pirko Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Det er jo bare folk som synger andres låter er det ikke? http://www.dagbladet.no/kultur/2004/03/23/394141.html 0 Siter
Gjest MrFreud Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Måles sangprestasjoner i hvorvidt man synger egne låter...???? 0 Siter
Mistera Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Måles sangprestasjoner i hvorvidt man synger egne låter...???? Heller ikke sangprestasjone måles! Det går etter utseende og hvor mye sympati man får!!! Noen av de som kan synge har jo allerede gått ut!!! 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Heller ikke sangprestasjone måles! Det går etter utseende og hvor mye sympati man får!!! Noen av de som kan synge har jo allerede gått ut!!! Men er det ikke sånn med popstjerner generelt, da? De mest populære - enten det er norske eller utenlandske - er ikke nødvendigvis de som synger best. Det går mest på utseende, utstråling og væremåte, gjør det ikke ? 0 Siter
Mistera Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Men er det ikke sånn med popstjerner generelt, da? De mest populære - enten det er norske eller utenlandske - er ikke nødvendigvis de som synger best. Det går mest på utseende, utstråling og væremåte, gjør det ikke ? Ikke etter MINE kriterier, og jeg er jo en del av publikume er jeg ikke? 0 Siter
serendipity Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Ikke etter MINE kriterier, og jeg er jo en del av publikume er jeg ikke? Men du bruker kanksje ikke opp hele kontant kortet , og ukelønna for å stemme ;-) 0 Siter
Mistera Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Men du bruker kanksje ikke opp hele kontant kortet , og ukelønna for å stemme ;-) Nei jeg gjør ikke det, ikke før det kommer MUSIKK der for å si det sånn... ala dimmu borgir... RAMMSTEIN... hihi *S* Tenker bare om at Sandra vinner hele greia, og skal til utlandet.. åssen kommer hun til å takle kritikken da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.