Gjest Barnetrygd???? Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hei..... Jeg har noen spørsmål vedrørende barnetrygd. Søker man om dette, eller får man det automatisk når barnet blir født? Hvor mye er barnetrygden på, og når kommer den til utbetaling første gang? Får man barselspenger også.... mener å ha hørt noe om dette?? Håper noen kan hjelpe meg her. Til info er jeg samboer, så ikke enslig forsørger. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du må søke og det er 970 kr mnd. Du får engangsstønad, noen og tredvetusen hvis du ikke har jobbet de siste 6 mnd. 0 Siter
Gjest Barnetrygd???? Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du må søke og det er 970 kr mnd. Du får engangsstønad, noen og tredvetusen hvis du ikke har jobbet de siste 6 mnd. jeg er i jobb, så antar det da bare er snakk om barnetrygd på rett under tusenlappen. Når og hvordan søker jeg om dette? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 jeg er i jobb, så antar det da bare er snakk om barnetrygd på rett under tusenlappen. Når og hvordan søker jeg om dette? Du søker på trygdekontoret etterat du har fått babyen. 0 Siter
tiliti Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=familie 0 Siter
Caytlin Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jeg har aldri måtte søke om barnetrygd. Den har kommet automatisk mnd etter hvert barn jeg har fått, (har 3) Alle jeg kjenner med barn har heller aldri søkt. Men Engangsstønad og kontantstøtte må en søke for å få. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.