Gjest TIGA Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220346 Heia Norge sier jeg bare. Som vi ikke har nok av slike folk her til lands. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du utviser en "imponerende" kunnskapsløshet. Jeg regner med at du er en eller annen fundamentalistisk muslim, som har full tiltro til det iranske rettssystemet - siden du mener det er OK å sende dem dit? Eller følger du bare bjellesauen uten å tenke selv? Med vennlig hilsen 0 Siter
Grip Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du utviser en "imponerende" kunnskapsløshet. Jeg regner med at du er en eller annen fundamentalistisk muslim, som har full tiltro til det iranske rettssystemet - siden du mener det er OK å sende dem dit? Eller følger du bare bjellesauen uten å tenke selv? Med vennlig hilsen Hvis vi legger oss til den vanen å gi opphold og trygd til allehånde flykaprere, er det jo fare for at flere vil legge turen innom Gardermoen...når dette blir kjent. Men det bekymrer deg ikke så mye, vil jeg tro, opptatt som du er av å fylle dette landet med totalitært innstilte "elementer", krigsforbrytere og terrorister (jfr tidligere tråder). 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du utviser en "imponerende" kunnskapsløshet. Jeg regner med at du er en eller annen fundamentalistisk muslim, som har full tiltro til det iranske rettssystemet - siden du mener det er OK å sende dem dit? Eller følger du bare bjellesauen uten å tenke selv? Med vennlig hilsen Jeg driter i hva som hadde skjedd med disse folkene et annet sted, de hører ikke hjemme her ivertfall. Har de kapret et fly så er de syke i hodet, samme faen hva de har opplevd for noe fælt. Som regel er det dritten som kommer hit til lands og ikke de som virkelig trenger det. Jeg har faktisk utenlandske venner som er født og oppvokst i norge, faktisk så er tilogmed de enige i dette. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg driter i hva som hadde skjedd med disse folkene et annet sted, de hører ikke hjemme her ivertfall. Har de kapret et fly så er de syke i hodet, samme faen hva de har opplevd for noe fælt. Som regel er det dritten som kommer hit til lands og ikke de som virkelig trenger det. Jeg har faktisk utenlandske venner som er født og oppvokst i norge, faktisk så er tilogmed de enige i dette. *rister på hodet* I motsetning til de diktaturene du vil kopiere, så er Norge en rettsstat, som har forpliktet seg til å respektere de europeiske menneskerettighetene. De forbyr, selvsagt, utvisning til land som er så barbariske at det har dødsstraff. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hvis vi legger oss til den vanen å gi opphold og trygd til allehånde flykaprere, er det jo fare for at flere vil legge turen innom Gardermoen...når dette blir kjent. Men det bekymrer deg ikke så mye, vil jeg tro, opptatt som du er av å fylle dette landet med totalitært innstilte "elementer", krigsforbrytere og terrorister (jfr tidligere tråder). Det er fornøyelig å påpeke at du igjen står på samme side som diktatorer, fundamentalister og despoter, som ikke vil respektere menneskerettighetene. Du er altså ikke bedre enn dem du fordømmer. 0 Siter
Mistera Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg driter i hva som hadde skjedd med disse folkene et annet sted, de hører ikke hjemme her ivertfall. Har de kapret et fly så er de syke i hodet, samme faen hva de har opplevd for noe fælt. Som regel er det dritten som kommer hit til lands og ikke de som virkelig trenger det. Jeg har faktisk utenlandske venner som er født og oppvokst i norge, faktisk så er tilogmed de enige i dette. Nå er du satt i bås du og TIGA... Velkommen;) Men nå kaller ham oss Bjellesauer, i steden for... Han vil ikke generalisere lenger!!! Tror bare det er å glemme å diskutere med ham! 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Nå er du satt i bås du og TIGA... Velkommen;) Men nå kaller ham oss Bjellesauer, i steden for... Han vil ikke generalisere lenger!!! Tror bare det er å glemme å diskutere med ham! Du har nok rett, det gjelder å overse det meste han skriver. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du har nok rett, det gjelder å overse det meste han skriver. Og trekke nisseluen godt ned over øynene og ørene, slik at man ikke får se/høre noe som kan rokke ved fordommene dine. For en reell diskusjon evner du jo ikke. (Du har ikke engang besvart tråden DU selv startet til meg!) Med vennlig hilsen 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du utviser en "imponerende" kunnskapsløshet. Jeg regner med at du er en eller annen fundamentalistisk muslim, som har full tiltro til det iranske rettssystemet - siden du mener det er OK å sende dem dit? Eller følger du bare bjellesauen uten å tenke selv? Med vennlig hilsen ...hvordan kan du mene at Iran er et land der det ikke finnes et menneskevennlig rettsystem? De har jo sågar en ny fredsprisvinner, datter av den totalitære familien, åf kårs, men like fullt. Iran må da - hvis vi skal ta ditt engasjement på alvor - være et demokratisk paradis på jord. Disse fem - seks årene jeg har «kjent deg» her på DOL, så har du forsvart disse diktaturene med nebb og klør, men Gud forby å sende noen forbrytere ned til dem. Hvor hælvete er logikken? 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 ...hvordan kan du mene at Iran er et land der det ikke finnes et menneskevennlig rettsystem? De har jo sågar en ny fredsprisvinner, datter av den totalitære familien, åf kårs, men like fullt. Iran må da - hvis vi skal ta ditt engasjement på alvor - være et demokratisk paradis på jord. Disse fem - seks årene jeg har «kjent deg» her på DOL, så har du forsvart disse diktaturene med nebb og klør, men Gud forby å sende noen forbrytere ned til dem. Hvor hælvete er logikken? Ja, Kahn, og hun fikk fredsprisen for å STÅ IMOT prestefaenskapet. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Og trekke nisseluen godt ned over øynene og ørene, slik at man ikke får se/høre noe som kan rokke ved fordommene dine. For en reell diskusjon evner du jo ikke. (Du har ikke engang besvart tråden DU selv startet til meg!) Med vennlig hilsen gidder ikke snakke søppel med deg, kommer ingen vei uansett, har funnet ut at du er kjedelig å diskutere med, du er ensformig, har alltid en liste med svar på lager som du sikkert har laget bok av nå. Du er uinteressan i mine øyne fra nå av, si hva du vil, men å diskutere med deg er like kjedelig som å diskutere med veggen vet jo hva du skal si på forhånd. Finn noen andre å bruke dine allerede oppbrukte ord på. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 gidder ikke snakke søppel med deg, kommer ingen vei uansett, har funnet ut at du er kjedelig å diskutere med, du er ensformig, har alltid en liste med svar på lager som du sikkert har laget bok av nå. Du er uinteressan i mine øyne fra nå av, si hva du vil, men å diskutere med deg er like kjedelig som å diskutere med veggen vet jo hva du skal si på forhånd. Finn noen andre å bruke dine allerede oppbrukte ord på. *ler* Så flink du er å kopiere det Prozak skrev til deg for noen få minutter siden. Men svare kan du jo ikke. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 *ler* Så flink du er å kopiere det Prozak skrev til deg for noen få minutter siden. Men svare kan du jo ikke. Med vennlig hilsen Jeg så ikke at Prozak hadde skrevet til meg før jeg hadde svart deg, pga at det ikke kom på mine svar i min profil. Så jeg svarte deg først fordi du lå på mine svar. Uansett Sør det er fint at du passer på alle her inne og at du er så opptatt av det andre skriver til meg, da har du ivertfall noe å gjøre på. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Ja, Kahn, og hun fikk fredsprisen for å STÅ IMOT prestefaenskapet. Ja, ikke sant? Hennes forbrytelse, i prestefanskapets øyne, er mye verre enn hva noen flykaprere har gjort. Og hun reiser vel til Iran når det passer henne. Faren for at disse delinkventene blir mottatt som helter er vel nesten større enn at de blir hengt etter ballene for å ha rasket til seg en Aeroflot-maskin. Men i bakvendtland, der går allting an... 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg så ikke at Prozak hadde skrevet til meg før jeg hadde svart deg, pga at det ikke kom på mine svar i min profil. Så jeg svarte deg først fordi du lå på mine svar. Uansett Sør det er fint at du passer på alle her inne og at du er så opptatt av det andre skriver til meg, da har du ivertfall noe å gjøre på. Takk, men det ville vært bedre hvis du faktisk evnet å skrive seriøse svar på de trådene DU selv starter. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Ja, ikke sant? Hennes forbrytelse, i prestefanskapets øyne, er mye verre enn hva noen flykaprere har gjort. Og hun reiser vel til Iran når det passer henne. Faren for at disse delinkventene blir mottatt som helter er vel nesten større enn at de blir hengt etter ballene for å ha rasket til seg en Aeroflot-maskin. Men i bakvendtland, der går allting an... De risikerer dødsstaff. Det er egentlig tragisk at du har så like kunnskap om sakene. 0 Siter
Gjest faenskap Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 De risikerer dødsstaff. Det er egentlig tragisk at du har så like kunnskap om sakene. Passasjerene som var på det kaprede flyet risikerte også "dødsstraff" UTEN å å begått en kriminell handling. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Passasjerene som var på det kaprede flyet risikerte også "dødsstraff" UTEN å å begått en kriminell handling. Ja, og INGEN forsvarer hva flykaprerene gjorde. Men de HAR tross alt sonet den dommen som samfunnet påla dem (i russiske fengsel). Men vi er ikke barbarer (slik flykaprerene var), og derfor sender vi ikke mennesker til steder hvor de risikerer dødsstraff. Det er forskjellen på "dem" og "oss", og den har jeg lyst å opprettholde. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 De risikerer dødsstaff. Det er egentlig tragisk at du har så like kunnskap om sakene. So what? Hvem trenger vel dette pakket anyway? Det er flygerne og passasjerene som får lide for denne skjøsesløsheten. Hvordan i all verden skal vi bekjempe terrorismen og disse flykaprinegen når de belønnes med oppholdstilatelse - selv om den er aldri så begrenset? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.