Gå til innhold

Feite folk ser dumme ut!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Nåja. Jeg trodde at jeg personlig besatt et hint av fedmefordommer;), men halvparten så hard eller alvorlig har jeg aldri vært.

Dog lurer jeg på hvorfor fedme er slik en hellig ku på DOL.

Andre avvikere av alle slag kan verbalt lynsjes etter noter, men er du feit er det hellig. Dette finner jeg en smule paradoksalt.

Ellers mener jeg live and let live. De fleste har sikkert sitt, jeg har absolutt mitt.

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

4

• damedame

4

• Dorthe

3

• tonil

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest what the...
Skrevet

Hehe, jo skrev det litt for å motivere meg til å holde meg vekke fra fristelsene også, men mye sant i det jeg skrev da.

Fete folk har omtrent konstant fett hår om de ikke vasker det minst to ganger pr dag da.Huden og buken blir også full av fett, dette fordi mye av fettet du spiser lagrer seg i kroppen, og fett siver ut i porene og alt.

Dette med uren hud og konstant fett hår har alle overvektige opplevd, jeg også.

Jeg sier ikke at det finnes unntak av tynne mennesker som kan plages med fet hud og fett hår heller, men sjeldent.Det har som oftest sammenheng med kosthold og livsstil.

Og hvordan vet du dette da?

Foretatt undersøkelser eller studert storparten av de overvektige i denne verden?

Eller begge deler?

For no tull!!!

Gjest Daisy
Skrevet

Joda. Selv om du er sånn betyr ikke det at alle andre er det.

Skrevet

Nåja. Jeg trodde at jeg personlig besatt et hint av fedmefordommer;), men halvparten så hard eller alvorlig har jeg aldri vært.

Dog lurer jeg på hvorfor fedme er slik en hellig ku på DOL.

Andre avvikere av alle slag kan verbalt lynsjes etter noter, men er du feit er det hellig. Dette finner jeg en smule paradoksalt.

Ellers mener jeg live and let live. De fleste har sikkert sitt, jeg har absolutt mitt.

Og er du feit og bruker HIJAB! :)

Skrevet

Hvis dette var et innlegg myntet på deg selv burde du skrevet det med penn og papir og ikke på internett.

Hvorfor det? - Syns det er fint å lese andres tanker jeg.

Skrevet

heng opp et bilde på kjøleskapsdøra der du ser skikkelig jævli ut og et hvor du er på ditt slankeste :o)

Det har jeg gjort! hehe

Annonse

Skrevet

Skarp og skarp....kun hyperintressert i politikk kansje.

Med fare for å provosere igjen, en hvilken som helst idiot kan komme langt i politikken, det er bare å gidde å vie tiden sin til det.Du trenger ingen utdannelse, kun engasjement.

Hvilken utdannelse har dama forresten?

her ser du det! :)

http://odin.dep.no/krd/norsk/dep/statsraad_a/index-b-n-a.html

Skrevet

Det ser ut som om nicket ditt stemmer ganske bra, i alle fall.

petter smart
Skrevet

Det ser ut som om nicket ditt stemmer ganske bra, i alle fall.

Tenk deg fortvilelsen hennes når(?) hun blir tynn og innser at hun er akkurat like dum som før.

petter smart
Skrevet

Andre boller hjelper ikke. Boller er uansett ikke bra.

Men du har rett. Feite folk ser ofte dummere ut. Fettvalker hjelper ikke på hvordan man oppfattes. Penere mennesker blir lettere behandlet i rettsvesenet. Pen=smart.

Inntil en viss grad. Svært pene mennesker blir ofte oppfattet som tomme i hodet, spesielt kvinner.

laguna1365380434
Skrevet

Og er du feit og bruker HIJAB! :)

Neida, overhodet ikke;) Jeg er timeglassformet og bruker til nød cap.;)

Skrevet

Hvorfor det? - Syns det er fint å lese andres tanker jeg.

Jo, jeg liker også godt å lese andres tanker.

Så også dette innlegget her, men jeg skrev min tilbakemelding/mitt svar fordi det sitter så utrolig mange mennesker (over 100 000) omkring i Norges land og sliter med spiseproblemer eller -forstyrrelser. For dem er det ikke godt å lese slike tanker som dette.

Mvh

Skrevet

Jo, jeg liker også godt å lese andres tanker.

Så også dette innlegget her, men jeg skrev min tilbakemelding/mitt svar fordi det sitter så utrolig mange mennesker (over 100 000) omkring i Norges land og sliter med spiseproblemer eller -forstyrrelser. For dem er det ikke godt å lese slike tanker som dette.

Mvh

Det er jo en slags siseforstyrrelse å bli feit også - overspise, rakke ned på seg selv etc, etc, Når man er "murt inn i fett" så er det ofte som å være en røyker, fornektelse, -og IKKE skal noen fortelle deg noe heller etc.

Jeg syns også at man ser dummere ut i ansiktet når man blir skikkelig bollete, Det må jeg få lov til å synes. Jeg VET det ikke er sånn. Jeg syns også de med svart hår ser klokere ut enn de med lyst...hehe

Annonse

Skrevet

Det er jo en slags siseforstyrrelse å bli feit også - overspise, rakke ned på seg selv etc, etc, Når man er "murt inn i fett" så er det ofte som å være en røyker, fornektelse, -og IKKE skal noen fortelle deg noe heller etc.

Jeg syns også at man ser dummere ut i ansiktet når man blir skikkelig bollete, Det må jeg få lov til å synes. Jeg VET det ikke er sånn. Jeg syns også de med svart hår ser klokere ut enn de med lyst...hehe

Du skal få lov til å synes og mene det du vil for min del. Jeg står fortsatt for det jeg skrev: synes noen tanker ikke egner seg på et offentlig forum når man ikke vet hvem mottaker/leser er.

Ha en flott dag! :)

Skrevet

Jeg tror også du ljuger.

hehe, da jeg begynte å gå ned i vekt -og la om kostholdet - DA fikk jeg kviser! :)

Skrevet

Du skal få lov til å synes og mene det du vil for min del. Jeg står fortsatt for det jeg skrev: synes noen tanker ikke egner seg på et offentlig forum når man ikke vet hvem mottaker/leser er.

Ha en flott dag! :)

Du kan synes og mene det du vil om den saken du også - ! Ha en god aften! :)

Skrevet

Med fare for å provosere. En ting du kan gjøre for å unngå å virke dummere enn det du er: oppfrisk dine gramatiske ferdigheter. Og/å feil, kommafeil, glemt h i hvisker... for å nevne noen.

Gjest Ærlig, i det minste
Skrevet

Jeg er tynn.. Likevel er jeg dum som et brød.

Skrevet

Det har jeg gjort! hehe

Det gjorde faren til minstemann også og han gikk ned 30 kg :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tenk deg fortvilelsen hennes når(?) hun blir tynn og innser at hun er akkurat like dum som før.

LOL

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...