Gå til innhold

Hvor mye tid bruker dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til daglig på internett?

Mener siden en del av dere har sånn peil på hvor man finner ting!

Jeg bruker internett mest til skole arbeid og mns og dol da åff kårs...

Fortsetter under...

Skrevet

Å herre, det tør jeg nesten ikke tenke på...

Går kurs for tida, og tilbringer minst 2 1/2 time av de timene på nett. Så kommer jeg hjem i halv-fire tida og setter meg foran pc'n der hvor jeg stort sett blir sittende til jeg legger meg med unntak av litt tv-titting, rydding, matlaging, ilderleking og turer i skog og mark (hehe, helt sant;)

Skrevet

Alt for mye. De dagene jeg ikke har besøk, sitter jeg på nettet hele tiden bortsett fra når jeg lager mat og underholder minstemann :o(

Og så hender det jeg ser på tv også da men det er mye mer kjedelig. Men jeg kan sitte på nett og se på tv samtidig da.

Gjest Surfer mellom telefonene.
Skrevet

Alt for mye. De dagene jeg ikke har besøk, sitter jeg på nettet hele tiden bortsett fra når jeg lager mat og underholder minstemann :o(

Og så hender det jeg ser på tv også da men det er mye mer kjedelig. Men jeg kan sitte på nett og se på tv samtidig da.

Ble litt nysgjerrig. Hvordan får du tid til det da?

Har du hushjelp?

Skrevet

Ble litt nysgjerrig. Hvordan får du tid til det da?

Har du hushjelp?

jeg har ei som kommer og tar huset mitt to ganger i uka, 3,5 timer hver gang. Og så gjør jeg litt sjøl og så gjør dattera mi litt og så pisker jeg minstemann til å rydde etter seg :o)

Skrevet

*kremt* Mye tid...

Sikkert et par timer eller tre tilsammen. Kanskje.

Annonse

Skrevet

*kremt* Mye tid...

Sikkert et par timer eller tre tilsammen. Kanskje.

De sommerfuglciklidene på nettakvariet vet du, de flytter inn til oss i morgen! Sorry at gubben rappa dem foran nesa på dere ;-)

Skrevet

De sommerfuglciklidene på nettakvariet vet du, de flytter inn til oss i morgen! Sorry at gubben rappa dem foran nesa på dere ;-)

Var det dere, det ja?

Synd...får ta turen til Akvarieforum her og kjøpe der likevel, da.

De får det nok bra hos dere, dere var heldige som fikk dem gratis :)

Sommerfuglciklider er så nydelige, og jeg har lyst til å prøve meg på dem. Nå som praktbotiane har tatt seg av snegleinvasjonen, blir det triveligere miljø i akvariet igjen, også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...