Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morgenutgaven skal nå komme i tabloid format.

Det synes jeg er på tide. En tabloidavis med skikkelig innhold er savnet.

Kanskje får flere øynene opp for ei blekke som har mye å by på ut over den idiotiseringen som tilbys av Dagbla og VG (og Se og Hør).

Skrevet

Såfremt de beholder "stilen" forøvrig, har jeg intet imot at de trykker avisen i et mer hendig format! Tabloid i fasongen og ikke i innhold!! :-)

Men jeg håper at ikke Aftenposten vil bli en blåkopi av VG! Uff & grøss!

Leste på nettsiden at de planlegger at avisen fortsatt skal trykkes i flere seksjoner. Og det tiltredes også! :-) På helgedagsmorgenene sitter vi i hver vår ende av sofaen og passerer avisdelene frem og tilbake mellom oss! :-) Ville blitt mye ufred i heimen hvis en av oss skulle lagt beslag på en kjempeblekke av en tabloid-avis, og den andre bare måtte vente... *he he*

Gjest et tips
Skrevet

Synes også det er flott.

Mye mer praktisk!

Aftenposten er den beste avisa, seriøs og troverdig.

Avisleser på 18 år

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, jeg tror det er en god ting. Jeg tror faktisk det er en del som ikke abbonerer/kjøper den nettopp fordi den er i så stort format. Lite praktisk på buss o.l.

Skrevet

Sikkert på tide - men stakkars Dagsavisen. De går en spennende framtid i møte ...

Skrevet

Jaja, dei får vel få ein sjanse. Men eg fæler for at eg kjem til å seia opp avisa etter gjennomføringa av dette stuntet. Alternativet blir vel å skaffe seg eit par seriøse utanlandske blekker i fullformat. Det blir vel litt dyrare, men noko må ein vel betale ofr å sleppe å bli idiotisert.

Skrevet

Jaja, dei får vel få ein sjanse. Men eg fæler for at eg kjem til å seia opp avisa etter gjennomføringa av dette stuntet. Alternativet blir vel å skaffe seg eit par seriøse utanlandske blekker i fullformat. Det blir vel litt dyrare, men noko må ein vel betale ofr å sleppe å bli idiotisert.

Det blir sagt her i tråden at dei planlegg fleire seksjonar også. Det er jo bra for husfreden, men gjer det også lettera å lage ei oversiktleg og nokonlunde strukturert avis.

Vi får vone at tanta framleis let vere å skrike til lesarane og at ho held på sin integritet og variasjon.

PS.

Eg har nokre år funne trøyst i Dagbladet, men no blir det langt imellom kjøpa. Ho verkar på meg som ein slags prenta kopi av Kanal24 (Radio Valgerd), med målgruppe kvinner på 32 år. Det er knisande, pludrande kvinner som tydeleg er klar for sitt første skilsmål, henrykt over at dei vågar vere så dristige i radio. Tema er helse og velvere, interiør og mote, charterreiser, sex og samliv, idol og litt drap og vald oppatt og oppatt.

Eg spyr snart av dette gnålet.

Skrevet

Tja, vi har nå både Dagsavisen og Morgenbladet fra før. Sistnevnte kommer riktignok bare ut hver fredag, men det tar vel såpass med tid å lage kvalitetsstoff

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...