Gå til innhold

Carvingski vs vanlig alpinski

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal bytte til carvingski etter 8 år på vanlige og litt for lange alpinski. Noen som har prøvd begge deler og kan bekrefte at carving er så mye bedre som selgere og entusiaster hevder? I tilfelle, hvilke merker er de beste? Har Atomic nå og er ganske fornøyd med dem.

Fortsetter under...

serendipity
Skrevet

Ja! Det er i aller høyeste grad en forskjell. Selve "teknikken" er litt annerledes. Noen påstår at det er HELT annerledes og at man bør ta et kurs ol. DET syntes jeg er å strekke det vel langt.. Men jeg er svært fornøyd med mine. Husker ikke hva de heter. Det er iallefall Atomic, kan de hete K9?? eller noe i den duren....

fuji1365380447
Skrevet

Ja! Det er i aller høyeste grad en forskjell. Selve "teknikken" er litt annerledes. Noen påstår at det er HELT annerledes og at man bør ta et kurs ol. DET syntes jeg er å strekke det vel langt.. Men jeg er svært fornøyd med mine. Husker ikke hva de heter. Det er iallefall Atomic, kan de hete K9?? eller noe i den duren....

He-he...

Nå minnet du meg om en veldig komisk historie fra min tid på Spray-date.

Jeg skulle melde meg inn i noen grupper, og kom til å trykke på feil - slik at jeg meldte meg inn i en gruppe på hette K9. Det viste seg å være en stor feil - fordi K9 er et hemmelig koderod for dem som liker dyresex!

(Hvis du sier K9 på engelsk, blir det "canine" -som betyr "hund" på latin....)

Så da fikk jeg plutselig mange mail fra folk som lurte på om jeg likte å bli slikket at hunder...!

Snakk om at jeg fikk meldt meg ut av den gruppa litt brennkvikt!

serendipity
Skrevet

He-he...

Nå minnet du meg om en veldig komisk historie fra min tid på Spray-date.

Jeg skulle melde meg inn i noen grupper, og kom til å trykke på feil - slik at jeg meldte meg inn i en gruppe på hette K9. Det viste seg å være en stor feil - fordi K9 er et hemmelig koderod for dem som liker dyresex!

(Hvis du sier K9 på engelsk, blir det "canine" -som betyr "hund" på latin....)

Så da fikk jeg plutselig mange mail fra folk som lurte på om jeg likte å bli slikket at hunder...!

Snakk om at jeg fikk meldt meg ut av den gruppa litt brennkvikt!

*gapskratter*

Eh... Mulig de het noe annet da...!! Dessuten så er jeg ikke så glad i hunder.. på noen måter :-)

fuji1365380447
Skrevet

*gapskratter*

Eh... Mulig de het noe annet da...!! Dessuten så er jeg ikke så glad i hunder.. på noen måter :-)

jeg er ikke så glad i hunder selv jeg..

Det første spørsmålet jeg fikk, etter at jeg hadde meldt meg inn i K9, var om jeg foretrakk hunder eller katter.

jeg svarte troskyldig som sant er, at jeg foretrekker katter.... LOL!!!

serendipity
Skrevet

jeg er ikke så glad i hunder selv jeg..

Det første spørsmålet jeg fikk, etter at jeg hadde meldt meg inn i K9, var om jeg foretrakk hunder eller katter.

jeg svarte troskyldig som sant er, at jeg foretrekker katter.... LOL!!!

ha ha ha!!!!! Nå måtte jeg jo sjekke ut dette med skiene, og de hater Atomic C W Puls

FIKK ALLE MED SEG DET!!!!

C9 !!!!!!!!

Annonse

serendipity
Skrevet

Etter fuji sin historie her så fikk jeg et akutt behov for å sjekke ut litt nærmere hva slags ski jeg hadde, og de hter altså IKKE K9, MEN C9 ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...