Gjest påsketuristen Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 og da må avisene selvfølgelig slå til som vanlig http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220462 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Det der er da ikke noe nytt... Når jeg kjøper solkrem beskytter den både mot UVA og UVB. Har vært altfor sløv med solkrem, men fra i sommer er det andre boller. Da får jeg heller være bleik.. Skal sjekke hver cm av huden i april så får vi sjå hva legen sier.... Gruer meg, det er ingen ehmmelighet, emn tar ikke sorgene på forskudd.. bruk ordentlig solkrem - så gjør man det man kan for å beskytte seg mot "pesten". 0 Siter
nynne Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Syns det er greit de minner folk på dette jeg, selvom noen kanskje bruker litt vel fete typer.... Men det er faktisk mange som er fantastisk sløve til å smøre seg. Men på den annen side så finnes det jo dem som mener at man får kreft bare av kremen i seg selv.... men jeg smører meg hvertfall. har sett noen gode grunner til å velge å smøre seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.