bambii Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Hei.. Jeg er ei jente på 20 år, som har slitt med angst siden jeg var ei lita jente. Jeg har ikke klart å fullføre vidregående, som jeg har begynt på tre ganger, og holder ikke på en jobb, rett og slett fordi jeg ikke er sterk nok psykisk. Dette går også utover livet mittpå den måten at jeg ikke har noen form for inntekt. Jeg hadde rehabiliterings støtte, men nå er det tatt fra meg... hjelp meg... finnes det noe håp for at jeg kan få støtte fra noe hold? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... takk for din oppmerksomhet... 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Gå å snakk med en attføringskonsulent på sosialkontoret. Jeg traff en der for mange år siden som hjalp meg virkelig til å få dratt ting i gang. Du må få tak i noen som har hatt problemer sjøl, ikke en av disse vellykkede som er helt ubrukelige for livet har alltid gått på skinner for dem. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Det er bedre om du skriver dette på forum for Psykiatri enn Reise. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.