Gjest reality titter Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Gøy å høre hva dere syntes om kveldens program. Blir det slik som forventet synes dere. Hvem synes dere burde vinne den første ukesfinalen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Homsene vel. De eneste som hadde beholdt det orginale 0 Siter
Gullfisk i havet Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Har ikke fulgt med før, men synes gamlingan hadde det finste rommet. 0 Siter
Gjest Lullee Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Gutta boys hadde det fineste rommet. 0 Siter
Tornerose Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Har ikke fulgt med før, men synes gamlingan hadde det finste rommet. Enig. Nathalie og Erlend hadde rett og slett et utrolig kjedelig og kaldt rom, Firhana og Lasse har ikke peiling på oppussing (begynne med gangen var vel første clue), og det siste rommet var greit, men ikke helt min smak. 0 Siter
serendipity Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Tror Firhana og Lasse vinner tilslutt. Og jeg er helt enig i deres tankegang om å ikke ta ett og ett rom. Men det er jo klart det blir slitsom for de å bo så halvveis i alle rom. Personlig så er vel Erlend og Natalie sitt rom mest min smak, og jeg tror det blir litt mer koselig etterhvert når de får inn mer pynt og ting... 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Tror Firhana og Lasse vinner tilslutt. Og jeg er helt enig i deres tankegang om å ikke ta ett og ett rom. Men det er jo klart det blir slitsom for de å bo så halvveis i alle rom. Personlig så er vel Erlend og Natalie sitt rom mest min smak, og jeg tror det blir litt mer koselig etterhvert når de får inn mer pynt og ting... Jeg synes også at Natalie og Erlend hadde det fineste rommet etter min smak,. Karin og Jon hadde også et fint rom, og homsene sitt rom syntes jeg ikke var noe! At Firhana og Lasse prioriterte anderledes enn de andre tror jeg var ikke var så dumt.. Bedre å få ut alt som skulle vekk, slik at de får ryddet leiligheten og kan jobbe på flere steder samtidig. Det blir spennende å se videre! 0 Siter
serendipity Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jeg synes også at Natalie og Erlend hadde det fineste rommet etter min smak,. Karin og Jon hadde også et fint rom, og homsene sitt rom syntes jeg ikke var noe! At Firhana og Lasse prioriterte anderledes enn de andre tror jeg var ikke var så dumt.. Bedre å få ut alt som skulle vekk, slik at de får ryddet leiligheten og kan jobbe på flere steder samtidig. Det blir spennende å se videre! Jepp... Litt om de taper ukeskonkurransen og dermed også noe av budsjettet sitt. (sannsynligheten for det er jo relativt stor) Jeg likte heller ikke "guttas" rom. Ble for meg alt for mye udefinerbart. 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Enig. Nathalie og Erlend hadde rett og slett et utrolig kjedelig og kaldt rom, Firhana og Lasse har ikke peiling på oppussing (begynne med gangen var vel første clue), og det siste rommet var greit, men ikke helt min smak. Firhana og Lasse sa at de ville drite i den første konkurransen fordi de ville fjerne det som skulle fjernes i leiligheten. Vet ikke om du så leiligheten deres på det første programmet.. (du lkan også se et klipp derifra på Tv2 sin hjemmeside om Nr 19) - de har pusset opp denne selv.. og dette er klart den fineste leiligheten av alle de fire parene.! Ta en titt da vel! 0 Siter
Gjest ille å senke taket Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jeg synes det var ille å senke taket og putte inn downights i et så gammelt og stilfult hus. Selv om innredningen ikke var ferdig eller helt min smak, synes jeg absolutt guttenes oppussing var best, med original takhøyde og malt treverk. Innredningen er jo ikke så viktig mht takst / kjøp, det er jo gulv / tak / vegger etc som består. De som ikke pusset opp noe rom får vel merke det nå, når det er ders budsjett gevinten tas av (jeg antar at det er de som taper). jeg synes programmet går for tregt frem, vi må vente til fjerde program for å få resultatet av den første ukesoppgaven. Det blir for langdrygt. 0 Siter
Tornerose Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Firhana og Lasse sa at de ville drite i den første konkurransen fordi de ville fjerne det som skulle fjernes i leiligheten. Vet ikke om du så leiligheten deres på det første programmet.. (du lkan også se et klipp derifra på Tv2 sin hjemmeside om Nr 19) - de har pusset opp denne selv.. og dette er klart den fineste leiligheten av alle de fire parene.! Ta en titt da vel! Ja, jeg så det, ikke min stil, men helt greit. Men poenget mitt var at det er elementært at man ikke begynner med gangen da. Man kan være flink i interiør, men ikke ha peiling på selve arbeidet og hvordan det skal utføres. 0 Siter
serendipity Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Ja, jeg så det, ikke min stil, men helt greit. Men poenget mitt var at det er elementært at man ikke begynner med gangen da. Man kan være flink i interiør, men ikke ha peiling på selve arbeidet og hvordan det skal utføres. Jeg fikk også sjokk da jeg så at de begynte i gangen. Men da jeg skjønte at de ikke skulle sparkle, male osv. så er det nok ikke dumt alikevel. Men hadde de gjort gangen helt ferdig først måtte de vel vært rimlig "ferske". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.