Gå til innhold

Hjerne-vridere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som vet hvilke butikker som selger sånne "hjerne-trim-leker"?

Jeg vet ikke hva slike ting kalles, men det kan være mange forskjellige oppgaver som man skal forsøke å løse.

F.eks. så jeg på singel 24-7 at de fikk utdelt en pose med masse tre-biter oppi, og så skulle alle disse pusles sammen til en ball.

Et annet eksempel kan være en tråd med en firkant og en metall-ring på, og så må man finne ut hvordan man kan få ringen av uten å knyte opp tråden...

Er det noen som skjønner hva jeg mener?

Jeg bor i Oslo og skulle gjerne ha kjøpt noen slike "leker"....

Skrevet

store bokhandlere har slike.

kan ikke utsette meg for slikt, jeg sitter til jeg får det til, selv om det tar hele natten.... like sunt å la være for meg altså.

Skrevet

Jeg så ikke den ballen på TV, men min mor har en i plast (kjøpt av barnebar på ferie på Sørlandet/Danmark). Jeg klarte den til slutt. De andre lekene jeg har sett (og fått til jul), har vært i tre + metall og/eller glass. De hadde noen få på vår interbokbutikk, men jeg mener utvalget er større i en stor by.

Skrevet

Bokhandelen. Ved kassa finner du et stativ med noen trepinner med tau og ringer i. Kikk på dem.

Husker ikke navn på bokhandel i farten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...