Gå til innhold

Kunne ikke sove i natt, forelsket?

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket eller dum?
Skrevet

Jeg traff en mann i går kveld, vi tok en kopp kaffe sammen og pratet lenge. Byttet mobilnr. da vi gikk. Fikk en melding før jeg la meg og han er tydeligvis interessert. Jeg falt pladask, og har ikke sovet i natt. Jeg er ikke noe ungdom lenger, kan man bli så forelsket at man mister nattesøvnen etter et møte?

Gjest erwin
Skrevet

Forelskelse virker som narkotika på kroppen...

Skrevet

trenger ikke være pur ung for å føle det sånn;-) i februar i fjor traff jeg min samboer, svevde på rosenrøde skyer i minst to uker, var jo helt "tullete"!! Venninnen min sa at jeg bare tøva og rota, typisk tegn på forelskelse.. Nyt det du:)

serendipity
Skrevet

He he!! høres jo svært så koselig ut.. Og det er lett å bli oppfattet som fum nr man er forelsket. Selv tror jeg ikke omverden fikk "kontakt" med meg på måneder. Si meg traff du han første gang i går kveld og så drakk dere kaffe og byttet mobil nr.? Det høres jo ut som i en roman :-) eller kjente du han litt fra før??

Gjest gomle
Skrevet

Det er lett å forelske seg om våren, for da er kroppen på en måte klar for det. Prøv det ut, og se om det varer :-)

Gjest forelsket eller dum?
Skrevet

He he!! høres jo svært så koselig ut.. Og det er lett å bli oppfattet som fum nr man er forelsket. Selv tror jeg ikke omverden fikk "kontakt" med meg på måneder. Si meg traff du han første gang i går kveld og så drakk dere kaffe og byttet mobil nr.? Det høres jo ut som i en roman :-) eller kjente du han litt fra før??

Ja jeg traff ham første gang i går kveld, vi drakk kaffe byttet tlf.nr og var enige om å treffes igjen. Han sendte melding i går kveld og igjen i dag. Han er veldig romantisk og sier at han har lyst å se mitt vakre smil igjen osv. Jeg falt helt pladask og kollegaene kommenterte i dag at jeg smilte hele tiden. Jeg har svart på meldingene, men kan ikke vente til han foreslår et møte. Tør ikke gjøre det selv. Trodde ikke at dette gikk an i voksen alder.

serendipity
Skrevet

Ja jeg traff ham første gang i går kveld, vi drakk kaffe byttet tlf.nr og var enige om å treffes igjen. Han sendte melding i går kveld og igjen i dag. Han er veldig romantisk og sier at han har lyst å se mitt vakre smil igjen osv. Jeg falt helt pladask og kollegaene kommenterte i dag at jeg smilte hele tiden. Jeg har svart på meldingene, men kan ikke vente til han foreslår et møte. Tør ikke gjøre det selv. Trodde ikke at dette gikk an i voksen alder.

Så hyggelig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...