Gjest malun Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Noen som har prøvd sånn bruningsspray som påføres over hele kroppen på en gang i en salong? Sånn som Ross prøvde i Friends for et par uker siden...man står oppreist, og fargen kommer ut av flere dyser i veggen. Lurer litt på å prøve en omgang med det før jeg skal i bryllup. Orker ikke solariumskjøret, og er ganske gusten for tiden. Blir det jevnt? Hvor mye koster det? Noe sted i Oslo eller på Nedre Romerike hvor de gjør det, tro? Og ikke minst - hva i alle dager heter det? Muy forvirret 0 Siter
Gullfisk i havet Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det har jeg ikke hørt om i Norge (men har heller ikke sjekket). Selvbruningskrem fungerer veldig bra og blir jevnt hvis man gjør det riktig. Fake it! Self-tan body lotion fra body shop kan anbefales! 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Tror du får gjort det på grorud men er ikke sikker på om de har startet enda. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Har hoert at det finnes i Norge ogsaa, men vet ikke hvor. Jeg har faktisk akkuratt kommet hjem fra aa tatt spray sol naa jeg. Det tar 5 timer foer den skikkelige fine brunfargen kommer. Saa jeg sitter her aa venter... Det har funka bra de andre gangene jeg har provd. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det har jeg ikke hørt om i Norge (men har heller ikke sjekket). Selvbruningskrem fungerer veldig bra og blir jevnt hvis man gjør det riktig. Fake it! Self-tan body lotion fra body shop kan anbefales! Ja, det er den jeg bruker nå. Var litt klar for en pitt mer proff og heldekkende variant, da. 0 Siter
Gjest brownies Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det er noe som heter Solglo, det har jeg prøvd. Koster ca. 200 kr. Blir jevn fin farge, ganske imponert! 0 Siter
shandy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Fant denne linken. Ser jo ok ut dette, og billig var det også. http://www.dermateket.no/spray%20tanning%20system.htm Har aldri prøvd det selv, men hvis du får prøvd metoden, så kanskje du kan skrive noen ord om hvordan det var OG ikke minst om resultatet ble naturlig. Lykke til. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 De gjør det i Kristiansand Ja, men da blir jo reisen litt lang, ikke sant? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Fant denne linken. Ser jo ok ut dette, og billig var det også. http://www.dermateket.no/spray%20tanning%20system.htm Har aldri prøvd det selv, men hvis du får prøvd metoden, så kanskje du kan skrive noen ord om hvordan det var OG ikke minst om resultatet ble naturlig. Lykke til. JAAA, den var midt i blinken! Og Bislet er super beliggenhet. Takk - skal melde fra om jeg blir prøvekanin for dol. ) Det kan uansett ikke skje før neste lønning, er jeg redd. Har brukt penger som en full sjømann i det siste. 0 Siter
shandy Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 JAAA, den var midt i blinken! Og Bislet er super beliggenhet. Takk - skal melde fra om jeg blir prøvekanin for dol. ) Det kan uansett ikke skje før neste lønning, er jeg redd. Har brukt penger som en full sjømann i det siste. Det var jo toppers at jeg kunne hjelpe :-) Tok å ringte inn nå jeg. Fikk litt info - koselig dame jeg snakket med. Hørtes veldig fristende ut. Ca. en ukes ventetid for å få time. Litt langt å kjøre for meg, og jeg finnes ikke kjent i Oslo, så jeg venter spent på ditt resultat før jeg prøver selv - tror jeg :-) 0 Siter
Minigullet Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 JAAA, den var midt i blinken! Og Bislet er super beliggenhet. Takk - skal melde fra om jeg blir prøvekanin for dol. ) Det kan uansett ikke skje før neste lønning, er jeg redd. Har brukt penger som en full sjømann i det siste. Ikke dyrt? 450 kr for en brunfarge som varer et oar uker???? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Ikke dyrt? 450 kr for en brunfarge som varer et oar uker???? Jeg sier vel ikke noe om at det ikke er dyrt... Ja, det er dyrt - og jeg må evt vente til neste lønning. Ikke noe jeg ville gjort jevnlig, men til en spesiell anledning (som feks et vårbryllup når kjolen min er ermeløs og halvlang) synes jeg det er vel anvendte penger. Koster mer å kjøpe ny kjole...og man bruker minst like mye penger (og laang tid) på å bli brun i solarium. 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Har hoert at det finnes i Norge ogsaa, men vet ikke hvor. Jeg har faktisk akkuratt kommet hjem fra aa tatt spray sol naa jeg. Det tar 5 timer foer den skikkelige fine brunfargen kommer. Saa jeg sitter her aa venter... Det har funka bra de andre gangene jeg har provd. hei, du som har prøvd. hvordan funker denne bruningen? og hvor mange ganger må en ta for å bli brun. og hvor lenge varer det? skal ha stroppeløs brudekjole til høsten. og jeg gruer meg litt til slitet det blir med å få vekk alle skiller og ujevnheter etter en hel sommer i bikini, t-skjorte og singlet. noen gode tips å komme med? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 hei, du som har prøvd. hvordan funker denne bruningen? og hvor mange ganger må en ta for å bli brun. og hvor lenge varer det? skal ha stroppeløs brudekjole til høsten. og jeg gruer meg litt til slitet det blir med å få vekk alle skiller og ujevnheter etter en hel sommer i bikini, t-skjorte og singlet. noen gode tips å komme med? Du kan velge mellom flere nyanser av brunfarger. Du faar hjelp av en som jeobber der til aa finne din farge. Solingen tar 2 minutter, du staar inne i en "baas" og far dette sprayd paa kroppen.. Saa kommer de inn med klaerne dine og du kan kle paa deg.. Husk aa ha lossittende klaer, da fargen smitter av. Det tar 3- 5 timer til fargen er helt fast, og den varer i 5- 7 dager, Jeg saa ut som jeg kom rett fra syden jeg foerste gangen jeg tok, saa jeg anbefaler deg aa prove aa ta en gang foer bryllupet vertfall;0) 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Du kan velge mellom flere nyanser av brunfarger. Du faar hjelp av en som jeobber der til aa finne din farge. Solingen tar 2 minutter, du staar inne i en "baas" og far dette sprayd paa kroppen.. Saa kommer de inn med klaerne dine og du kan kle paa deg.. Husk aa ha lossittende klaer, da fargen smitter av. Det tar 3- 5 timer til fargen er helt fast, og den varer i 5- 7 dager, Jeg saa ut som jeg kom rett fra syden jeg foerste gangen jeg tok, saa jeg anbefaler deg aa prove aa ta en gang foer bryllupet vertfall;0) takker c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.