Gå til innhold

Brun med spray-salong..eller noe sånt

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

Noen som har prøvd sånn bruningsspray som påføres over hele kroppen på en gang i en salong? Sånn som Ross prøvde i Friends for et par uker siden...man står oppreist, og fargen kommer ut av flere dyser i veggen.

Lurer litt på å prøve en omgang med det før jeg skal i bryllup. Orker ikke solariumskjøret, og er ganske gusten for tiden.

Blir det jevnt? Hvor mye koster det?

Noe sted i Oslo eller på Nedre Romerike hvor de gjør det, tro?

Og ikke minst - hva i alle dager heter det?

Muy forvirret

Gullfisk i havet
Skrevet

Det har jeg ikke hørt om i Norge (men har heller ikke sjekket). Selvbruningskrem fungerer veldig bra og blir jevnt hvis man gjør det riktig.

Fake it! Self-tan body lotion fra body shop kan anbefales!

Skrevet

Tror du får gjort det på grorud men er ikke sikker på om de har startet enda.

Gjest epletre
Skrevet

Har hoert at det finnes i Norge ogsaa, men vet ikke hvor. Jeg har faktisk akkuratt kommet hjem fra aa tatt spray sol naa jeg. Det tar 5 timer foer den skikkelige fine brunfargen kommer. Saa jeg sitter her aa venter... Det har funka bra de andre gangene jeg har provd.

Gjest malun
Skrevet

Det har jeg ikke hørt om i Norge (men har heller ikke sjekket). Selvbruningskrem fungerer veldig bra og blir jevnt hvis man gjør det riktig.

Fake it! Self-tan body lotion fra body shop kan anbefales!

Ja, det er den jeg bruker nå.

Var litt klar for en pitt mer proff og heldekkende variant, da.

Gjest har ikke prøvd
Skrevet

De gjør det i Kristiansand

Gjest brownies
Skrevet

Det er noe som heter Solglo, det har jeg prøvd. Koster ca. 200 kr. Blir jevn fin farge, ganske imponert!

Gjest malun
Skrevet

De gjør det i Kristiansand

Ja, men da blir jo reisen litt lang, ikke sant?

Gjest malun
Skrevet

Fant denne linken. Ser jo ok ut dette, og billig var det også.

http://www.dermateket.no/spray%20tanning%20system.htm

Har aldri prøvd det selv, men hvis du får prøvd metoden, så kanskje du kan skrive noen ord om hvordan det var OG ikke minst om resultatet ble naturlig.

Lykke til.

JAAA, den var midt i blinken! Og Bislet er super beliggenhet.

Takk - skal melde fra om jeg blir prøvekanin for dol. :o)

Det kan uansett ikke skje før neste lønning, er jeg redd. Har brukt penger som en full sjømann i det siste.

Skrevet

Det kan uansett ikke skje før neste lønning, er jeg redd. Har brukt penger som en full sjømann i det siste.

Det var jo toppers at jeg kunne hjelpe :-)

Tok å ringte inn nå jeg. Fikk litt info - koselig dame jeg snakket med. Hørtes veldig fristende ut. Ca. en ukes ventetid for å få time.

Litt langt å kjøre for meg, og jeg finnes ikke kjent i Oslo, så jeg venter spent på ditt resultat før jeg prøver selv - tror jeg :-)

Skrevet

Ikke dyrt? 450 kr for en brunfarge som varer et oar uker????

Gjest malun
Skrevet

Ikke dyrt? 450 kr for en brunfarge som varer et oar uker????

Jeg sier vel ikke noe om at det ikke er dyrt...

Ja, det er dyrt - og jeg må evt vente til neste lønning.

Ikke noe jeg ville gjort jevnlig, men til en spesiell anledning (som feks et vårbryllup når kjolen min er ermeløs og halvlang) synes jeg det er vel anvendte penger.

Koster mer å kjøpe ny kjole...og man bruker minst like mye penger (og laang tid) på å bli brun i solarium.

Skrevet

Har hoert at det finnes i Norge ogsaa, men vet ikke hvor. Jeg har faktisk akkuratt kommet hjem fra aa tatt spray sol naa jeg. Det tar 5 timer foer den skikkelige fine brunfargen kommer. Saa jeg sitter her aa venter... Det har funka bra de andre gangene jeg har provd.

hei, du som har prøvd. hvordan funker denne bruningen? og hvor mange ganger må en ta for å bli brun. og hvor lenge varer det?

skal ha stroppeløs brudekjole til høsten. og jeg gruer meg litt til slitet det blir med å få vekk alle skiller og ujevnheter etter en hel sommer i bikini, t-skjorte og singlet.

noen gode tips å komme med?

Gjest epletre
Skrevet

hei, du som har prøvd. hvordan funker denne bruningen? og hvor mange ganger må en ta for å bli brun. og hvor lenge varer det?

skal ha stroppeløs brudekjole til høsten. og jeg gruer meg litt til slitet det blir med å få vekk alle skiller og ujevnheter etter en hel sommer i bikini, t-skjorte og singlet.

noen gode tips å komme med?

Du kan velge mellom flere nyanser av brunfarger. Du faar hjelp av en som jeobber der til aa finne din farge.

Solingen tar 2 minutter, du staar inne i en "baas" og far dette sprayd paa kroppen.. Saa kommer de inn med klaerne dine og du kan kle paa deg.. Husk aa ha lossittende klaer, da fargen smitter av.

Det tar 3- 5 timer til fargen er helt fast, og den varer i 5- 7 dager, Jeg saa ut som jeg kom rett fra syden jeg foerste gangen jeg tok, saa jeg anbefaler deg aa prove aa ta en gang foer bryllupet vertfall;0)

Skrevet

Du kan velge mellom flere nyanser av brunfarger. Du faar hjelp av en som jeobber der til aa finne din farge.

Solingen tar 2 minutter, du staar inne i en "baas" og far dette sprayd paa kroppen.. Saa kommer de inn med klaerne dine og du kan kle paa deg.. Husk aa ha lossittende klaer, da fargen smitter av.

Det tar 3- 5 timer til fargen er helt fast, og den varer i 5- 7 dager, Jeg saa ut som jeg kom rett fra syden jeg foerste gangen jeg tok, saa jeg anbefaler deg aa prove aa ta en gang foer bryllupet vertfall;0)

takker

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...