Gå til innhold

Holmgang i kveld kl. 21:45 på TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emnet denne gangen er vel neppe noen overraskelse etter at sjeik Yassin ble airborne, with compliments from IAF.

Og jeg tviler på at panelet vil by på så mange overraskelser heller. Av «tungvekterne» stiller kanskje Jan Petersen og Bonden som vanlig på podiet, og blant statsautoriserte rikssynsere kommer antagelig Hilde Henriksen Waage, Harald Stanghelle, Kristin Halvorsen, Øystein Djupedal, Gunnar Stålset og kanskje et par til fra Furre-nettverket.

Men for å forsvare Israel, hvem kan de finne på å invitere nå som hedersmannen Leif Røsaak ikke lenger en blant oss? Jan Simonsen? Eller Morten Høglund? Morten Rasmussen? Eller kanskje lille saktmodige Ester Kristoffer? Uansett hvem som stiller for Israel, de skal få kjørt seg når disse ortodokse marxist-leninistene får vann på mølla.

Mine venner, følg med, dette er ikke NRK, så her kan alt skje.

Fortsetter under...

Skrevet

Du kunne jo stilt opp selv. Da hadde ihvertfall ingen andre fått sagt noe imot, og hele tv-titterskaren hadde fått godt forklart at de "andre" ikke vet noenting, og er nazzister og det som værre er.

"......................."

Skrevet

Du kunne jo stilt opp selv. Da hadde ihvertfall ingen andre fått sagt noe imot, og hele tv-titterskaren hadde fått godt forklart at de "andre" ikke vet noenting, og er nazzister og det som værre er.

Dessuten satt Ester Kristoffer der, og hun kunne fortalt alt jeg kan og vet - and then some - hvis hun hadde fått lov å fullføre én eneste setning uten å bli bøllet ned av Stanghelle.

Skrevet

HEHE! Du vil ikke si at han AVBRYTER deg på DOL? :) det er jo det fine med skrevne debatter -alle får en mulighet til å "snakke ferdig" - og da kan det ofte bli langt - om man er engasjert.

Skrevet

HEHE! Du vil ikke si at han AVBRYTER deg på DOL? :) det er jo det fine med skrevne debatter -alle får en mulighet til å "snakke ferdig" - og da kan det ofte bli langt - om man er engasjert.

Nei, jeg teoriserte om rl :-)

"........................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...