Gjest Strand Turisten Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg er plaget med kraftig hår vekst i og rundt bikini linjen. Nå skal jeg på ferie, og har lyst til å trimme veksten før jeg drar. Jeg har hørt at voks skal være bra, men har også hørt at det kan gjøre litt vond. Hva bør jeg gjøre, og hvor får jeg tak i kvalitets voks ?? PÅ forhpnd takk for svaret. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det er vanskelig å vokse bikinilinjen, og ikke bare fordi det er kjempevondt. Håret har ikke en helt klart definert hårvekstretning. Veet varmvoks er det beste jeg har prøvd. 0 Siter
Gjest napp napp Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det er vanskelig å vokse bikinilinjen, og ikke bare fordi det er kjempevondt. Håret har ikke en helt klart definert hårvekstretning. Veet varmvoks er det beste jeg har prøvd. Hvorfor ikke ta turen til en hudpleier? Der gjør de det for deg, og da holder voksingen en god periode. Ellers kan du jo finne frem pinsetten..hehehe... 0 Siter
Gjest sorimori Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hvorfor ikke finne fram høvelen og fjerne hele stasen? Jeg fjerner alt jeg. Da føler jeg meg renere, blir mer følsom overfor berøring og ikke minst så setter kjæresten min pris på det :-) Jeg tar det med jamme mellomrom når jeg likevel raker leggene og under armene. Billig, smertefritt og fort gjort! 0 Siter
Gullfisk i havet Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg har prøvd Veet cold wax strips. Ikke bruk penger på det! Det tok ingenting bort, selv om jeg prøvde mange ganger. Si ifra hvis du finner noe som fungerer! Barbering er ikke noe særlig, da håret kommer fram ijæn dagen etter. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det er vanskelig å vokse bikinilinjen, og ikke bare fordi det er kjempevondt. Håret har ikke en helt klart definert hårvekstretning. Veet varmvoks er det beste jeg har prøvd. Enig eet varmvoks fungerer godt på kraftig hårvekst. Men det er mye klin m/ varmvoks-påføring på vanskelig tilgjengelige steder, så det kan være vel verd å betale noen for å utføre det på deg (skjønnhetssalong). mener 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.