Gjest togli Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Hvor kjøper en Kanebo? *grønn* På parfymeriene som heter Esthetique (ikke sikker på stavemåten) tror jeg du får Kanebo sine produkter. 0 Siter
serendipity Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Bruker Guinot renseprodukter + dagkrem og nattkrem. Biotherm øyekrem. Aco body lotion og en fot krem som jeg ikkehusker navnet på( kjøpt på apoteket). Håndkrem fra Lancome. Bruker også farget dagkrem fra Lancome, da jeg syntes sånne foundation ofte er for dekkende. Dove deo. Av make-up bruker jeg pudder fra Kanebo eler Alvarez, mascara fra Maybelline eller Helena Rubenstein, øyeskygge, kajal osv bruker jeg ikke så ofte så jeg tar det jeg finner i skapet. De er sikekrt godt ut på dato. Men mascara bytter jeg minst hver 5 uke. Til håret bruker jeh KUN Tigi og Redken. Aldri sånne shampoer fra super`n. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Ansikt: Fuktighetskrem fra Clinique, øyekrem fra Lancôme. Rensekrem fra Elizabeth Arden. Peeling (ca en gang i uka) fra Clinique. Kropp: Locobase fuktighetskrem (fra apoteket). Olivenolje og kamille-avkok i badevannet. Make-up-tips: Det magiske skimmer-pudderet fra Oriflame (Giordiani) gir en vanvittig fin glød i ansiktet uten at det ser unaturlig ut. Helt uunnværlig! 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Mener du at denne danker ut spenolen?:-/ Joda, den gjør det. Men jeg bruker fortsatt Spenol som håndkrem, siden jeg må bruke så ofte håndkrem, og da blir det like bra med Spenol. Men alt annet, da er det ingen over, ingen ved siden 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Volare Dead Sea Spa soapfree cleanser, er det den svarte såpa? Jeg bruker den, den har vart en evighet. Har ikke vært på party i det siste. Det er den flytende, i pumpeflaske. Du får den også som såpestykke, men jeg liker bedre den flytende. 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Har prøvd å gå inn på siden, men klarer ikke å få bestilt...Har du en mailadresse kanskje? ;o) Dette høres ut som veldig fine produkter! Sakset fra Websiden: Huvudkontoret i Stockholm Västra Rydsvägen 126 Box 73 SE-196 22 Kungsängen SVERIGE Tel: +46 8 584 607 00 Fax: +46 8 584 607 28 Fax: +46 8 584 607 29 E-mail: [email protected] 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Sakset fra Websiden: Huvudkontoret i Stockholm Västra Rydsvägen 126 Box 73 SE-196 22 Kungsängen SVERIGE Tel: +46 8 584 607 00 Fax: +46 8 584 607 28 Fax: +46 8 584 607 29 E-mail: [email protected] Takk skal du ha! Har sendt dem en mail nå ) 0 Siter
fresja Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Det er den flytende, i pumpeflaske. Du får den også som såpestykke, men jeg liker bedre den flytende. Takk for opplysningen. Skal se om jeg får tak i den. Hun som jeg var i Aloe-vera party hos av og til, døde dessverre i fjor. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Bruker garnier ansiktsvask (det var en av de billigste, hadde dårlig råd). Liker egentlig den nye som jeg ikke husker navnet på... sukk.. Mona Grudt i reklamen...? Bruker garnier krem også. Den orange. Men liker best lancome hydra-et eller annet. Koster litt for mye til å ikke kjøpe på taxfree synes jeg. Ellers har jeg lancome ansiktsvann og øyekrem. Men JEG trenger tips om en god make-up krem/foundation.... Kjøpte den beste foundation jeg har hatt i går. Clinique's perfectly real makeup. Den er SÅ bra Jeg er veldig fan av Clinique generelt og bruker 3-systems renseserien der, også det beste jeg har prøvd. Bedre enn Biotherm synes jeg. Clinique fuktighetskrem er fantastisk. Og pore minimizer fungerer faktisk Av shampo og balsam synes jeg Wella profesional er bra. Men Dove er også bra og billig. Øyesminke er best fra Lancome og Chanel. Pudder fra Chanel. Mascara fra Dior. Lipglosser liker jeg fra Loreal, spesielt de nye. Når det gjelder sminke så er dyre merker mye bedre. 0 Siter
soleil Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Kjøpte den beste foundation jeg har hatt i går. Clinique's perfectly real makeup. Den er SÅ bra Jeg er veldig fan av Clinique generelt og bruker 3-systems renseserien der, også det beste jeg har prøvd. Bedre enn Biotherm synes jeg. Clinique fuktighetskrem er fantastisk. Og pore minimizer fungerer faktisk Av shampo og balsam synes jeg Wella profesional er bra. Men Dove er også bra og billig. Øyesminke er best fra Lancome og Chanel. Pudder fra Chanel. Mascara fra Dior. Lipglosser liker jeg fra Loreal, spesielt de nye. Når det gjelder sminke så er dyre merker mye bedre. Duh.. nå fikk jeg lyst til å være rik og dra på shopping ;D 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Duh.. nå fikk jeg lyst til å være rik og dra på shopping ;D Trikset er å kjøpe et og et produkt ad gangen Jeg blir glad av å kjøpe sminke, og huden har godt av bra produkter = mitt mantra når jeg står i parfymeri. 0 Siter
soleil Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Trikset er å kjøpe et og et produkt ad gangen Jeg blir glad av å kjøpe sminke, og huden har godt av bra produkter = mitt mantra når jeg står i parfymeri. Jeg har lovet meg selv et pudder som holder hele dagen og en ikke-fettende krem i midten av april. Gler mæ 0 Siter
Gjest helenarubinstein Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg liker Helena Rubinstens produkter ganske godt, særlig Hydro Urgency-kremen for tørr hud. Bodylotion fra Biotherm. Når det gjelder sminke er jeg glad i Cliniques produkter, de er uparfymerte og i midtsjiktet hva pris angår. Ellers er såpe såpe, enten det kommer fra parfymeri eller Rimi. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Kjøpte den beste foundation jeg har hatt i går. Clinique's perfectly real makeup. Den er SÅ bra Jeg er veldig fan av Clinique generelt og bruker 3-systems renseserien der, også det beste jeg har prøvd. Bedre enn Biotherm synes jeg. Clinique fuktighetskrem er fantastisk. Og pore minimizer fungerer faktisk Av shampo og balsam synes jeg Wella profesional er bra. Men Dove er også bra og billig. Øyesminke er best fra Lancome og Chanel. Pudder fra Chanel. Mascara fra Dior. Lipglosser liker jeg fra Loreal, spesielt de nye. Når det gjelder sminke så er dyre merker mye bedre. Hvor mye koster den til Clinique da? Den er vel ikke "heldekkende" så man ser supersminket ut? Eller orange ut? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hvor mye koster den til Clinique da? Den er vel ikke "heldekkende" så man ser supersminket ut? Eller orange ut? Kostet 215. Det er veldig få som klarer å velge riktig foundation (farge) til seg selv, spør om hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.