Gjest raisin Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Har fått en liten rødaktig flekk midt på brystet til en hvit bomullsgenser. Vasket den nettopp, men flekken gikk ikke bort. Tror flekken kan komme fra juice eller noe lignende. Er det noen som har noen supre tips til hvordan jeg kan få den bort. Setter pris på svar! 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 litt zalo gjør susen! Må flekken ligge i zalo over natten? Hadde nemlig tenkt til å bruke genseren imorgen. Takk for svar, gullfisk;-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du kan se her http://forbrukerportalen.no/ona/Publikasjoner/1023824302.54/1024485537.49/publikasjon_view.pt 0 Siter
Gullfisk i havet Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Må flekken ligge i zalo over natten? Hadde nemlig tenkt til å bruke genseren imorgen. Takk for svar, gullfisk;-) Husker at noen unger en gang hadde tusja dongeribuksa mi. Jeg skrubba og vaska i maskin, men den gang ei. Trodde den var tapt, men min mor ba meg gni zalo på flekken. Lot det være en liten stund, og kasta den så i vaskemaskinen, og DA var alle flekkene borte! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Husker at noen unger en gang hadde tusja dongeribuksa mi. Jeg skrubba og vaska i maskin, men den gang ei. Trodde den var tapt, men min mor ba meg gni zalo på flekken. Lot det være en liten stund, og kasta den så i vaskemaskinen, og DA var alle flekkene borte! Zalo skal være et bra flekkfjerningsmiddel, men det tok ikke flekkene av fruktte på yndlingsduken min ;o( Tror jeg må klore den ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg sverger til Bio Spray på vanskelige flekker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.