Gå til innhold

Boikotter du Coca Cola?

Anbefalte innlegg

Gjest humperdink
Skrevet

Nei, jeg er nok for avhengig til det. Dessuten så vil ikke min boikott, ei heller 1000 vis av boikotter hjelp. Coca Cola har alt for mye penger til at det skal ha noe å bety. Selv om jeg er stor forbruker da. Nei, da støtter jeg heller div. aksjoner som tigger etter penger.

Gjest møkkaselskap
Skrevet

Jo takk. Jeg skulle være kjempelur og boikotte coca cola jeg. Og bare kjøpe solo og sprite og sånn. Helt til jeg leste nærmere på flaskene; made with promision from the coca cola company.

=0/

Nå drikker jeg Tines ferske juice.

Skrevet

Jo takk. Jeg skulle være kjempelur og boikotte coca cola jeg. Og bare kjøpe solo og sprite og sånn. Helt til jeg leste nærmere på flaskene; made with promision from the coca cola company.

=0/

Tror du tar litt feil nå, Sprite og Fanta er i Coca Cola Company, men 7-up, Solo m.fl. er ikke Cola-produkter. Se http://www.ringnes.no/wbch3.exe?p=2961 - til høyre der ser du hvilke brusvarianter som er i Ringnes' sortiment. Ringnes og Coca Cola samarbeidet tidligere, men det ligger en god del år tilbake. Nå samarbeider Ringnes med Pepsi.

Gjest malun
Skrevet

=0/

Det er ikke riktig at Solo er et Coca Cola-selskap.

Hvis du skal boikotte Coca, holder du deg unna følgende merker: Coca Cola, Fanta, Sprite, Tab X-tra, Aquarius og Kuli.

Men du kan drikke Solo, 7-up og Solkrik, for eksempel.

Gjest mor i juni
Skrevet

Drikker nesten aldri brus, men hadde jeg drukket Cola, Sprite, Fanta el.l oftere, ville jeg boikottet, ja.

Liker best Solo og Mozell jeg da.

Skrevet

Nei, men det ser ikke ut til at den brusen jeg drikker inngår i Coca Cola.

Gjest Orphan
Skrevet

Hvem bryr seg om de suppegjøkene der nede.. Hva hjelper det med rent vann, de er jo uansett så dumme at de bader i Ganges, verdens mest forurensede elv.

Skrevet

Hvem bryr seg om de suppegjøkene der nede.. Hva hjelper det med rent vann, de er jo uansett så dumme at de bader i Ganges, verdens mest forurensede elv.

...til å refse MINE «fordommer»?

Bevares...

Gjest strandhai
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Prøver å begrense brusdrikking oxo da....med store vanskeligheter....:-)

hare1365380455
Skrevet

Nei. Er altfor glad i brus. Men drikker mindre nå enn før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...