Gå til innhold

Nå er det påske snart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla
Skrevet

Det der er da ikke noe nytt... Når jeg kjøper solkrem beskytter den både mot UVA og UVB. Har vært altfor sløv med solkrem, men fra i sommer er det andre boller. Da får jeg heller være bleik.. Skal sjekke hver cm av huden i april så får vi sjå hva legen sier.... Gruer meg, det er ingen ehmmelighet, emn tar ikke sorgene på forskudd..

bruk ordentlig solkrem - så gjør man det man kan for å beskytte seg mot "pesten".

Skrevet

Syns det er greit de minner folk på dette jeg, selvom noen kanskje bruker litt vel fete typer.... Men det er faktisk mange som er fantastisk sløve til å smøre seg. Men på den annen side så finnes det jo dem som mener at man får kreft bare av kremen i seg selv....

men jeg smører meg hvertfall. har sett noen gode grunner til å velge å smøre seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...