Gå til innhold

Det går på stumpene - bokstavelig talt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat som Hitler gjorde da den russiske vinterkulden og Sjukovs hær nærmest utryddet alle hans armegrupper og de allierte flommet inn over Cherbough-halvøya; sendte den siste rest i døden som kanonføde:

http://www.haaretz.com/hasen/spages/408359.html

Når 12-åringer sendes i døden for en tapt sak, da er klokka fem på tolv for egypteren Arafat og hans blodstenkte blodsbrødre.

Send det norske barnevernet ned og ta unga fra dem, hele hurven.

Skrevet

Israel har drept langt flere palestinske barn enn de som blir drept i selvmordsangrep.

Skrevet

Israel har drept langt flere palestinske barn enn de som blir drept i selvmordsangrep.

La meg se tallene satt inn i kontekst. Du har absolutt ikke belegg for denne påstanden, og grunnen er at begrepet sivil ikke gjelder for væpnede banditter, selv om de er kledd i olabukse og t-skjorte.

Skrevet

La meg se tallene satt inn i kontekst. Du har absolutt ikke belegg for denne påstanden, og grunnen er at begrepet sivil ikke gjelder for væpnede banditter, selv om de er kledd i olabukse og t-skjorte.

Du har ikke bevis for noe som helst, og det vet du godt.

Israel terroriserer det palestinske folket, ved en ulovlig okkupasjon av palestinerenes landområder.

Som du vet utmerket godt er Sharon skyldig i drap på 1700 uskyldige sivile - langt flere enn noen annen der.

Men det "glemmer" du selvsagt.

Skrevet

Du har ikke bevis for noe som helst, og det vet du godt.

Israel terroriserer det palestinske folket, ved en ulovlig okkupasjon av palestinerenes landområder.

Som du vet utmerket godt er Sharon skyldig i drap på 1700 uskyldige sivile - langt flere enn noen annen der.

Men det "glemmer" du selvsagt.

...ikke jeg. Har du tallfestet dokumentasjon på det du hevder, eller har du det ikke?

Hvilke 1700 sivile er Sharon skyldig i å ha drept?

Derimot burde Arafat vært tiltalt og kjent skyldig i drapet på 100.000 kristne libanesere fra 1970 til 1982!

...bare for å nevne noe!

Skrevet

...ikke jeg. Har du tallfestet dokumentasjon på det du hevder, eller har du det ikke?

Hvilke 1700 sivile er Sharon skyldig i å ha drept?

Derimot burde Arafat vært tiltalt og kjent skyldig i drapet på 100.000 kristne libanesere fra 1970 til 1982!

...bare for å nevne noe!

Selvsagt, og du skyldig i å drepe 3 millioner i Afrika på 1800 tallet?

Din historieforfalskning minner sterkt om de som benekter jødeutryddingen.

Skrevet

Selvsagt, og du skyldig i å drepe 3 millioner i Afrika på 1800 tallet?

Din historieforfalskning minner sterkt om de som benekter jødeutryddingen.

«-Selvsagt, og du skyldig i å drepe 3 millioner i Afrika på 1800 tallet?-»

Nah, det var ikke jeg som forsøkte statskupp i Jordan, det var ikke jeg som reiste til Libanon og myrdet for fote og banet vei for syrisk okkupasjon og masseslakt.

Men dette er selvsagt tabuer i visse miljøer her i Norge, som en ikke bør snakke om hvis en ikke vil bli stemplet som nazist, fascist og rasist.

«-Din historieforfalskning minner sterkt om de som benekter jødeutryddingen. -»

Jasså, hva er det jeg har historieforfalsket da, Sør? Det jeg refererer til er historiske kjensgjerninger som kan kontrolleres ved å oppsøke åpne kilder.

Og Sør, det tjener deg til liten ære å sette meg i samme bås som Holocaust-revisjonistene, denne type personangrep beviser bare hvor lite du har å fare med.

Prøv å komme meg i møte på en saklig måte, våg og diskutér sak. Dette tullet du driver meg her er ikke en voksen mann verdig, og det forsurer diskusjonene.

Skrevet

«-Selvsagt, og du skyldig i å drepe 3 millioner i Afrika på 1800 tallet?-»

Nah, det var ikke jeg som forsøkte statskupp i Jordan, det var ikke jeg som reiste til Libanon og myrdet for fote og banet vei for syrisk okkupasjon og masseslakt.

Men dette er selvsagt tabuer i visse miljøer her i Norge, som en ikke bør snakke om hvis en ikke vil bli stemplet som nazist, fascist og rasist.

«-Din historieforfalskning minner sterkt om de som benekter jødeutryddingen. -»

Jasså, hva er det jeg har historieforfalsket da, Sør? Det jeg refererer til er historiske kjensgjerninger som kan kontrolleres ved å oppsøke åpne kilder.

Og Sør, det tjener deg til liten ære å sette meg i samme bås som Holocaust-revisjonistene, denne type personangrep beviser bare hvor lite du har å fare med.

Prøv å komme meg i møte på en saklig måte, våg og diskutér sak. Dette tullet du driver meg her er ikke en voksen mann verdig, og det forsurer diskusjonene.

Du skriver: "Og Sør, det tjener deg til liten ære å sette meg i samme bås som Holocaust-revisjonistene"

Som ditt evinnelig gnål om marxister?

Skrevet

Du skriver: "Og Sør, det tjener deg til liten ære å sette meg i samme bås som Holocaust-revisjonistene"

Som ditt evinnelig gnål om marxister?

Hevder du nå at marxister ikke finnes?

Skrevet

Hevder du nå at marxister ikke finnes?

Nei, de finnes nok noen få av dem, men verken jeg eller noen jeg kjenner er en del av dem.

Heller ikke ledelsen av NRK, NTB, mesteparten av befolkningen i den vestlige verden, osv er marxister.

Skrevet

Nei, de finnes nok noen få av dem, men verken jeg eller noen jeg kjenner er en del av dem.

Heller ikke ledelsen av NRK, NTB, mesteparten av befolkningen i den vestlige verden, osv er marxister.

Her tar du feil, Sør, men det skal jeg komme grundig tilbake til senere.

Nå er det Holmgang.

Hadet

Skrevet

Som vanlig sender disse feigingene sine kvinner og barn foran dem.

At noen i Norge kan ha sympati for slike, og gå i tog til støtte for Hamas og deres raskt avgåtte "åndlige" leder, er meg helt uforståelig.....

Skrevet

Og ut i fra denne arikkelen så er det kanskje lettere å forstå hvorfor det er umulig for Israel å unngår å drepe barn i denne konflikten.

Det er tross alt palestinerne selv som sender de først i ildlinjen.....

Skrevet

Og ut i fra denne arikkelen så er det kanskje lettere å forstå hvorfor det er umulig for Israel å unngår å drepe barn i denne konflikten.

Det er tross alt palestinerne selv som sender de først i ildlinjen.....

Det er Israel som selvsagt selv er skyld i at de okkuperer andre folks landområder, på samme måte som nazistene var skyld i å okkupere Norge.

Drap på sivilbefolkningen er noe annet de har felles.

Skrevet

Det er Israel som selvsagt selv er skyld i at de okkuperer andre folks landområder, på samme måte som nazistene var skyld i å okkupere Norge.

Drap på sivilbefolkningen er noe annet de har felles.

Noen nye argumenter snart?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...