modesty Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg skal skrive (i skolesammenheng) en artikkel om et valgfritt emne, som skal leveres på torsdag. Emnet må være såpass interessant at jeg klarer å skrive 3 sider om det. Hva i all verden skal jeg skrive om? 0 Siter
Gjest lærerstudent Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 omsorgssvikt. Det er interessant og lærerikt! 0 Siter
jacob Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Dersom du ikke har noen spesielle interesser kan du forfatte et skriv under temaet: "Om å klø seg i ræva". 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 bruk av internett som sosialt substitutt, og nyttig utveksling av erfaringer osv., slik som tidligere ble levert fra generasjon til generasjon, og som vi siden kjøpte bøker om, og som vi iddag spretter inn på inett og finner info om, eller spør andre velvillige sjeler. Mao. inett på godt og vondt i dagens samfunn, utfra psykososial synsvinkel!! Meget interessant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.