Gå til innhold

Noe rettferdighet finnes

Gjest Ikke så fortvilet over urettferdigheten lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et møte i dag med sjefen og tillitsvalgt har h*n gått tilbake på en del ting. Hun roste meg mye for faglig dyktighet. De brukte begge to ord som knakende dyktig *****, faglig sterk, blid og lett å være sammen med. Jeg er lettet, så utrolig lettet. H*n har også lovet meg å forlange møte med arbeidsgiver snart for å avgjøre fremtiden. H*n presiserte at det har jeg krav på og alt annet var brudd på mine rettigheter. Det er ikke utelukket at jeg blir der hvor jeg er nå, men i øyeblikket er det ikke stillingshjemmel der.

Jeg er utslitt, tårene rant under møtet men jeg greide det. Nå har jeg bevist meg selv både overfor meg selv og arbeidsgiver.

Skrevet

:o) fint at du ikke gir opp...

Du skal være stolt over at du har kommet så langt:O)

*klem*

Gjest jamboo
Skrevet

Noen rammes mye lettere av "urettferdighet" enn andre...

Skrevet

:o) fint at du ikke gir opp...

Du skal være stolt over at du har kommet så langt:O)

*klem*

Takk for oppmuntrende svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...