Gå til innhold

Hvordan "bruker" du DOL ?

Anbefalte innlegg

Gjest bare litt nyskjerrig
Skrevet

Holder du deg til et spesielt forum, eller følger du med via "100 nyeste" ?

Jeg følger med på "hele" DOL via de 100 nyeste, og selvfølgelig om det er svar til meg.

Ørkenvandreren
Skrevet

De etterhvert få gangene jeg er innom, starter jeg med nye innlegg, før jeg raskt scanner over 4-5 faste forum.

Skrevet

De etterhvert få gangene jeg er innom, starter jeg med nye innlegg, før jeg raskt scanner over 4-5 faste forum.

*KOZ* som dem sier....holdt nesten på å sende etterlysning av deg, -men som den fornuftige mann du er, så tenkte jeg nok at du var litt "avDOLET" for tiden :)

Hilsen flisa

Skrevet

Er alltid innom "svar til meg" og tre andre faste. Blir jeg sittende en stund er jeg innom en par tre steder til.

:)

Ørkenvandreren
Skrevet

*KOZ* som dem sier....holdt nesten på å sende etterlysning av deg, -men som den fornuftige mann du er, så tenkte jeg nok at du var litt "avDOLET" for tiden :)

Hilsen flisa

Nei, hei du! Skiftet identitet? :-)

Ja, om ikke av-dolet, så ihvertfall permanent ned-dolet. Leser vel litt en gang i uka, kanskje.

Hvorfor? Som andre har sagt før meg; Mange av de gamle "kjente" er borte, og de samme gamle temaene kommer opp igjen av nye nick.

Hils gubben!

*klem*

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg trykker først på svar til meg. Så sveiper jeg innom åpent. Hender jeg skjekker ut ungdomsforum, seksualitet, samliv og nå og da foreldre - tenåringer.

Bruker aldri 100 nyeste... men jeg trykker på pakk ut trådene, så ser jeg hvilke jeg har lest og ikke.

Gjest Daisy
Skrevet

Hilsen flisa

Er du flisa, ja?

Skrevet

Logger inn. Sjekker svar til meg. Leser over åpent, svarer hist og pist. Går over til samliv og seksualitet. Svarer hist og pist.

...og nå logger jeg ut.

Skrevet

Starter alltid med innlegg til meg, deretter innom ca 4 forum. Vil der alltid be om at trådene skal "brettes ut" (eller hva de nå kaller det...)

100 nyeste brukes innimellom, men bare på de dagene hvor jeg har vært litt mer aktiv enn ellers.

Skrevet

Åååå... hvorfor skiftet?

Trenger litt forandring :) - etter 5 år kan det være greit å ikke være søkbar på det gamle nicket- (ungene blir større) hehe

Skrevet

Ja! :-)

AHA!!! :-))

Synes nok det var noe kjent ved stilen! :-)) En dame som har vært til glede med sine humoristiske og av og til småsprø kommentarer! ;-)

Skrevet

Jeg går først inn på svar til meg og svarer hvis det er noe å svare på. Deretter går jeg inn på åpent og så på trygdeforum og leser og svarer og tilslutt går jeg på 100 nyeste. Og sjekker innimellom om det er kommet noen svar til meg igjen.

Skrevet

Sjekker svar-til-meg.

Går inn på Foreldre-småbarnforum, og åpent forum. Klikker litt fram og tilbake. Er av og til innom et par andre forum.

Har jeg litt mer tid å bruke, svitsjer jeg en stund mellom 100nyeste, og de forumene jeg derfra havner på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...