Gjest Hermetica Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Det var ikke så lenge siden den fantes i enhver butikk jeg gikk i. Barnas spagetti favoritt; Sopps Spagetti Rimini, den røde hermetikk boksen. I det siste har jeg ikke sett den i noen butikk, heller ikke Maxi, som går for å ha stort utvalg. Neida, de har bare Spagetti à la capri, og den smaker ikke halvparten så godt. Hvor er det blitt av den? Noen som har sett den? Evnt hvor? 0 Siter
sheba Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Mener og ha kjøpt den for ikke altfor lenge siden i en joker eller mini butikk... Har en sønn som elsker den:) Jeg kan nå styre meg men det var jo ikke det du spurte om, håper du finner den da....... 0 Siter
serendipity Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Håper den er borte for godt, for maken til humbug ;-)... 0 Siter
Gjest Hermetica Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Håper den er borte for godt, for maken til humbug ;-)... mulig det, men hva gjør man vel ikke for barna sine? 0 Siter
serendipity Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 mulig det, men hva gjør man vel ikke for barna sine? Serverer de hjemmelaget mat ;-) he he.. det var en spøk. Joda for barna gjør man naturilgvis ALT!! (nesten) 0 Siter
Gjest Hermetica Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Serverer de hjemmelaget mat ;-) he he.. det var en spøk. Joda for barna gjør man naturilgvis ALT!! (nesten) Jo, klart at hjemmelaget mat er det beste... Gjerne fra skrætsj, hehe. Men dattra mi spiser nesten ikke, så da prøver jeg å gi henne det hun liker iallefall... Tok spøken. Lurer bare på hvor de kan ha denne hersens spagettien, hehehe 0 Siter
Gjest nynne- "skapsøplematspiser" Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Her i Drammen har de den overalt ved siden av a la caprien. Er jeg totalt barnslig som innrømmer at jeg syns det er litt godt? At det er spaghetti kan kanskje diskuteres, men jeg har alltid vært litt svak for den "spaghettismaken" akkurat som de kaller McDonaldsmat for hamburger.... Liker den også jeg da... 0 Siter
Gjest Orphan Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Spaghetti Rimini er godt, og heldigvis har de den flere steder i Oslo. 0 Siter
serendipity Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Her i Drammen har de den overalt ved siden av a la caprien. Er jeg totalt barnslig som innrømmer at jeg syns det er litt godt? At det er spaghetti kan kanskje diskuteres, men jeg har alltid vært litt svak for den "spaghettismaken" akkurat som de kaller McDonaldsmat for hamburger.... Liker den også jeg da... IKKE bøll med McBurger. :-)Spaghetti Rimini kan ikke sammenliknes med den deilige burgeren på Mc donalds, som jeg faktisk digger.... 0 Siter
Gjest pasta lover Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Når vi først er inne på mat.. Vet ikke hva den het, men for noen år siden hadde dolmio en pastasaus som for ment for barn, litt lysere og mildere. den var såå god! Selges den mer? 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 IKKE bøll med McBurger. :-)Spaghetti Rimini kan ikke sammenliknes med den deilige burgeren på Mc donalds, som jeg faktisk digger.... Hva er egentlig galt med smaken på McDonaldsburgerne? Jeg syns de er kjempegode, og har aldri skjønt hvorfor noen dømmer smaken på dem nord og ned. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Når vi først er inne på mat.. Vet ikke hva den het, men for noen år siden hadde dolmio en pastasaus som for ment for barn, litt lysere og mildere. den var såå god! Selges den mer? Vi spiser Dolmio pastasaus, den er ikke mildere, men den heter Classico. Den er kjempegod!! Hvis du vil ha den _litt_ mildere for barna, kan du ha en melkeskvett oppi til deres porsjon. Dolmio går ned på høykant her i huset. Hilsen også pastaelsker 0 Siter
serendipity Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Hva er egentlig galt med smaken på McDonaldsburgerne? Jeg syns de er kjempegode, og har aldri skjønt hvorfor noen dømmer smaken på dem nord og ned. Nei, det jo det jeg også sier de ER gode. Men Spaghetti Rimini er intet mindre enn grusomt :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Hva er egentlig galt med smaken på McDonaldsburgerne? Jeg syns de er kjempegode, og har aldri skjønt hvorfor noen dømmer smaken på dem nord og ned. McDonaldsburgere er ok de, men smaker "ingenting" sammenlignet med skikkelige burgere som du får på et gatekjøkken som kan sine saker. :-) 0 Siter
nynne Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 IKKE bøll med McBurger. :-)Spaghetti Rimini kan ikke sammenliknes med den deilige burgeren på Mc donalds, som jeg faktisk digger.... Jeg bøller jo ikke. Jeg kryper jo langsomt ut av skapet og innrømmer at jeg syns det kan være godt. Men det smaker McD av det. Det jeg forbinder med skikkelig hamburger- dét må jeg på gatekjøkken for å finne. mmmmmm. hva skjedde med tanken om kylling og wok'eke grønnsaker til middag egentlig? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Og hvor har det blitt av Festus? Brune bønner med flesk og tomassaus. 0 Siter
Zarine Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Eg hadde tenkt å foreslå at du skulle e-maile Sopps og spørre, men da gjeld det jo å finne passelig kontaktinfo. Det første eg fann var ei side der ein kan spille spill og vinne eit års forbruk av pasta og pastasaus. Tja, ikkje så dumt det heller? http://www.sopps.no/ (Og korleis får ein KLIKKBARE adresser her i gården, forresten?) 0 Siter
mettewa Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jeg er litt usikker på om det er samme boksen, men Spaghetti Rimini fra Stabburet er ihvertfall historie. De sluttet og produsere den for en måneds tid siden, grunnet dårlig salg. Så om noen finner den i butikkene nå kan det kanskje lønne seg å hamstr ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jeg er litt usikker på om det er samme boksen, men Spaghetti Rimini fra Stabburet er ihvertfall historie. De sluttet og produsere den for en måneds tid siden, grunnet dårlig salg. Så om noen finner den i butikkene nå kan det kanskje lønne seg å hamstr ;-) Vet du om de har slutta med andre produkter også? Finner ikke Brun Lapskaus i butikkene lenger... 0 Siter
Gemini Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Eg hadde tenkt å foreslå at du skulle e-maile Sopps og spørre, men da gjeld det jo å finne passelig kontaktinfo. Det første eg fann var ei side der ein kan spille spill og vinne eit års forbruk av pasta og pastasaus. Tja, ikkje så dumt det heller? http://www.sopps.no/ (Og korleis får ein KLIKKBARE adresser her i gården, forresten?) Sånn som du gjorde, det sentrale er at man må ha med http:// foran, ikke bare www Men man ser ikke at linken er blitt klikkbar før den er sendt (altså ikke på forhåndsvisninga). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.