Gjest nysveis Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Er jeg gniten hvis jeg ringer rundt og forhører meg om priser hos forskjellige frisører? Jeg skal klippe og farge ettervekst, bor i Oslo. Hvor mye må jeg normalt ut med? 0 Siter
Gjest tomaten Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Hei!!! jeg synes ikke du er gnien,frisørtimer er dyre og det er bare lurt å ta en ringerunde.Har selv vært hos frisør og tatt av-farging en gang,måtte betale over tusen-lappen. 0 Siter
Gjest tupsitu Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Syns det høres smart ut jeg! Hvis du finner en god og billig salong så tips videre da! Flere her som leter etter frisører i Oslo. Kan det frisørene gjør virkelig være verdt så mye penger? 0 Siter
Minigullet Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 De billigste ligger på Grønland tror jeg + Oslo Frisørskole,der kan du gjøre et kupp. Og så vet jeg at den frisøren ved Body shop (ikke Nikita)på byporten har sånne pakke-priser, som ikke er så ille. Tror det var 800 for farge og klipp, med kur og føn og sånt dill. De er hyggelige der iallfall. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Hei!!! jeg synes ikke du er gnien,frisørtimer er dyre og det er bare lurt å ta en ringerunde.Har selv vært hos frisør og tatt av-farging en gang,måtte betale over tusen-lappen. Det billigste er vel å slutte å farge håret, og gå rundt med sin egen eventuelle grå-melerte manke med stolthet og verdighet?? Men for all del, frisørene har bare godt av å bli forespurt om pris!!! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Frisørskolen på Strøget er billigst. Men det tar tiiiiiid. Jeg klipte håret der, og det tok 3 timer! Ikke ble det så kjempefint heller.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.