Gå til innhold

Feite folk ser dumme ut!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

4

• damedame

4

• Dorthe

3

• tonil

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå juger du ;o

Har du gjemt alt fettet inni deg?

Ljuger?????

Hvilken interesse skulle jeg hatt av det.

Er vel ikke noe værre å innrømme at man er overvektig enn å innrømme å ha fett hår og uren hud. Noe jeg _aldri_ har vært plaget med.

Men at du ikke tror på det, gir jeg egentlig beng i.

Selv om fettet ditt tyter ut av trynet og håret gjør det ikke det på alle.

Kanskje jeg driter fettet ut?

Dette var siste melding fra meg i denne saken.

Så du får tro hva du vil

Med vennlig hilsen

Skrevet

..med fare for å kaste sten i glasshus!! ;-))

Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Har heller inntrykk av at mange fete dusjer og vasker seg ofte, klistere på seg hyggelige smil - for å unngå sånne som deg!!

Fett hår/hud har da ingenting med overvekt å gjøre!! Hvilken fjomp har innbildt deg det..? DU? Kanskje hadde du fett hår da du var feit, men så fall har du det enda!!

Gå og dusj og hold kjeft.

Skrevet

Fete mennesker=fett hår og urenslighet?

Dummeste jeg har hørt!

Kjenner mange mennesker i alle vektklasser og dette med fett hår har INGENTING med kroppsvekt å gjøre. Det har heller ikke urenslighet/uhygeniskhet noe med å gjøre.

petter smart
Skrevet

Hehe, jo skrev det litt for å motivere meg til å holde meg vekke fra fristelsene også, men mye sant i det jeg skrev da.

Fete folk har omtrent konstant fett hår om de ikke vasker det minst to ganger pr dag da.Huden og buken blir også full av fett, dette fordi mye av fettet du spiser lagrer seg i kroppen, og fett siver ut i porene og alt.

Dette med uren hud og konstant fett hår har alle overvektige opplevd, jeg også.

Jeg sier ikke at det finnes unntak av tynne mennesker som kan plages med fet hud og fett hår heller, men sjeldent.Det har som oftest sammenheng med kosthold og livsstil.

Du blander nok kortene litt.

Jeg har meget fet hud og fett hår. Dusjer jeg ikke hver dag ser ikke håret ut (selv om jeg klipper det veldig kort). Og jeg er langt fra overvektig. Har lenge vært undervektig, men har normalvekt nå.

Overvektige personer kan derimot svette en del da de gjerne har dårlig kondis og bærer rundt på mange kilo. Denne svetten vil legge seg på hud og hår og du har kanskje trodd dette var fett?

Skrevet

Nå får du gjennomgå :)

Er enig i noe av det du sier, men ikke alt. Jeg bryr meg stort sett ikke om vekten til folk, men ei har jeg reagert på. Hun har lagt på seg enormt gjennom vinteren og hun er grådig. Fordrar ikke grådige folk. Hadde jeg vært den eneste som reagerte hadde jeg tidd stille, men alle reagerer.

Annonse

Skrevet

Nå snakker du om deg selv som feit. Du kan ikke overføre de egenskapene/symptomene på alle som er overvektige. Dette burde du skjønne, hvis du har et minimum av intelligens.

"......................."

Skrevet

Ja enig i det, men jeg hadde behov for å fortelle meg selv hvor motbydelig jeg var på det tjukkeste,s.

Da kan jeg bare glemme å sprekke.

heng opp et bilde på kjøleskapsdøra der du ser skikkelig jævli ut og et hvor du er på ditt slankeste :o)

Skrevet

Nå får du gjennomgå :)

Er enig i noe av det du sier, men ikke alt. Jeg bryr meg stort sett ikke om vekten til folk, men ei har jeg reagert på. Hun har lagt på seg enormt gjennom vinteren og hun er grådig. Fordrar ikke grådige folk. Hadde jeg vært den eneste som reagerte hadde jeg tidd stille, men alle reagerer.

Dersom hun kun har lagt på seg nå i vinter og ikke før, må det ligge en grunn bak. Kanskje hun er blitt syk og må ta tabletter, kanskje hun er sluttet å røke, kanskje hun har personlige problemer av noe slag.

Gjest jojoslankern
Skrevet

..med fare for å kaste sten i glasshus!! ;-))

Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Har heller inntrykk av at mange fete dusjer og vasker seg ofte, klistere på seg hyggelige smil - for å unngå sånne som deg!!

Fett hår/hud har da ingenting med overvekt å gjøre!! Hvilken fjomp har innbildt deg det..? DU? Kanskje hadde du fett hår da du var feit, men så fall har du det enda!!

Gå og dusj og hold kjeft.

det virker som om du overfører din egen opplevelse av deg selv på alle andre "feite".Tror du at du vil få en større selvrespekt for deg selv når du blir tynn?

Jeg bare spør.

Skrevet

Dersom hun kun har lagt på seg nå i vinter og ikke før, må det ligge en grunn bak. Kanskje hun er blitt syk og må ta tabletter, kanskje hun er sluttet å røke, kanskje hun har personlige problemer av noe slag.

Det er medisin, men den gir matlyst. Den tar ikke bort vanlig folkeskikk.

Gjest Orphan
Skrevet

Andre boller hjelper ikke. Boller er uansett ikke bra.

Men du har rett. Feite folk ser ofte dummere ut. Fettvalker hjelper ikke på hvordan man oppfattes. Penere mennesker blir lettere behandlet i rettsvesenet. Pen=smart.

Gjest Orphan
Skrevet

Skarp og skarp....kun hyperintressert i politikk kansje.

Med fare for å provosere igjen, en hvilken som helst idiot kan komme langt i politikken, det er bare å gidde å vie tiden sin til det.Du trenger ingen utdannelse, kun engasjement.

Hvilken utdannelse har dama forresten?

Hun er lærer, med bl.a. sosiologi i fagkretsen.

Annonse

Gjest Orphan
Skrevet

Hun har en typisk prosaisk norsk politikerintelligens, men jeg forbinder henne først og fresmt med Snorkfrøken (Mummidalen).

Snorkfrøken er søtere.

Gjest Orphan
Skrevet

Ljuger?????

Hvilken interesse skulle jeg hatt av det.

Er vel ikke noe værre å innrømme at man er overvektig enn å innrømme å ha fett hår og uren hud. Noe jeg _aldri_ har vært plaget med.

Men at du ikke tror på det, gir jeg egentlig beng i.

Selv om fettet ditt tyter ut av trynet og håret gjør det ikke det på alle.

Kanskje jeg driter fettet ut?

Dette var siste melding fra meg i denne saken.

Så du får tro hva du vil

Med vennlig hilsen

Jeg tror også du ljuger.

Gjest sensur
Skrevet

hehe! - Nå tror sikkert noen at jeg har skrevet det der! :)

Skremmende dette her altså... Ja, faktisk noe av det dummeste jeg har lest her inne.. Folk burde slutte med denne generaliseringen. Hva angår en, bør ikke være det samme for en annen. Det burde de fleste som har passert barneskolen være klar over. Men det lyser jo umodenhet og kunnskapsløshet lang vei her da...

Pappa Bjørn
Skrevet

Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Eter du chips mens den fremdeles er i frityrgryta eller? Hvordan klarer du ellers å ha fett hår og fett og smuss mellom valkene hele tiden?

Jeg skjønner ut i fra innlegget ditt at du ikke har høye tanker om deg selv, men alle som er overvektige er ikke som deg. Men du skal ha for en ting, flere burde kanskje gjordt det så de gjør noe med det? Jeg hadde en gang en slektning som lånte bilen min. Hun var så tung at støtdemperen på førersiden knakk av belastningen. Trist for meg og flaut for henne. Men hun hadde ikke nødvendigvis fett hår likevel.

Jeg ville sjekket shampoen min var jeg deg. Det er ikke normalt å få fett hår av mat selv om du trøkker mye McDonalds i trynet i løpet av en dag.

Pappa Bjørn
Skrevet

Nei det blir ikke barkebrød og sånt svineri, men sunn livsstil, sunn mat og minimalt med kalorier i lang tid.Har holdt på lenge allerede og er over den verste kneika.

Nå blir det lang, blond og slank til sommeren, men ikke anorektisk tynn, det er ikke pent.Men sunn slank.

Med et sunt og glansfullt hår!

Gjest soldier
Skrevet

Skarp og skarp....kun hyperintressert i politikk kansje.

Med fare for å provosere igjen, en hvilken som helst idiot kan komme langt i politikken, det er bare å gidde å vie tiden sin til det.Du trenger ingen utdannelse, kun engasjement.

Hvilken utdannelse har dama forresten?

Sannheten er vel at den som skriver slike innlegg som deg, ikke engang når Erna Solberg til anklene, intelligensmessig sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...