sheba Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Satt som vanlig og leste vg på nettet, koste meg med kaffikoppen og fikk se dette!!! Ble fly.........!! At det går an! Finnes det logikk i dette da?? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220536 0 Siter
nolte Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Helt normalt. Det er svært vanlig at nøkkelpersoner i en bedrift har bonuser hvis man oppnår et godt økonomisk resultat. At det skjer hos en leverandør av kraft, er ikke noe verre enn at det skjer i andre bransjer, der salget har vært godt, og bedriften har tjent penger. 0 Siter
sheba Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Helt normalt. Det er svært vanlig at nøkkelpersoner i en bedrift har bonuser hvis man oppnår et godt økonomisk resultat. At det skjer hos en leverandør av kraft, er ikke noe verre enn at det skjer i andre bransjer, der salget har vært godt, og bedriften har tjent penger. Jo det er så, men hvorfor måtte prisene opp i de utrolige høyder de var ifjor?? Selskapene så seg jo nødt til og gjøre dette, påstod de ville gå konkurs om dette ikke skjedde... neimen om jeg skjønner noe av dette.. 0 Siter
petter smart Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Det er vel ikke verre enn at matbutikker, kommuner og andre firmaer som leverer varer/tjenester vi er avhengige av bruker en del av overskuddet til bonuser til de ansatte. Det som er tvilsomt er måten de gjorde det på. Det var så mye snakk om lite vann i magasinene og at de satte opp prisen nesten for å være snill mot oss (verne oss mot vårt eget overforbruk av strøm). Hadde de heller vært ærlige og sagt at de ville tjene mer penger så hadde det vært noe annet. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Jo det er så, men hvorfor måtte prisene opp i de utrolige høyder de var ifjor?? Selskapene så seg jo nødt til og gjøre dette, påstod de ville gå konkurs om dette ikke skjedde... neimen om jeg skjønner noe av dette.. Mulig det burde vært statlig. en av de få tingene vi er avhegig av er jo faktisk strøm. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Mulig det burde vært statlig. en av de få tingene vi er avhegig av er jo faktisk strøm. Det var jo det før. Privatiseringen er ene og alene skyld i strømprisene. Dette kommer til å skje med enda flere "goder" med tiden. "......................" 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Det var jo det før. Privatiseringen er ene og alene skyld i strømprisene. Dette kommer til å skje med enda flere "goder" med tiden. "......................" Nå må jeg lese Venstre's program for å se hva jeg mener! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.