Gå til innhold

Så lei av å være singel!

Anbefalte innlegg

Gjest Aner ikke jeg
Skrevet

Jeg er en gutt på 23 år som er drittlei av å være singel. Jeg har tidligere aldri hatt kjæreste. Det er faktisk så ille at jeg ikke har kvinnelige bekjente engang! Da jeg var i tenårene så satt jeg mye hjemme. Var ikke på ungdomsklubber eller diskoteker. Dels på grunn av en streng far og dels på grunn av dårlig selvtillit. Det er så frustrerende og se at mine venner har både kjærester og kvinnelige bekjente.

Jeg har de siste 5 månedene gått hos psykolog og ting har blitt noe bedre. Jeg har fått gode råd og slikt men savner en jente i mitt liv. En jeg kan snakke med, være sammen med og mye mer. Det virker som om jeg ikke vil få det til. Ingenting tilsier det heller. Hadde jeg for eksempel hatt jentevenner så hadde det jo vært lettere siden da hadde jeg vært i miljøet. Men jeg er mutters alene.Jeg føler meg ikke særlig mye høy i hatten når de andre vennene kommer med kjærestene sine.

Nå har jeg jo prøvd men det har skjært seg hver gang. Jeg er så lei av dette. Mange kommer til å si at du er bare 23 og alt det har jeg hørt før. Jeg skjønner ikke hvorfor slikt skjer meg og hvorfor jeg er så opptatt av det. En del av vennene mine bryr seg ikke om det.

Jeg lurer på om det er meg det er noe galt med, om jeg er for stygg eller for lite attraktiv?

Jeg føler jo selv at jeg har en del kvaliteter. Jeg er hyggelig, selvsikker (når det går), omgjengelig og sosial når det kreves. Hva er da problemet?

Har prøvd alt. Alt fra internett til annonser i avis men det funker ikke.

Jeg er et eneste stort spørsmåltegn nå. Det er vondt å ha det slik.

Gullfisk i havet
Skrevet

Du skrev vel om det er for noen dager siden også, men det er jo lov å prøve en gang til.

Du er nok ikke eneste single her i landet. Mange er i samme situasjon som deg.

Eneste måten å komme ut av singel tilværelsen er å gjøre noe med det selv. Drømmedama kommer neppe tilfeldig å banker på døra(kan sikkert skje, men ikke sats på det).

Speed dateing, d kan melde seg på gang på gang. Spraydate eller Blink eller lignende. Ser du en søt jente i butikken/bussen/gata/jobben/køen, fortell henne at hun er søt og be henne på middag en dag, eller kino, eller noe annet.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Møter du ingen jenter til daglig? I forbindelse med jobb eller studier eller når du handler på butikken? Snakk med en av dem, inviter henne på kaffe eller noe.

Skrevet

Hei.

Henger meg på gullfisken jeg, gå ut og beveg deg...

det er fine jenter over alt, på kafè, på golfbanen, på trikken...

Sørg for å være ren, lukte godt og før deg som folk...når du ser ei søt ei så smil og tør å være litt frempå...kaffekopp, kino ?

Det er helt sikkert ikke noe galt med deg, men noen ganger er vi så innsylta av vår egen situasjon at vi kanskje ikke ser mulighetene fremfor oss...

Kom deg ut gutt, skjønner det er frustrerende for deg, men ikke gi opp.

Nå er det vår i lufta snart også, for ikke å snakke om sommeren :)

Lykke til.

Hilsen...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg tror sånne ting kommer når du minst venter det.

Ellers har du jo rett i at det er en god start å få kvinnelige venner. Hva driver du med da? Skole? Jobb?

Gjest ikke singel lenger, men...
Skrevet

Møter du ingen jenter til daglig? I forbindelse med jobb eller studier eller når du handler på butikken? Snakk med en av dem, inviter henne på kaffe eller noe.

Hadde det på samme måten som "Aner ikke jeg". De jentene jeg forsøkte å bli kjent med virket så avvisende, uten unntak. En gang tok jeg med ei jente ut på kino og deretter restaurant. Anstrengte meg veldig for å gjøre kvelden koselig for henne.

Likte henne godt. Kort etterpå kom det et brev fra henne. Det snudde op-ned på på alt. I brevet ble jeg utskjellt til de grader. Alt ved meg var visst galt. Det gav meg en grundig knekk. Tok fire år før jeg maktet ha noe med jenter å gjøre igjen.

Så ble jeg kjent med ei som jeg nå er gift med. Men det er ikke så rosenrødt alt det heller. Det går bra så lenge hun ikke har mensen. Når hun har mensen er det bare så inderlig vondt å dele hus med henne. Da er hun ilter og temmelig aggressiv.

Derfor trenger ikke "Aner ikke jeg" oroe seg for mye, synes jeg. Ikke sikkert alenetilværelsen er dårligere.

Gjest Aner ikke jeg
Skrevet

Du skrev vel om det er for noen dager siden også, men det er jo lov å prøve en gang til.

Du er nok ikke eneste single her i landet. Mange er i samme situasjon som deg.

Eneste måten å komme ut av singel tilværelsen er å gjøre noe med det selv. Drømmedama kommer neppe tilfeldig å banker på døra(kan sikkert skje, men ikke sats på det).

Speed dateing, d kan melde seg på gang på gang. Spraydate eller Blink eller lignende. Ser du en søt jente i butikken/bussen/gata/jobben/køen, fortell henne at hun er søt og be henne på middag en dag, eller kino, eller noe annet.

"Ser du en søt jente i butikken/bussen/gata/jobben/køen, fortell henne at hun er søt og be henne på middag en dag, eller kino, eller noe annet."

Hvilken planet er du fra? Det er ikke bare å be ut en jente på en slik måte. Sannsynligvis vil hu bli redd.

Gjest Aner ikke jeg
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg tror sånne ting kommer når du minst venter det.

Ellers har du jo rett i at det er en god start å få kvinnelige venner. Hva driver du med da? Skole? Jobb?

Hvorfor skal akkurat jeg vente? Alle andre får det som de vil.

Kjenner ingen jenter, de på jobben telles ikke og jeg hadde aldri bedt ut en jente fra jobben. Det er ikke profesjonelt.

Gjest elisabeth
Skrevet

Kjenner ingen jenter, de på jobben telles ikke og jeg hadde aldri bedt ut en jente fra jobben. Det er ikke profesjonelt.

Hvis du ikke vil vente så får du få ræva i gir, som vi sier det. Gullfisk kom med gode forslag.

Gjest Anesmor
Skrevet

"Ser du en søt jente i butikken/bussen/gata/jobben/køen, fortell henne at hun er søt og be henne på middag en dag, eller kino, eller noe annet."

Hvilken planet er du fra? Det er ikke bare å be ut en jente på en slik måte. Sannsynligvis vil hu bli redd.

Hvis du er så redd for å prøve, så redd for å få et nei, da vil du aldri få et ja.... Den som intet våger intet vinner! Beklager, men sånn er livet.

Tenk deg at en pen dame hadde spurt deg om en kaffekopp, du vill vel ikke sagt nei bare fordi hun spurte i køen? Finnes så mange single og ensomme, men koselige og søte damer, så du finner om du er villig nok.

Gjest Aner ikke jeg
Skrevet

Hvis du er så redd for å prøve, så redd for å få et nei, da vil du aldri få et ja.... Den som intet våger intet vinner! Beklager, men sånn er livet.

Tenk deg at en pen dame hadde spurt deg om en kaffekopp, du vill vel ikke sagt nei bare fordi hun spurte i køen? Finnes så mange single og ensomme, men koselige og søte damer, så du finner om du er villig nok.

For det første er jenter så megakresne at det ikke er mulig. Er gutter det så er de sjåvinistiske.

Jeg har prøvd alt jeg, blink, spray og vise vers.

Resultat = 0!

Gjest Aner ikke jeg
Skrevet

Hva er oddsen for at det skjer?

Slutt og leve i en drømmeverden

Gjest Aner ikke jeg
Skrevet

Hvis du ikke vil vente så får du få ræva i gir, som vi sier det. Gullfisk kom med gode forslag.

Hva mer kan man gjøre? Etter en del psykolog hjelp turte jeg endelig å be ut en jente. Spurte en men fikk nei. Spurte en til etter en periode og fikk nei.

Mønster?

Gjest Aner ikke jeg
Skrevet

Hadde det på samme måten som "Aner ikke jeg". De jentene jeg forsøkte å bli kjent med virket så avvisende, uten unntak. En gang tok jeg med ei jente ut på kino og deretter restaurant. Anstrengte meg veldig for å gjøre kvelden koselig for henne.

Likte henne godt. Kort etterpå kom det et brev fra henne. Det snudde op-ned på på alt. I brevet ble jeg utskjellt til de grader. Alt ved meg var visst galt. Det gav meg en grundig knekk. Tok fire år før jeg maktet ha noe med jenter å gjøre igjen.

Så ble jeg kjent med ei som jeg nå er gift med. Men det er ikke så rosenrødt alt det heller. Det går bra så lenge hun ikke har mensen. Når hun har mensen er det bare så inderlig vondt å dele hus med henne. Da er hun ilter og temmelig aggressiv.

Derfor trenger ikke "Aner ikke jeg" oroe seg for mye, synes jeg. Ikke sikkert alenetilværelsen er dårligere.

Du er feil, jeg liker ikke å være alene.

Skrevet

gå hjem og vogg med deg, du da. kommer her og kjefte på noen som forsøker å komme med tips til deg.

dask på lanken!

Skrevet

javel?

Gjest elisabeth
Skrevet

Hva mer kan man gjøre? Etter en del psykolog hjelp turte jeg endelig å be ut en jente. Spurte en men fikk nei. Spurte en til etter en periode og fikk nei.

Mønster?

Så du fikk nei hos to jenter. Også? To jenter er da ikke noe! Da får du lete videre! Gir du opp så kan du ikke klage...

Gjest Anesmor
Skrevet

Hvorfor er du her å klager om du allerede har bestemt deg for å mislykkes? Det første du må gjøre er å endre innstillinga di. Deretter må du tenke over hvordan du oppfører deg rundt jenter(er du negativ og klager mye, så får du aldri napp).

Selvfølgelig er jenter kresne. Man vil jo ha noen man kan ha glede av. Det samme gjelder nok gutter.

Gjest Daisy
Skrevet

Alle andre får det ikke som de vil :P Men det kan virke sånn når man ikke gjør det selv, vet du.

Mange som finner hverandre på jobben? Uannsett kan du jo finne på noe sosialt med jentene på jobben. De har jo venninner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...