Gå til innhold

Hvordan ville du ha oversatt denne teksten på engelsk?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Med engelsk kan jeg si at jeg er middels god.

In anglish Me am middle god.

I begun in august on adult-training and passon-goers and have taken groundcours there. The course was ended in may -04.

I have learn a good deal and feel I understanding for the language both in writing and wreading.

I have a middle-understanding in english grammaticks.

Or else I have taken youth-danning which have given me fagletter inn officefag.

Er det ok at jeg tar resten i morgen? Blir så sliten av å oversette til engelsk..

*Flirer*

Fortsetter under...

Gjest may day may day
Skrevet

hvor er disse såkalte komma- og punktumfeilene?

jeg mangler stor forbokstav som du sier. ja det er feil, og det kommer av ren latskap.

jeg kan min grammatikk, kan du?

hva med definisjoner av ord? kan du det? hva betyr å diskriminere?

Stakkars liten, enkelte har store problemer med seg selv.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg er faktisk ganske sjokkert over at det fins så mange selvgode folk her inne på DOL. Blir nesten kvalm, tenk å dra andre mennesker ennå lengere ned i skiten og bagatelisere andres feil og problemer.

Men herrrrreguuuuuud! Hvor var du da du skulle gått i grunnskola? Jeg syns frekkasen var ustyrtelig morsom, for å ta med at man *faktisk* har hatt engelsk i grunnskolen er urkomisk. Og vel, hvor mye engelsk kan man om man ikke greier oversette de få setningene? Ikke nok til å få noen jobb der språket kreves i alle fall.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

"Kan også legge til at jeg faktisk også har engelsk fra grunnskolen"

:-) JØSS!

Skikkelig bombe, altså! ;-)

Skrevet

Stakkars liten, enkelte har store problemer med seg selv.

ja, stakkars deg!

Gjest 50 modell
Skrevet

Men herrrrreguuuuuud! Hvor var du da du skulle gått i grunnskola? Jeg syns frekkasen var ustyrtelig morsom, for å ta med at man *faktisk* har hatt engelsk i grunnskolen er urkomisk. Og vel, hvor mye engelsk kan man om man ikke greier oversette de få setningene? Ikke nok til å få noen jobb der språket kreves i alle fall.

Jeg har faktisk ikke hatt engelsk i grunnskolen. Du skjønner det fins folk her som bare har 7 års skole der det ikke var engelsk i opplæringen. Det er dessuten stygt å gjøre narr av andre. Det fins sikkert ting du ikke kan, som andre kan.

Annonse

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg har faktisk ikke hatt engelsk i grunnskolen. Du skjønner det fins folk her som bare har 7 års skole der det ikke var engelsk i opplæringen. Det er dessuten stygt å gjøre narr av andre. Det fins sikkert ting du ikke kan, som andre kan.

Det het da folkeskole i den tida, gjorde det ikke?

Gjest 49 modell
Skrevet

Det het da folkeskole i den tida, gjorde det ikke?

Det het folkeskole før ungdomsskolen kom, ja. Jeg gikk 7-årig folkeskole, men engelsk ble innført da jeg gikk i 6. klasse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...