Gå til innhold

Dorull-stativ

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Vi har fått nytt bad, og vi trenger littforskjellig utstyr/inventar til det - bl.a. et stativ til dorullene.

Er sikker på at jeg tidligere har sett et slags stativ som står på golvet, med plass til 3-4 doruller + et feste på toppen til den dorullen som er i bruk. Skjønner dere hva jeg mener?

Har vært i mange butikker nå, og finner enten en enkel stang til doruller oppå hverandre (uten den holderen på toppen) eller vegghengte stativer med plass til en eller flere ruller.

Materialet skal være i stål - enten blankt eller børstet.

Kan noen hjelpe meg???

Skrevet

Sist jeg så det var det på BIG, men det er jo nå konk da. Men jeg er ganske sikker på at jeg har sett det på Jernia også....

Gjest prust
Skrevet

Sist jeg så det var det på BIG, men det er jo nå konk da. Men jeg er ganske sikker på at jeg har sett det på Jernia også....

Var på Jernia for noen dager siden, og jeg så ikke akkurat sånn spm jeg lette etter - men jefg hadde bare fem minutter på meg før parkeringen gikk ut... Så et knalldyrt stativ til både doruller og dobørste (ganske stort) til nesten 2000 kr , tror jeg!

Men takk for tipset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...