Gå til innhold

Hva er galt med McDonaldsburgerne? (smak)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor blir smaken på McDonaldsburgerne dømt nord og ned av en del?

Syns de er kjempegode, jeg. :) Myke, saftige, mmmm.

Og gleder meg de gangene innimellom, når vi har "hentemat" (dvs. vi henter middagen på Maccern)

Hva syns kritikerne egentlig er galt med selve smaken på hamburgerne?

Fortsetter under...

Skrevet

Kopierer nedenfra jeg også:

McDonaldsburgere er ok de, men smaker "ingenting" sammenlignet med skikkelige burgere som du får på et gatekjøkken som kan sine saker. :-)

Skrevet

En bit av burger på McDonald, og jeg spyr...

Bokstavelig talt altså... hvorfor vet jeg ikke... men så er ikke jeg så gla i burgere heller da:)

Skrevet

Jeg synes nå de er best da.

De fete på gatakjøkken, står jeg over. Da tar jeg heller en kebab eller bakt potet.

Skrevet

Jeg synes nå de er best da.

De fete på gatakjøkken, står jeg over. Da tar jeg heller en kebab eller bakt potet.

Enig. Jeg liker heller ikke så godt de fra gatekjøkken, de er ofte så fulle av fett og dressing at jeg lar være å spise dem opp.

* * *

Nå har jeg tenkt så mye på McDonaldsburgere, at jeg har vann i munnen. Tror det blir hentemat på oss idag, jeg, gitt! ;)

Skrevet

Enig. Jeg liker heller ikke så godt de fra gatekjøkken, de er ofte så fulle av fett og dressing at jeg lar være å spise dem opp.

* * *

Nå har jeg tenkt så mye på McDonaldsburgere, at jeg har vann i munnen. Tror det blir hentemat på oss idag, jeg, gitt! ;)

Du kan jo be om uten dressing på burger'n da :-)

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Kopierer nedenfra jeg også:

McDonaldsburgere er ok de, men smaker "ingenting" sammenlignet med skikkelige burgere som du får på et gatekjøkken som kan sine saker. :-)

Skriver under på den.

Skrevet

* * *

Bare å passe på at du ikke får myglet brød da.... kjenner flere som har fått det, både her og der!!!

Altså på forskjellige McDonalds

Skrevet

Bare å passe på at du ikke får myglet brød da.... kjenner flere som har fått det, både her og der!!!

Altså på forskjellige McDonalds

Får passe på og ta en ekstra sjekk ;)

*gleder meg allerede...to og en halv time til jeg kan nyte en deilig burger...*

laguna1365380434
Skrevet

Den smaker flatt. Og har dessuten ekkel bismak og kjip ost.

Skal det først være burgerkjede, så er burgerking bedre. Bacon/cheese med løkringer er god.

Skrevet

Hva som er galt?

De smaker dritt - og bærer tydelig preg av 90 sekunder i micro'n.

BurgerKing er ikke stort bedre - til og med salatkvasten får sine 90 sekunder i micro'n.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...