Gjest jente21år Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Jeg har mottatt en mail i innboksen min hvor det ikke står noen avsender, det står ingenting!? Har aldri sett det før. På størrelse står det 494b og på emne står det [ingen]. Jeg har ikke tort å åpne den enda... Hva er dette tro? 0 Siter
fresja Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Jeg hadde antatt at det var en slags virusmail og straks slettet den. Virusmailer har blomstret opp igjen de siste dagene. Jeg og mine kolleger har fått mange på jobb, og jeg fikk et par hjemme i går. 0 Siter
Gjest ingennick Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Slå av forhåndsvisning av mail. Jeg for min del, har slått av funksjonen så mail ikke blir markert som lest også, da jeg klikker på dem. Hva om du høyreklikker på den da. Står det noe i "return-path"? MEN er du redd det er virus, så SLETT den. Jeg vil ikke ha noe skyld, og du får virus på denne måten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.