Gjest strandhai Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Tenkte på den tråden under her. Den var vel helst ment for jenter, vel?? Er ikke non av gutta som har non tips da? Eller jenter? Regner med at det er nok av mannfolka her som ikke har peiling på ting som det her. Man er vel ikke mann nok når man bryr seg litt om utseendet? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 unge menn har visst peil på merker osv. - mht. deo etc. - og de er ikke billige! 0 Siter
Mistera Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Vet du, en av mine kompiser hadde meget stygg hud før, full av hudmakker kviser som nesten var byller, han hadde store arr etter kviser... Etter et par bearbeidinger, fikk jeg overtalet ham til å la meg ta ansiktsmassasje på ham *lute ham ja* og renset huden hans peelet og fikk klemt ut en del dritt!!! Idag har han lært alt dette selv, og har tilogmed gått til det skrittet at han faktisk er homeparties konsulent for et hudpleie firma... Gutta vet ikke hva de går glipp av;) 0 Siter
Gjest Ler litt av deg nå... Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Vet du, en av mine kompiser hadde meget stygg hud før, full av hudmakker kviser som nesten var byller, han hadde store arr etter kviser... Etter et par bearbeidinger, fikk jeg overtalet ham til å la meg ta ansiktsmassasje på ham *lute ham ja* og renset huden hans peelet og fikk klemt ut en del dritt!!! Idag har han lært alt dette selv, og har tilogmed gått til det skrittet at han faktisk er homeparties konsulent for et hudpleie firma... Gutta vet ikke hva de går glipp av;) kanskje de fleste gutter ikke er så opptatt av utseendet; kanskje de er mer opptatt av indre verdier? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Hehe, mannen min lånte litt peelingkrem av meg en dag og ble helt i fyr og flamme: «Har du kjent hvor myk huden blir eller? Det er jo helt magisk!!» Etter det kjøpte han peelingkrem for menn på Body Shop og bruker den med (u)jevne mellomrom. Han bruker også ansiktskrem derfra. Men mannen min er nok mer androgyn enn mange andre. Han er ganske jålete på stylingprodukter også, og er glad i å handle klær. Liker det, jeg. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 kanskje de fleste gutter ikke er så opptatt av utseendet; kanskje de er mer opptatt av indre verdier? OI! vent litt. Jeg tror jeg må le. Og i hvilken fantasiverden bor du?? Det finnes en mellomting vettu. 0 Siter
Gjest Ler enda litt mer. Denne gang av deg. Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 OI! vent litt. Jeg tror jeg må le. Og i hvilken fantasiverden bor du?? Det finnes en mellomting vettu. Vel, hvem er mest opptatt av å sminke seg, pleie kroppen etc? Hvem er mest opptatt av ytre verdier? 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Vel, hvem er mest opptatt av å sminke seg, pleie kroppen etc? Hvem er mest opptatt av ytre verdier? Aner ikke hvem du hinter til nå jeg.... Og feig er du, som gjemmer ikke tør å bruke det vanlige nicket ditt. Finn en annen tråd å lage kvalm i. 0 Siter
Gjest NihilObstat Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Aner ikke hvem du hinter til nå jeg.... Og feig er du, som gjemmer ikke tør å bruke det vanlige nicket ditt. Finn en annen tråd å lage kvalm i. På meg virker du litt ubalansert i dag. God bedring! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 På meg virker du litt ubalansert i dag. God bedring! Unnskyld meg? Jeg ubalansert? Hvor har du fått det fra?? 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Vel, hvem er mest opptatt av å sminke seg, pleie kroppen etc? Hvem er mest opptatt av ytre verdier? "Hvem er mest opptatt av ytre verdier?" Sikter du til meg? For meg så var poenget med den tråden her å høre om det var noen som hadde noen råd å komme med. Og ut i fra det, får du at jeg bare er opptatt av ytre verdier. Hva vet du om det? Hvordan våger du å påstå noe sånt? En ting er at du syns jeg er teit som bryr meg om utseendet mitt, en helt annen ting er feigheten ved å skjule seg bak andre nick. Jeg finner ikke ord for å beskrive hvor latterlig feigt det er. Hva er du redd for? Jeg vet ikke hvem du er, og du vet vel heller ikke hvem jeg er. Så hvorfor skjule seg bak andre nick? Jeg tror du bare var ute etter å provosere, og det har du faen meg klart!! Gratulerer. 0 Siter
Gjest NihilObstat Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Unnskyld meg? Jeg ubalansert? Hvor har du fått det fra?? ..oooops, traff jeg et litt ømt punkt? 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 ..oooops, traff jeg et litt ømt punkt? Neida, men du kunne jo kanskje ha svart på spørmålene jeg stilte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.