Gå til innhold

En takkegave til venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som har betydd så ENORMT mye for meg det siste året. Hun har vært min store støtte gjennom en livskrise der jeg tok alle de gale valgene.... Har så lyst å takke henne, vise at jeg setter veldig pris på hennes hjelp og støtte. Dette har jeg forsåvidt gjort mange ganger, fordi jeg har sagt det til henne. Men, ønsker å gi et synlig bevis...Noe som kan "symbolisere" eller tydeliggjøre at hun har vært helt fantastisk.

Noen som har et godt forslag til hva jeg kan gi henne?

Er åpen for alt...

Gullfisk i havet
Skrevet

Hva med å spandere en weekend på dere to ilag. Venninne storby ferie, hva er vel bedre?

Eller noen skikkelig gode selvpleieprodukter, så hun nå kan pleie seg selv..

Gullfisk=)

Gjest raisin
Skrevet

Hva med å spandere en weekend på dere to ilag. Venninne storby ferie, hva er vel bedre?

Eller noen skikkelig gode selvpleieprodukter, så hun nå kan pleie seg selv..

Gullfisk=)

Hva med et smykke? Jeg vet ikke hvor mye du har lyst til å bruke på gaven, men smykker kommer da i alle prisklasser... Og dessuten kommer hun jo helt sikkert til å tenke på deg hver gang hun bruker det:-)

Gjest snøball
Skrevet

Hva med en sånn "gavekort" til en salong der hun kan får den beste kroppsmassasjen ever?

Skrevet

Hva med en personlig gave?

En gave du har brukt tid på å lage...

de er det jeg liker å få, man behøver ikke kjøpe alt!!!:)

Skrevet

Kommer jo alt an på økonomien det. Jeg ville nok tatt henne med på en storbyweekend e.l.

Evt kan du jo lage noe selv som du legger mye tid i, du kan fylle en kurv med godsaker, te, vin, musikk, filmer o.l hvis hun liker det

Gjest male male male male.
Skrevet

Jeg holder på å pusse opp hus nå. Og vet du hva jeg fikk? Tre mennesker på døra som sendte meg avgårde på kino. Og så kom jeg hjem til nymalt stue.

Ble helt rørt jeg.

Så kanskje du vet om en interesse hun har som du kan følge litt opp? Eller sliter hun med noe og kan trenge en tur ut? Eller finne på noe dere vanligvis ikke ville gjort/ funnet på? Kanskje samler hun på noe.

Bare noen strøtanker fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...