Gå til innhold

Feite folk ser dumme ut!

Anbefalte innlegg

Gjest dumfeit
Skrevet

Med fare for å provosere, feite mennesker ser dummere ut enn slanke(jeg er feit selv, men heldigvis på slankern!).

Ikke bare er det uhygenisk å være overvektig, mye svette og skittsamling i valker osv, fettete hud og porer,fett hår som er like fett igjen 2 timer etter du har vasket det.Å ikke minst, tenk på alt det usynlige fettet som samler seg innvendig, i årene og pressende på innvoller rundt i buken.Ekkelt å lese? ja, men sannheten.

Fete gjemmer seg ofte i klær som store t-skjorter og elastiske joggebukser som har plass til enda mere mat.Behagelige joggesko bærer fedmen på beste måte for føttenes del.

Selvtillitten er lik null, og det synes!

Så deiser vi oss ned på Mc Donalds og flesker i oss feit mat til vi blir søvnig og rød i trynet.Folk ler å visker i krokene.

Det mest tragiske synet er når hele familien er like overvektige, og ungene alikevel blir istappet fet mat til de nesten ikke greier å gå.Tragisk.

Jo vi har et lykkelig liv, og kan skylde oss selv ; )

Men nå er det andre boller!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

4

• damedame

4

• Dorthe

3

• tonil

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe! - Nå tror sikkert noen at jeg har skrevet det der! :)

Skrevet

Hvis dette var et innlegg myntet på deg selv burde du skrevet det med penn og papir og ikke på internett.

Gjest selvterapi
Skrevet

Kanskje du trenger å skrive det for å motivere deg selv, men det var mye dumt du skrev.

Fet hud og fett hår og fete porer osv har ingenting med kroppsvekt å gjøre. Men du trengte kanskje å skrive noe riktig "ekkelt"..

Gjest Lise-Anna
Skrevet

Neida, du provoserer ikke :-)

Du har fullstendig rett :-)

Utrolig befriende å endelig se noen som våger å si det rett ut selv om det er "politisk ukorrekt"

serendipity
Skrevet

Fet hud, fett hår henger ikke sammen med vekta. Men dumme synes jeg ikke overvektige ser ut!!! Men litt tiltaksløse kanskje (og her snakker jeg om de som er svært overvektige, ikke de med 10 kilo for mye)

Gjest @rebecca@
Skrevet

Stakkars deg.Du har nok et elendig selvbilde.Lykke til med slankinga.

Skrevet

Minner om at den sannsynligvis skarpeste ministeren vi har i Norge, heter Erna Solberg...

petter smart
Skrevet

De smarteste mennesker på jord er anorektiske modeller. Alle vet jo det.

I tillegg er det et kjent medisinsk faktum at fett trenger ut gjennom porene og gjør hår og hud fet.

Videre vet vi at det ikke er noen sykdommer/lidelser som gjør at folk legger på seg. Det er kun deres egen feil.

Blir det kliboller nå?

Gjest dumfeit
Skrevet

Kanskje du trenger å skrive det for å motivere deg selv, men det var mye dumt du skrev.

Fet hud og fett hår og fete porer osv har ingenting med kroppsvekt å gjøre. Men du trengte kanskje å skrive noe riktig "ekkelt"..

Hehe, jo skrev det litt for å motivere meg til å holde meg vekke fra fristelsene også, men mye sant i det jeg skrev da.

Fete folk har omtrent konstant fett hår om de ikke vasker det minst to ganger pr dag da.Huden og buken blir også full av fett, dette fordi mye av fettet du spiser lagrer seg i kroppen, og fett siver ut i porene og alt.

Dette med uren hud og konstant fett hår har alle overvektige opplevd, jeg også.

Jeg sier ikke at det finnes unntak av tynne mennesker som kan plages med fet hud og fett hår heller, men sjeldent.Det har som oftest sammenheng med kosthold og livsstil.

Gjest dumfeit
Skrevet

Minner om at den sannsynligvis skarpeste ministeren vi har i Norge, heter Erna Solberg...

Skarp og skarp....kun hyperintressert i politikk kansje.

Med fare for å provosere igjen, en hvilken som helst idiot kan komme langt i politikken, det er bare å gidde å vie tiden sin til det.Du trenger ingen utdannelse, kun engasjement.

Hvilken utdannelse har dama forresten?

Skrevet

Det er mulig feite mennesker ser dumme ut. Ei overvektig la merke til at hennes nye sjef nærmest fikk hakaslepp da han så vitnemålet hennes. Hadde nok ikke ventet seg de toppkarakterene.

Jeg har variert i vekt, men jeg har ikke lagt merke til at hår og hud forandrer seg proporsjonalt med vekten. De leste (tykke som tynne) får nok noen ekstra kviser dersom de spiser mye godterier en periode.

Gjest dumfeit
Skrevet

De smarteste mennesker på jord er anorektiske modeller. Alle vet jo det.

I tillegg er det et kjent medisinsk faktum at fett trenger ut gjennom porene og gjør hår og hud fet.

Videre vet vi at det ikke er noen sykdommer/lidelser som gjør at folk legger på seg. Det er kun deres egen feil.

Blir det kliboller nå?

Nei det blir ikke barkebrød og sånt svineri, men sunn livsstil, sunn mat og minimalt med kalorier i lang tid.Har holdt på lenge allerede og er over den verste kneika.

Nå blir det lang, blond og slank til sommeren, men ikke anorektisk tynn, det er ikke pent.Men sunn slank.

Skrevet

Hehe, jo skrev det litt for å motivere meg til å holde meg vekke fra fristelsene også, men mye sant i det jeg skrev da.

Fete folk har omtrent konstant fett hår om de ikke vasker det minst to ganger pr dag da.Huden og buken blir også full av fett, dette fordi mye av fettet du spiser lagrer seg i kroppen, og fett siver ut i porene og alt.

Dette med uren hud og konstant fett hår har alle overvektige opplevd, jeg også.

Jeg sier ikke at det finnes unntak av tynne mennesker som kan plages med fet hud og fett hår heller, men sjeldent.Det har som oftest sammenheng med kosthold og livsstil.

Jeg er overvektig, har gått ned 15 kg. hittil, men minst like mye til skal vekk.

Men jeg har _aldri_ hatt problemer med uren hud og fett hår.

Gjest Jakob von Gunten
Skrevet

Hun har en typisk prosaisk norsk politikerintelligens, men jeg forbinder henne først og fresmt med Snorkfrøken (Mummidalen).

Skrevet

Jeg har meldt meg ut når det gjelder diskusjoner om feit mennesker og tynne mennesker.

Mottoet mitt er blitt: La alle være som de er og så får de gjøre det de selv ønsker.

Gjest dumfeit
Skrevet

Jeg er overvektig, har gått ned 15 kg. hittil, men minst like mye til skal vekk.

Men jeg har _aldri_ hatt problemer med uren hud og fett hår.

Nå juger du ;o

Har du gjemt alt fettet inni deg?

Gjest dumfeit
Skrevet

Jeg har meldt meg ut når det gjelder diskusjoner om feit mennesker og tynne mennesker.

Mottoet mitt er blitt: La alle være som de er og så får de gjøre det de selv ønsker.

Ja enig i det, men jeg hadde behov for å fortelle meg selv hvor motbydelig jeg var på det tjukkeste,s.

Da kan jeg bare glemme å sprekke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...