g32 Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Etter at jeg installerte XP så har jeg ikke fått CD brenneren til å virke. Det er en SONY 4X/4X/24X med WinOnCD programvare. Jeg får opp feilmelding: Error retrieving SCSI/IDE bus information: No SCSI host adapter found. Er det noen som har en ide om hva det kan være? XP vart installert på en ny harddisk. så det ligger ikke noe gammelt operativsystem og ødelegger. 0 Siter
citoyen Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Hvilken versjon av WinOnCD? Det er mulig du må oppgradere brenneprogramvaren. Fungerer brenning med XP sin innebygde brenner? 0 Siter
g32 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Hvilken versjon av WinOnCD? Det er mulig du må oppgradere brenneprogramvaren. Fungerer brenning med XP sin innebygde brenner? Det er ver.3.6. må nok sikkert finne en ny versjon, Jeg var faktisk ikke klar over at det var cd-brenner i xp. Jeg prøvde den, og den fungerer fint, men kan vel bare brenne filer direkte over. WinOnCD kan jo legge mp3 filer på cd'en som vanlig musikkfiler(konverterer automatisk) 0 Siter
HelgeM Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Det er ver.3.6. må nok sikkert finne en ny versjon, Jeg var faktisk ikke klar over at det var cd-brenner i xp. Jeg prøvde den, og den fungerer fint, men kan vel bare brenne filer direkte over. WinOnCD kan jo legge mp3 filer på cd'en som vanlig musikkfiler(konverterer automatisk) Windows Media Player konverterer fra MP3 automatisk. Du kan brenne CDer direkte fra Windows Media Player. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.