Goliath Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Mulig du bare gjengir dette svadaet uten å lese det, men de kommer faktisk fra Iran. Ergo er betraktninger om rettssikkerheten i Iran meget relevante. At du vil sende dem til Iran (siden du ikke vil la dem bli her), viser jo at du må ha tiltro til det iranske rettsvesenet. Hvorfor skal jeg behøve å ha noen som helst tiltro til det Iranske rettsvesen? Les hva jeg skriver, i stedet for å bruke din "merkelige" retorikk på meg. At DU mener du må ha tillitt til det rettsvesen som eksisterer i land vi ønsker å sende terrorister tilbake til, betyr IKKE at JEG mener det. Tvert i mot skrev jeg at" Vi skal (selvfølgelig) sende de i retur til det land de kommer fra. Om de der blir trukket for retten og dømt etter det landets lover er noe jeg mener vi ikke skal ta noe som helst hensyn til." Så hvis du kan forholde deg til hva jeg skriver, og ikke ilegge meg meninger jeg aldri har gitt uttrykk for, så blir det vesentlig enklere å holde seg til sak her. 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Så du mener at vi skal være like barbariske som flykaprerene, og derved blir det bedre for de flyansatte? SMART! Med vennlig hilsen Har du sett noen som har foreslått at vi skal kapre et fly og utsette uskyldige for den terroren det er for å bringe de skyldige terroristene tilbake til det landet de kommer fra? Nei vel - hvorfor da denne idiotiske kommentaren? 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 ..at du forsvarer slike rettsystemer når du åpent støtter og har støttet Arafat og Iraks tidligere diktator Saddam Hussein. En annen ting, du nikker og smiler når noen kritiserer (les: trakasserer) kristne, men kommer noen i skade for å si et vondt ord om Islam, så er du der som en huggorm, og minst like giftig. Hvordan kan det være så farlig å bli sendt ned til disse demokratiske paradisene da, Sør? Du ønsker jo av hele ditt hjerte at disse landene skal beholde sitt styresett og deres justis. Hva ville vel vært bedre enn å få det prøvet med disse flykaprerne? Hva har vel de å frykte? At det skal bli short på jomfruer? Særdeles godt sagt (og spurt)! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.