Rubia Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 I dag er det sjette dagen uten røyk...phuhh...de fem første dagene hadde jeg plaster som jeg hadde fått av mamsen min. I dag hadde jeg altså ikke noe og det har vært tøffere i dag. De fem første dagene gikk overraskende bra, men i dag har jeg kjent opptil flere ganger at "nå hadde det jaggu smakt særdeles gøtt med noen skikkelig magadrag". Spiser youghurt, fiberfrokost og frukt så jeg nesten ser mannen med ljåen altså. Samtidig tenker jeg at den første røyken ville smakt vondt, jeg ville blitt svimmel, røyk lukter fælt, en kan få nikotinet på leppa...ja alt som gir meg en kortsiktig grunn til å klare å la være. Dæssiken...klarer jeg dette da. Og jo, jeg vet om røykekuttforumet, men det er så liten bevegelse der...må få ut et lite sukk se... 0 Siter
Gullfisk i havet Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Syns du er flink! Vi er stolte av deg! 0 Siter
Rubia Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Syns du er flink! Vi er stolte av deg! Tuuuusen takk...varmer det gett, rart...noen ganger blir man litt barn igjen liksom...trenger en liten klapp på skuldra Hvis det går er det helt utrolig, var ikke veldig motivert og har røyket mye og sterk tobakk i 20 år...men man skal aldri si aldri har jeg lært 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Jo da, dette klarer du. 6 dager allerede. Skulle det bli for tungt, anbefaler jeg den aktuelle boken ;-) Du er flink! 0 Siter
Rubia Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Godt jobbet! Og lykke til!:-) Takker...får bite tenna sammen ja. Man blir veldig effektiv iallefall...har gjort ferdig 8 innleveringsoppgaver på to dager, ved siden av husarbeid, barn, dyr...ja i det hele tatt. Positivt og negativt med alle ting er det noe som heter 0 Siter
Rubia Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Jo da, dette klarer du. 6 dager allerede. Skulle det bli for tungt, anbefaler jeg den aktuelle boken ;-) Du er flink! Får håpe det ikke blir verre enn i dag, da skal jeg klare meg tror jeg. Men jeg kunne nok hatt godt av et eller annet hjelpemiddel ja, for det har vært litt tøft i dag. Oftere og sterkere sug uten plaster. Så en ny pakke plaster eller boka hadde nok ikke vært så dumt, nei. 0 Siter
Gullfisk i havet Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Tuuuusen takk...varmer det gett, rart...noen ganger blir man litt barn igjen liksom...trenger en liten klapp på skuldra Hvis det går er det helt utrolig, var ikke veldig motivert og har røyket mye og sterk tobakk i 20 år...men man skal aldri si aldri har jeg lært Jeg tror at vi mennesker kan klare det meste, bare vi vil det nok! =) Slike som deg beviser jo det! 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Dette er bra - og dette GÅR bra. Du er jo så godt i gang, og har de rette holdningene. Bare stå på som du har begynt, og tenk på at lungene dine allerede har fått det mye bedre. Og boka til Carr bør du nok lese i tillegg. (Bare for å bli enda tryggere på tankene dine.) 0 Siter
Gjest røykfri Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 GRAUTLERER !!!!! VI ER SÅÅÅÅ FLINKE !!!!!! (roper ut til hele verden) Jeg har begynt å telle måneder jeg nå da .... så 3.april er det 3 måneder som røykfri faktisk. Jeg har ikke brukt noen ting, og har vært kjempeoverrasket over hvor enkelt det er å slutte å røyke. Eneste gangene jeg har trøbbel er når jeg er på fylla, det har bare vært to ganger foreløpig ..... andre gangen var jeg "så heldig" at en venninne syns synd på meg da jeg klaget over at jeg hadde lyst på røyk, så hun stappet røyken sin i munnen min ..... mmmmmmmmm det smakte kjempegodt !!!!!!!! Det blei bare NOEN trekk, ingen HEL røyk. Etter dette har jeg ikke røyka, lysten på en røyk er der oftere enn før ..... Spørs nå i helgen da, da skal jeg jammen på fylla igjen ...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.