Mr Kahn Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Er det noe som irriterer meg så jeg nesten får utslett, så er disse «synske» eksibisjonistene som - sikkert som amen i kjærka - dukker opp og har «sett» alt mulig rart ETTER at det har skjedd. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article145107.ece «Fornemmelse for mord»...kjøss katta i arselet! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Nostredamus? Ja, hva med han? Var det ikke merkelig at alt så ut til å «stemme» helt til nåtiden innhentet spådommene? Skjedde det noe i 1997 som Nostredamus hadde forutsagt? Jeg merket ingenting, i hvert fall... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Ja, hva med han? Var det ikke merkelig at alt så ut til å «stemme» helt til nåtiden innhentet spådommene? Skjedde det noe i 1997 som Nostredamus hadde forutsagt? Jeg merket ingenting, i hvert fall... Nei, mulig det. Men sa han ikke at 3.verdenskrig skulle bli startet av en mann med turban? Litt skingringsmål på et par år kan han vel ha? he, he. Men, joda, jeg synes også det er merkelig at de synske bare vet ting etterpå... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Nei, mulig det. Men sa han ikke at 3.verdenskrig skulle bli startet av en mann med turban? Litt skingringsmål på et par år kan han vel ha? he, he. Men, joda, jeg synes også det er merkelig at de synske bare vet ting etterpå... Uff ja, jeg skal ikke bli for påståelig jeg. Det er mer mellom himmel og jord enn andre steder. Men en må aldri slutte å stille spørsmål, være kritisk. Det er utrolig mye humbug ute og går. Ha en fin kveld 0 Siter
Mistera Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Om alle synske skulle gått til avisa eller politiet hver gang de "ser" noe, ville folk blitt både redde, fortvilet og ikke minst sett på som gal.... helt til det inntraff! Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg selv har syner, og de er ikke for "allmann" for å si det på den måten... men jeg har heldigvis lært meg å skru av! Når man snakker om Nostredamus, så er det ganske kjent at tidsberegningen våres har forandret seg etter den tid! Det som skulle skje i 1997 kommer til å skje i 2012, så da gjennstår det bare å se!!! 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Om alle synske skulle gått til avisa eller politiet hver gang de "ser" noe, ville folk blitt både redde, fortvilet og ikke minst sett på som gal.... helt til det inntraff! Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg selv har syner, og de er ikke for "allmann" for å si det på den måten... men jeg har heldigvis lært meg å skru av! Når man snakker om Nostredamus, så er det ganske kjent at tidsberegningen våres har forandret seg etter den tid! Det som skulle skje i 1997 kommer til å skje i 2012, så da gjennstår det bare å se!!! fanken at jeg leste dette da....Jeg blir redd også jeg! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 Om alle synske skulle gått til avisa eller politiet hver gang de "ser" noe, ville folk blitt både redde, fortvilet og ikke minst sett på som gal.... helt til det inntraff! Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg selv har syner, og de er ikke for "allmann" for å si det på den måten... men jeg har heldigvis lært meg å skru av! Når man snakker om Nostredamus, så er det ganske kjent at tidsberegningen våres har forandret seg etter den tid! Det som skulle skje i 1997 kommer til å skje i 2012, så da gjennstår det bare å se!!! For å sitere X-Files, jeg tror det ikke før jeg får se det. Det er så mange crackpots som raver rundt og ser ting i øst og vest, og som har reist i tid og rom og hilst på VårHerre at jeg klarer ikke å ta dette på alvor. Ikke med min beste vilje. At vi mennesker før eller siden blir vår egen undergang, ja, det tror jeg så gjerne. Men at det skjer i 2012 har jeg liten tro på. Dessuten passer det dårlig den dagen... 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 For å sitere X-Files, jeg tror det ikke før jeg får se det. Det er så mange crackpots som raver rundt og ser ting i øst og vest, og som har reist i tid og rom og hilst på VårHerre at jeg klarer ikke å ta dette på alvor. Ikke med min beste vilje. At vi mennesker før eller siden blir vår egen undergang, ja, det tror jeg så gjerne. Men at det skjer i 2012 har jeg liten tro på. Dessuten passer det dårlig den dagen... jeg skal jo feire 50-årsdagen min det året! Vil ha lik feiring som du fikk...... 0 Siter
Mistera Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 For å sitere X-Files, jeg tror det ikke før jeg får se det. Det er så mange crackpots som raver rundt og ser ting i øst og vest, og som har reist i tid og rom og hilst på VårHerre at jeg klarer ikke å ta dette på alvor. Ikke med min beste vilje. At vi mennesker før eller siden blir vår egen undergang, ja, det tror jeg så gjerne. Men at det skjer i 2012 har jeg liten tro på. Dessuten passer det dårlig den dagen... Tror faktisk at den dagen passer dårlig for meg og... Sikkert den dagen jeg skal gifte meg!!! Klart man ikke skal tro noe før man ser det, da kan du vel tenke deg hvor overrasket jeg har blitt når faktisk ting jeg har sett her skjedd... Men den som lever får se! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Uff ja, jeg skal ikke bli for påståelig jeg. Det er mer mellom himmel og jord enn andre steder. Men en må aldri slutte å stille spørsmål, være kritisk. Det er utrolig mye humbug ute og går. Ha en fin kveld Det har du helt rett i. Men man skal ikke utelukke noe heller. Takk, og ha en fin kveld du også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.