Gå til innhold

Ringerunde -frisørpriser?

Anbefalte innlegg

Gjest nysveis
Skrevet

Er jeg gniten hvis jeg ringer rundt og forhører meg om priser hos forskjellige frisører?

Jeg skal klippe og farge ettervekst, bor i Oslo. Hvor mye må jeg normalt ut med?

Gjest tomaten
Skrevet

Hei!!! jeg synes ikke du er gnien,frisørtimer er dyre og det er bare lurt å ta en ringerunde.Har selv vært hos frisør og tatt av-farging en gang,måtte betale over tusen-lappen.

Gjest tupsitu
Skrevet

Syns det høres smart ut jeg!

Hvis du finner en god og billig salong så tips videre da! Flere her som leter etter frisører i Oslo.

Kan det frisørene gjør virkelig være verdt så mye penger?

Skrevet

De billigste ligger på Grønland tror jeg + Oslo Frisørskole,der kan du gjøre et kupp. Og så vet jeg at den frisøren ved Body shop (ikke Nikita)på byporten har sånne pakke-priser, som ikke er så ille. Tror det var 800 for farge og klipp, med kur og føn og sånt dill. De er hyggelige der iallfall.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hei!!! jeg synes ikke du er gnien,frisørtimer er dyre og det er bare lurt å ta en ringerunde.Har selv vært hos frisør og tatt av-farging en gang,måtte betale over tusen-lappen.

Det billigste er vel å slutte å farge håret, og gå rundt med sin egen eventuelle grå-melerte manke med stolthet og verdighet??

Men for all del, frisørene har bare godt av å bli forespurt om pris!!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Frisørskolen på Strøget er billigst. Men det tar tiiiiiid.

Jeg klipte håret der, og det tok 3 timer! Ikke ble det så kjempefint heller..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...