte hjemme med internet, tv og alt mulig. Ta en liten pause hver time. Og god lunsj. Sett deg et mål ang. hvor lenge du skal være på skolen eller hvilket kapittel du bør ha lest ut.

Hjelper også på motivasjonen hvis dere er flere som drar på skolen og sitter på lesesalen sammen og har pauser sammen. Eneste faren er at det kan bli litt VEL sosialt og da også pausene litt VEL lange :-) Det er bare snakk om selvdisiplin.

Lykke til! Jeg merker den dalende motivasjonen jeg også. Men har erfaring med at bare en kommer i gang, så er det egentlig ikke så ille!

Gjest malun
Skrevet

Drukket meg til en veritabel fylleangst - det er ganske motiverende.

Gjest rykter
Skrevet

Har hørt om folk som tar seg et glass vin mens de leser, for da skal det vist gå mye lettere, og man blir jo i litt godt humør..

Gjest pasa20
Skrevet

Har akkurat samme problemet selv...Det er ganske frustrerende og jo mer tid det går jo vanskeligere er det å komme inn i det.....

En av årsakene kan kanskje være at du har konsentrasjonsproblemer (?)

Gjest Daisy
Skrevet

Dersom det var vedvarende ville jeg nok kanskje tatt en pause.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...