Gjest Ikke så fortvilet over urettferdigheten lenger Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Etter et møte i dag med sjefen og tillitsvalgt har h*n gått tilbake på en del ting. Hun roste meg mye for faglig dyktighet. De brukte begge to ord som knakende dyktig *****, faglig sterk, blid og lett å være sammen med. Jeg er lettet, så utrolig lettet. H*n har også lovet meg å forlange møte med arbeidsgiver snart for å avgjøre fremtiden. H*n presiserte at det har jeg krav på og alt annet var brudd på mine rettigheter. Det er ikke utelukket at jeg blir der hvor jeg er nå, men i øyeblikket er det ikke stillingshjemmel der. Jeg er utslitt, tårene rant under møtet men jeg greide det. Nå har jeg bevist meg selv både overfor meg selv og arbeidsgiver. 0 Siter
Mistera Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 ) fint at du ikke gir opp... Du skal være stolt over at du har kommet så langt:O) *klem* 0 Siter
Gjest jamboo Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Noen rammes mye lettere av "urettferdighet" enn andre... 0 Siter
Gjest Ikke så fortvilet over urettferdigheten lenger Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 ) fint at du ikke gir opp... Du skal være stolt over at du har kommet så langt:O) *klem* Takk for oppmuntrende svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.