Gå til innhold

Hårfjerning. - Bikinilinje ute av kontroll !!!

Anbefalte innlegg

Gjest Strand Turisten
Skrevet

Jeg er plaget med kraftig hår vekst i og rundt bikini linjen. Nå skal jeg på ferie, og har lyst til å trimme veksten før jeg drar. Jeg har hørt at voks skal være bra, men har også hørt at det kan gjøre litt vond. Hva bør jeg gjøre, og hvor får jeg tak i kvalitets voks ?? PÅ forhpnd takk for svaret.

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er vanskelig å vokse bikinilinjen, og ikke bare fordi det er kjempevondt. Håret har ikke en helt klart definert hårvekstretning.

Veet varmvoks er det beste jeg har prøvd.

Gjest napp napp
Skrevet

Det er vanskelig å vokse bikinilinjen, og ikke bare fordi det er kjempevondt. Håret har ikke en helt klart definert hårvekstretning.

Hvorfor ikke ta turen til en hudpleier? Der gjør de det for deg, og da holder voksingen en god periode.

Ellers kan du jo finne frem pinsetten..hehehe...

Gjest sorimori
Skrevet

Hvorfor ikke finne fram høvelen og fjerne hele stasen?

Jeg fjerner alt jeg. Da føler jeg meg renere, blir mer følsom overfor berøring og ikke minst så setter kjæresten min pris på det :-)

Jeg tar det med jamme mellomrom når jeg likevel raker leggene og under armene. Billig, smertefritt og fort gjort!

Gullfisk i havet
Skrevet

Jeg har prøvd Veet cold wax strips. Ikke bruk penger på det! Det tok ingenting bort, selv om jeg prøvde mange ganger. Si ifra hvis du finner noe som fungerer!

Barbering er ikke noe særlig, da håret kommer fram ijæn dagen etter.

Skrevet

Enig eet varmvoks fungerer godt på kraftig hårvekst.

Men det er mye klin m/ varmvoks-påføring på vanskelig tilgjengelige steder, så det kan være vel verd å betale noen for å utføre det på deg (skjønnhetssalong).

mener

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...