Gjest Shira12 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Vi skal spørre om lån i banken i morgen, huslån. Samboeren min jobber og har fast inntekt. Jeg har vært sykemeldt i ca 6 mnd nå, og kommer ikke til og kunne bli friskmeldt på en god stund, dvs at jeg kommer til og gå 6 mnd til på sykepenger og så vurdere hva jeg skal gjøre etter det, ung ufør, rehabilitering eller noe i den duren... Kommer dette til og få innvirkning på lånesøknaden? Mine sykepenger blir vel regnet som fast inntekt av banken, eller?? 0 Siter
tiliti Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Ja, de har ingenting med om du er sykemeldt eller ikke. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Ja, de har ingenting med om du er sykemeldt eller ikke. Takk for svar! Fikk innvilget lånet!! De lurte faktisk på hvorfor vi ikke ville låne mer..... Og jeg som bekymret meg.... Ha en fin dag alle sammen, det har jeg!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.