Heidi Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg sitter her og gruer meg til jeg skal på jobbintervju i morgen, samtidig som jeg prøver å forberede meg.. Jeg har skrevet noen notater, og har kommet frem til punktet for negative sider ved meg selv. Dette bør jo være ting som også på et vis kan være positivt.... Synes det er vanskelig å komme på noe. Har dere forslag så mottas de med STOR takk. Hilsen 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Ei dame jeg kjenner som hadde ansvaret for ansettelser i et kjempe-firma sa at ingen har negative sider, men sider man kan forbedre! Lykke til! Det viktigste er å være rolig og trygg på seg selv tror jeg. Hvis du ikke er det - lat som 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Stahet kan i alle fall være både positivt og negativt. 0 Siter
modesty Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Stahet kan i alle fall være både positivt og negativt. Jeg syns stahet er mest negativt..da får hvertfall jeg inntrykk av at man ikke er til å rikke på og ikke så veldig god til å samarbeide med andre.. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du kan jo si at du er en smule pedantisk, og er opptatt av at detaljer skal stemme. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg syns stahet er mest negativt..da får hvertfall jeg inntrykk av at man ikke er til å rikke på og ikke så veldig god til å samarbeide med andre.. Hvis man er sta på en positiv måte, så står man på, gir seg ikke, selv om oppgaven er tøff og vanskelig. At man ikke gir seg når man møter motgang. 0 Siter
Heidi Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Takker for tips. Jeg kommer til å bruke sta, og at detaljer må stemme (evt perfeksjonist). Nå har jeg pugget mange sider med jobbsøkertips, skrevet notater, og pugget nettstedet til bedriften. Så jeg vil våge å påstå at jeg har forberedt meg iallefall litt... God natt folkens. Hilsen 0 Siter
jacob Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 mine negative sider er også mine sterke sider.....blablabla. En tåpelig standardprossedyre for folk som ikke kan intervjue... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.