mariaflyfly Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Med engelsk kan jeg si at jeg er middels god. In anglish Me am middle god. I begun in august on adult-training and passon-goers and have taken groundcours there. The course was ended in may -04. I have learn a good deal and feel I understanding for the language both in writing and wreading. I have a middle-understanding in english grammaticks. Or else I have taken youth-danning which have given me fagletter inn officefag. Er det ok at jeg tar resten i morgen? Blir så sliten av å oversette til engelsk.. *Flirer* 0 Siter
Gjest may day may day Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 hvor er disse såkalte komma- og punktumfeilene? jeg mangler stor forbokstav som du sier. ja det er feil, og det kommer av ren latskap. jeg kan min grammatikk, kan du? hva med definisjoner av ord? kan du det? hva betyr å diskriminere? Stakkars liten, enkelte har store problemer med seg selv. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg er faktisk ganske sjokkert over at det fins så mange selvgode folk her inne på DOL. Blir nesten kvalm, tenk å dra andre mennesker ennå lengere ned i skiten og bagatelisere andres feil og problemer. Men herrrrreguuuuuud! Hvor var du da du skulle gått i grunnskola? Jeg syns frekkasen var ustyrtelig morsom, for å ta med at man *faktisk* har hatt engelsk i grunnskolen er urkomisk. Og vel, hvor mye engelsk kan man om man ikke greier oversette de få setningene? Ikke nok til å få noen jobb der språket kreves i alle fall. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 "Kan også legge til at jeg faktisk også har engelsk fra grunnskolen" :-) JØSS! Skikkelig bombe, altså! ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Stakkars liten, enkelte har store problemer med seg selv. ja, stakkars deg! 0 Siter
Gjest 50 modell Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Men herrrrreguuuuuud! Hvor var du da du skulle gått i grunnskola? Jeg syns frekkasen var ustyrtelig morsom, for å ta med at man *faktisk* har hatt engelsk i grunnskolen er urkomisk. Og vel, hvor mye engelsk kan man om man ikke greier oversette de få setningene? Ikke nok til å få noen jobb der språket kreves i alle fall. Jeg har faktisk ikke hatt engelsk i grunnskolen. Du skjønner det fins folk her som bare har 7 års skole der det ikke var engelsk i opplæringen. Det er dessuten stygt å gjøre narr av andre. Det fins sikkert ting du ikke kan, som andre kan. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg har faktisk ikke hatt engelsk i grunnskolen. Du skjønner det fins folk her som bare har 7 års skole der det ikke var engelsk i opplæringen. Det er dessuten stygt å gjøre narr av andre. Det fins sikkert ting du ikke kan, som andre kan. Det het da folkeskole i den tida, gjorde det ikke? 0 Siter
Gjest 49 modell Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Det het da folkeskole i den tida, gjorde det ikke? Det het folkeskole før ungdomsskolen kom, ja. Jeg gikk 7-årig folkeskole, men engelsk ble innført da jeg gikk i 6. klasse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.