vin Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 . 1 dl sukker 4 egg 2 dl tørket frukt 1 ts salt 1 dl farin 4 ms (måleskjeer) sitronsaft Nøtter 2 l Cognac Ta frem en mellomstor bolle. Smak på Cognacen for å forsikre deg om at denne er god. Hell den gjerne i et desilitermål og drikk. Repeteres. Sett på el-vispen. Sjekk igjen Cognacen, om denne holder kvalitet. Bland 1 dl smør i bollen, legg til 1 måleskje sukker og visp dette sammen. Sjekk om Cognacen står seg ved å tømme i deg enda et desilitermål. Schteng av el-vispen. Knekk to høner og schleng disse i bollen, sammen med all den tørkede fjukten?? Smak på Cognacen.... Schett på el-vispen igjen. Hvis den tørkede fjukten schetter seg fast i bollen, grav den ut med nevene. Smak deretter på Cognacen for å være sikker på at den fremdeles ikke har blitt schemt. Etterpå schal du sile 2 ss schalt, eller noe schånt? Det er forresten ikke schå nøye. Schekk Cognacen. Sil sitronsaften, legg til en mat-sche og så sukker, eller hva f... du måtte ha for hånden. Schmør ovnen. Vri kakeformen på 220 grader, ikke glem å schteng av el-vispen. Schleng bollen ut av vinduet, og ssschekk så Cognacen igjen. Gå og legg deg? Hvem f .... liker fruktkake , uanschett? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Vel.. Jeg tenkte at "fint, kanskje jeg skal prøve en ny kake?".... Men jeg tror ikke det! Ikke i dag i alle fall.. (og jeg liker ikke cognac.) 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 *LOL* Kjempe! Kanskje jeg skulle prøve den på jobb imorgen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.