Gjest humperdink Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Nei, jeg er nok for avhengig til det. Dessuten så vil ikke min boikott, ei heller 1000 vis av boikotter hjelp. Coca Cola har alt for mye penger til at det skal ha noe å bety. Selv om jeg er stor forbruker da. Nei, da støtter jeg heller div. aksjoner som tigger etter penger. 0 Siter
Gjest møkkaselskap Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jo takk. Jeg skulle være kjempelur og boikotte coca cola jeg. Og bare kjøpe solo og sprite og sånn. Helt til jeg leste nærmere på flaskene; made with promision from the coca cola company. =0/ Nå drikker jeg Tines ferske juice. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jo takk. Jeg skulle være kjempelur og boikotte coca cola jeg. Og bare kjøpe solo og sprite og sånn. Helt til jeg leste nærmere på flaskene; made with promision from the coca cola company. =0/ Nå drikker jeg Tines ferske juice. Tror du tar litt feil nå, Sprite og Fanta er i Coca Cola Company, men 7-up, Solo m.fl. er ikke Cola-produkter. Se http://www.ringnes.no/wbch3.exe?p=2961 - til høyre der ser du hvilke brusvarianter som er i Ringnes' sortiment. Ringnes og Coca Cola samarbeidet tidligere, men det ligger en god del år tilbake. Nå samarbeider Ringnes med Pepsi. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jo takk. Jeg skulle være kjempelur og boikotte coca cola jeg. Og bare kjøpe solo og sprite og sånn. Helt til jeg leste nærmere på flaskene; made with promision from the coca cola company. =0/ Nå drikker jeg Tines ferske juice. Det er ikke riktig at Solo er et Coca Cola-selskap. Hvis du skal boikotte Coca, holder du deg unna følgende merker: Coca Cola, Fanta, Sprite, Tab X-tra, Aquarius og Kuli. Men du kan drikke Solo, 7-up og Solkrik, for eksempel. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Drikker nesten aldri brus, men hadde jeg drukket Cola, Sprite, Fanta el.l oftere, ville jeg boikottet, ja. Liker best Solo og Mozell jeg da. 0 Siter
Soria Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Hadde jeg drukket brus skulle jeg gjort det. 0 Siter
fresja Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Nei, men det ser ikke ut til at den brusen jeg drikker inngår i Coca Cola. 0 Siter
Gjest Orphan Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Hvem bryr seg om de suppegjøkene der nede.. Hva hjelper det med rent vann, de er jo uansett så dumme at de bader i Ganges, verdens mest forurensede elv. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Hvem bryr seg om de suppegjøkene der nede.. Hva hjelper det med rent vann, de er jo uansett så dumme at de bader i Ganges, verdens mest forurensede elv. ...til å refse MINE «fordommer»? Bevares... 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Nei, overhodet ikke. Prøver å begrense brusdrikking oxo da....med store vanskeligheter....:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Nei. Er altfor glad i brus. Men drikker mindre nå enn før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.