Gå til innhold

Hvor er det blitt av Spagetti Rimini???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du om de har slutta med andre produkter også? Finner ikke Brun Lapskaus i butikkene lenger...

Brun lapskaus? Den som er så kjempegod!

Håper ikke de har tatt bort den...

Fortsetter under...

Skrevet

Vet du om de har slutta med andre produkter også? Finner ikke Brun Lapskaus i butikkene lenger...

Korrekt. Brun lapskaus var også en av produktene som forsvant. Egentlig var det ganske mange, alt for mange. Har sett en liste et sted, leter etter den nå.

Skrevet

Brun lapskaus? Den som er så kjempegod!

Håper ikke de har tatt bort den...

De har visst det iflg Mettewa... :-(

Fant et stort parti lys lapskaus her om dagen i en butikk, men ingen brun lapskaus. Og "Trondhjems" og andre lapskaus-varianter kan du få billig av meg... Må visst begynne å lage lapskausen på gamlemåten... :-) Eller med ferdigkutta grønnsaker i fra frysedisken kanskje...

Skrevet

De har visst det iflg Mettewa... :-(

Fant et stort parti lys lapskaus her om dagen i en butikk, men ingen brun lapskaus. Og "Trondhjems" og andre lapskaus-varianter kan du få billig av meg... Må visst begynne å lage lapskausen på gamlemåten... :-) Eller med ferdigkutta grønnsaker i fra frysedisken kanskje...

æsj, så dumt. Hvis jeg finner et restlager i et butikk, skal jeg jammen hamstre litt.

Den lyse er ikke noe god, syns jeg. Brun lapskaus, det er den som er best! Kanskje jeg har litt rar smak, da, siden det var den som solgte dårlig.?

Skrevet

æsj, så dumt. Hvis jeg finner et restlager i et butikk, skal jeg jammen hamstre litt.

Den lyse er ikke noe god, syns jeg. Brun lapskaus, det er den som er best! Kanskje jeg har litt rar smak, da, siden det var den som solgte dårlig.?

Eller så har vi rett og slett handla for lite boksemat, i redsel for å ikke være sunne og flinke nok? :-)

Skrevet

Eller så har vi rett og slett handla for lite boksemat, i redsel for å ikke være sunne og flinke nok? :-)

Ja, det er sjelden jeg har handla boksemat, i grunnen. Nettopp pga. tanken på å være sunn osv ;)

Kanskje et par ganger i året...

Annonse

serendipity
Skrevet

Jeg kjøpte alltid en boks brun og en boks lys og blandet de. Jeg må være sær :-)

Skrevet

Jeg kjøpte alltid en boks brun og en boks lys og blandet de. Jeg må være sær :-)

Hehe!

Men hva skal du gjøre nå da? Vi har i alle fall funnet ut at Trondhjems Brun Lapskaus er et svært dårlig alternativ...

serendipity
Skrevet

Hehe!

Men hva skal du gjøre nå da? Vi har i alle fall funnet ut at Trondhjems Brun Lapskaus er et svært dårlig alternativ...

Ja, den er overhodt ikke noe alternativ i det hele tatt. Så jeg lager heller selv da.. Hvilket jeg faktisk gjør ganske ofte...

Gjest Hermetica
Skrevet

Uff....nei, det var dette jeg var redd for. Det var den riminien som jeg mente. *banne sverte*

Hva var vel livet uten deg?

Vi får vel holde oss til vanlig uhermetisk spagetti da... Regner med at jeg ikke får tak i den lenger i det hele tatt...

Men hvis noen har noen til overs, kan de gjerne sende meg det :P

Hehehehehehe

takk takk for oppklarningen :)

serendipity
Skrevet

Uff....nei, det var dette jeg var redd for. Det var den riminien som jeg mente. *banne sverte*

Hva var vel livet uten deg?

Vi får vel holde oss til vanlig uhermetisk spagetti da... Regner med at jeg ikke får tak i den lenger i det hele tatt...

Men hvis noen har noen til overs, kan de gjerne sende meg det :P

Hehehehehehe

takk takk for oppklarningen :)

Lys lapskaus også jo :-( hm .. ja ja, spiller jo ingen rolle nå jeg ikke hadde den brune å blande den med !!!

Annonse

Gjest what the...
Skrevet

Nå vet jeg ikke om de har akkurat den men sjekk europris,de har en del hermetikk.

Skrevet

Og hvor har det blitt av Festus? Brune bønner med flesk og tomassaus.

Den savner jeg også. Har sett etter den overalt.

Skrevet

Den savner jeg også. Har sett etter den overalt.

Tror den er borte og den var god. Finner ikke så gode brune bønner på boks. Jeg har prøvd alle brune bønner jeg finner.

Skrevet

Sånn som du gjorde, det sentrale er at man må ha med http:// foran, ikke bare www

Men man ser ikke at linken er blitt klikkbar før den er sendt (altså ikke på forhåndsvisninga).

Ahhhhh... så det er dét som skjer! Ja eg pleier ikkje dvele så lenge ved mitt eige innlegg når det først er sendt, så eg har rett og slett aldri sett at linken har blitt klikkbar!

:::rødme:::

Men no veit eg det. Takk skal du ha, Gemini :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...