Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Så et glimt av en reklame på Oslotv (tvn) nettopp om stålkjøleskap til 2490,- fra dell og at de hadde utsalg et eller annet sted. Noen som fikk med seg når og hvor?

Skrevet

Dell selger PC-er og annet datautstyr, kun via www.dell.no (ikke andre forhandlere). Dell selger imidlertid ikke kjøleskap og denslags. Kanskje det var Deal? www.deal.no

Gjest Daisy
Skrevet

Dell selger PC-er og annet datautstyr, kun via www.dell.no (ikke andre forhandlere). Dell selger imidlertid ikke kjøleskap og denslags. Kanskje det var Deal? www.deal.no

Deal var det kanskje, ja. He, he. Noe på D hvertfall.

Takk skal du ha.

Gjest Daisy
Skrevet

Men det står ingenting på hjemmesiden om hvor dette utsalget var. Noen som vet?

Skrevet

Men det står ingenting på hjemmesiden om hvor dette utsalget var. Noen som vet?

Deal er vel et sånt leiefirma a la Thorn? De kjører hjem til deg, så du kan ike dra å se på tingene tror jeg. Det var sikkert noe sånn, 199 i 12 måneder og deretter kan du kjøpe kjøleskapet for 2999 ????

Gjest Daisy
Skrevet

Deal er vel et sånt leiefirma a la Thorn? De kjører hjem til deg, så du kan ike dra å se på tingene tror jeg. Det var sikkert noe sånn, 199 i 12 måneder og deretter kan du kjøpe kjøleskapet for 2999 ????

Hm... Jammen jeg så jo en reklame om utsalg et sted ved Fornebu, men jeg fikk ikke med meg hvor og når.

Kanskje de selger ut varer?

Skrevet

Hm... Jammen jeg så jo en reklame om utsalg et sted ved Fornebu, men jeg fikk ikke med meg hvor og når.

Kanskje de selger ut varer?

Kanskje de selger ut gamle varer da? Brukte? Jeg har ikke sett reklamen., du må nok ringe dem.

Skrevet

Nå så jeg for meg et høytekonologisk kjøleskap med masse drømme funksjoner. Dell kjøleskap, det kommer vel om non år tenker jeg :-))

Gjest Daisy
Skrevet

Nå så jeg for meg et høytekonologisk kjøleskap med masse drømme funksjoner. Dell kjøleskap, det kommer vel om non år tenker jeg :-))

He, he. Hadde vært noe det. Men spørs om ikke det ville ha kostet mer enn 2490,-...

Skrevet

Hm, Dell selger vel ikke kjøleskap? De selger datautstyr osv.. *titter nedenfor skjermen, hvor det står "Dell"*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...