Gå til innhold

Trenger tips til artikkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skrive (i skolesammenheng) en artikkel om et valgfritt emne, som skal leveres på torsdag. Emnet må være såpass interessant at jeg klarer å skrive 3 sider om det. Hva i all verden skal jeg skrive om?

Fortsetter under...

Gjest lærerstudent
Skrevet

omsorgssvikt. Det er interessant og lærerikt!

Skrevet

Dersom du ikke har noen spesielle interesser kan du forfatte et skriv under temaet:

"Om å klø seg i ræva".

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

bruk av internett som sosialt substitutt, og nyttig utveksling av erfaringer osv., slik som tidligere ble levert fra generasjon til generasjon, og som vi siden kjøpte bøker om, og som vi iddag spretter inn på inett og finner info om, eller spør andre velvillige sjeler. Mao. inett på godt og vondt i dagens samfunn, utfra psykososial synsvinkel!! Meget interessant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...