Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det sjette dagen uten røyk...phuhh...de fem første dagene hadde jeg plaster som jeg hadde fått av mamsen min.

I dag hadde jeg altså ikke noe og det har vært tøffere i dag. De fem første dagene gikk overraskende bra, men i dag har jeg kjent opptil flere ganger at "nå hadde det jaggu smakt særdeles gøtt med noen skikkelig magadrag".

Spiser youghurt, fiberfrokost og frukt så jeg nesten ser mannen med ljåen altså. Samtidig tenker jeg at den første røyken ville smakt vondt, jeg ville blitt svimmel, røyk lukter fælt, en kan få nikotinet på leppa...ja alt som gir meg en kortsiktig grunn til å klare å la være.

Dæssiken...klarer jeg dette da.

Og jo, jeg vet om røykekuttforumet, men det er så liten bevegelse der...må få ut et lite sukk se...

:)

Gullfisk i havet
Skrevet

Syns du er flink! Vi er stolte av deg!

Skrevet

Syns du er flink! Vi er stolte av deg!

Tuuuusen takk...varmer det gett, rart...noen ganger blir man litt barn igjen liksom...trenger en liten klapp på skuldra :)

Hvis det går er det helt utrolig, var ikke veldig motivert og har røyket mye og sterk tobakk i 20 år...men man skal aldri si aldri har jeg lært :)

Gjest Rusle
Skrevet

Jo da, dette klarer du. 6 dager allerede. Skulle det bli for tungt, anbefaler jeg den aktuelle boken ;-)

Du er flink!

laguna1365380434
Skrevet

Godt jobbet! Og lykke til!:-)

Skrevet

Godt jobbet! Og lykke til!:-)

Takker...får bite tenna sammen ja.

Man blir veldig effektiv iallefall...har gjort ferdig 8 innleveringsoppgaver på to dager, ved siden av husarbeid, barn, dyr...ja i det hele tatt.

Positivt og negativt med alle ting er det noe som heter ;)

Skrevet

Jo da, dette klarer du. 6 dager allerede. Skulle det bli for tungt, anbefaler jeg den aktuelle boken ;-)

Du er flink!

Får håpe det ikke blir verre enn i dag, da skal jeg klare meg tror jeg.

Men jeg kunne nok hatt godt av et eller annet hjelpemiddel ja, for det har vært litt tøft i dag.

Oftere og sterkere sug uten plaster.

Så en ny pakke plaster eller boka hadde nok ikke vært så dumt, nei.

:)

Gullfisk i havet
Skrevet

Tuuuusen takk...varmer det gett, rart...noen ganger blir man litt barn igjen liksom...trenger en liten klapp på skuldra :)

Hvis det går er det helt utrolig, var ikke veldig motivert og har røyket mye og sterk tobakk i 20 år...men man skal aldri si aldri har jeg lært :)

Jeg tror at vi mennesker kan klare det meste, bare vi vil det nok! =) Slike som deg beviser jo det!

Skrevet

Dette er bra - og dette GÅR bra.

Du er jo så godt i gang, og har de rette holdningene. Bare stå på som du har begynt, og tenk på at lungene dine allerede har fått det mye bedre.

Og boka til Carr bør du nok lese i tillegg. (Bare for å bli enda tryggere på tankene dine.)

Gjest røykfri
Skrevet

GRAUTLERER !!!!! VI ER SÅÅÅÅ FLINKE !!!!!! (roper ut til hele verden)

Jeg har begynt å telle måneder jeg nå da .... så 3.april er det 3 måneder som røykfri faktisk.

Jeg har ikke brukt noen ting, og har vært kjempeoverrasket over hvor enkelt det er å slutte å røyke.

Eneste gangene jeg har trøbbel er når jeg er på fylla, det har bare vært to ganger foreløpig ..... andre gangen var jeg "så heldig" at en venninne syns synd på meg da jeg klaget over at jeg hadde lyst på røyk, så hun stappet røyken sin i munnen min ..... mmmmmmmmm det smakte kjempegodt !!!!!!!! Det blei bare NOEN trekk, ingen HEL røyk.

Etter dette har jeg ikke røyka, lysten på en røyk er der oftere enn før .....

Spørs nå i helgen da, da skal jeg jammen på fylla igjen ......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...