Gå til innhold

Å plage andre mens de sover..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg i morgen! Jeg skal ligge å rulte meg riktig lenge, ingen jobb, ingenting, før 4.

Digg!:-)

ehm.... kl 04.00 eller kl 16.00.

er det et a-menneske som har sneket seg inn her eller?

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

45

• Dorthe

13

• tiliti

11

• cecily

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, når man klarer å bare gi f. det flott.

Men jeg merker at jeg blir SUR.. (men så er jeg tidvis litt lettantennelig, jeg kunne myrdet den bygningsarbeideren..)

Det er bare så urimelig, og stort sett gidder de ikke å begrunne heller, det er liksom noe som bare "er sånn"..

:-)

Jeg ble lynings de første gangene.

Så fikk de besøk av min mor, og hun sov også halve dagen og gav faen i dem.

Siden har de ikke sagt et pip. hihi.

De sier bare .."alle skal opp til frokost kl 09.. vel .. iallefall du og du" (min kjære og min datter). Hehe.

Men bråker, det gjør de.

"i morgen tidlig skal jeg klirre alt jeg kan med koppene slik at du får døgnrytmen i orden" sa min svigermor i jula.

Jeg truet med å komme å slå henne med en stekepanne.

hihi.

Hun bråkte ikke.

Skrevet

Ingen rett i det hele tatt! Så det!

Jeg mener det er like kjipt for meg å stå opp kl 5.30, som det er for andre å være våken til samme. Jeg klarer fint sistnevnte , og synes dessuten det er kos..

Men jeg forlanger ikke at alle andre skal synes det samme.

Og DER ligger forskjellen.

Igjen: fatter. Han kommer innimellom på BESØK, og vil ha kaffe og sånn supertidlig. Jeg har nå forklart ham at jeg aksepterer dette, om han aksepterer å være med meg på bar kl 2am. Ikke ellers. Og det synes jeg at jeg har rett i.;)

Vi har opp til flere ganger truet svigerser med at de ikke får legge seg før 04, og ikke stå opp før 12 når de er på besøk hos oss.

Siden vi tydeligvis ikke får sove når vi vil hos dem.

De har virkelig roet seg etterhvert. hehe.

laguna1365380434
Skrevet

du har min fulle forståelse.

jeg er et moderat b-menneske. og jeg blir til tider tvunget til å stå opp kl 05.45, da tidligvakter på jobb starter kl 07.00. helt _forferdelig_!!!

ikke nok med at det er umenneskelig å stå opp til slike tider, i frykt for å forsove meg, som min indre klokke egentlig ønsker, så våkner jeg sånn ca 49 ganger pr natt. skjønner ikke hvorfor en ikke kan ha arbeidstiden 11-16, med full lønn off kørs.

Uff, det hørtes aldeles forjævlig ut! Jeg vet ikke hvor mye kaffe jeg måtte hatt i meg for å takle den der.

Jeg har forøvrig arbeidstider som passer legningen min bra, så jeg utfordres ikke noe særlig der. Men tidlig forelesninger på skolen er en prøvelse!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ble lynings de første gangene.

Så fikk de besøk av min mor, og hun sov også halve dagen og gav faen i dem.

Siden har de ikke sagt et pip. hihi.

De sier bare .."alle skal opp til frokost kl 09.. vel .. iallefall du og du" (min kjære og min datter). Hehe.

Men bråker, det gjør de.

"i morgen tidlig skal jeg klirre alt jeg kan med koppene slik at du får døgnrytmen i orden" sa min svigermor i jula.

Jeg truet med å komme å slå henne med en stekepanne.

hihi.

Hun bråkte ikke.

*lol*

Gjest Jakob von Gunten
Skrevet

Jeg leste en undersøkelse som viste at B-mennesker er mer kreative enn A-mennensker. Personlig har jeg inntrykk av at vi er penere også.

Det holder for meg, A-menneskene kan bare være så smålige de vil.

laguna1365380434
Skrevet

Vi har opp til flere ganger truet svigerser med at de ikke får legge seg før 04, og ikke stå opp før 12 når de er på besøk hos oss.

Siden vi tydeligvis ikke får sove når vi vil hos dem.

De har virkelig roet seg etterhvert. hehe.

Bra! Fatter synes fortsatt han har rett, han er rett og slett immun mot mine argumenter..(og det er jo ikke så rart, siden han ikke gidder å ha noen egentlige argumenter selv)

Men han skjønner jo at jeg ikke er til å snakke til før 12, og det er jo noe, for da gjør han det ikke så ofte. Men at han har rett, det synes han.

Skrevet

Jeg leste en undersøkelse som viste at B-mennesker er mer kreative enn A-mennensker. Personlig har jeg inntrykk av at vi er penere også.

nice!

Skrevet

Uff, det hørtes aldeles forjævlig ut! Jeg vet ikke hvor mye kaffe jeg måtte hatt i meg for å takle den der.

Jeg har forøvrig arbeidstider som passer legningen min bra, så jeg utfordres ikke noe særlig der. Men tidlig forelesninger på skolen er en prøvelse!

takker for empati.

jeg lover deg, det suger. men jeg klarer det faktisk. har kun forsovet meg en eneste gang på 6 mnd. synes jeg er flink jeg.

laguna1365380434
Skrevet

ehm.... kl 04.00 eller kl 16.00.

er det et a-menneske som har sneket seg inn her eller?

Kl 16. Kl 4 sitter jeg sikkert her;)

La foresten merke til det selv, at jeg var ytterst inkonsekvent med hvordan jeg skrev tider nå, litt pm og am, litt med bokstaver og..ja.

Rotete, sorry:)

Skrevet

Kl 16. Kl 4 sitter jeg sikkert her;)

La foresten merke til det selv, at jeg var ytterst inkonsekvent med hvordan jeg skrev tider nå, litt pm og am, litt med bokstaver og..ja.

Rotete, sorry:)

jeg lar det aller nådigst passere.

c",)

laguna1365380434
Skrevet

takker for empati.

jeg lover deg, det suger. men jeg klarer det faktisk. har kun forsovet meg en eneste gang på 6 mnd. synes jeg er flink jeg.

Wow! Sv.godt jobbet!

Jeg hadde, med de arbeidstidene, med 90% sikkerhet hatt sparken pr. nå.

Skrevet

Wow! Sv.godt jobbet!

Jeg hadde, med de arbeidstidene, med 90% sikkerhet hatt sparken pr. nå.

skal du bli nattevakt når du blir stor?

laguna1365380434
Skrevet

Den signerer jeg på!

Om jeg nå bare finner en måte jeg kan bli kvitt mannen med pressluftboret på også er det bare velstand.:-)

Skrevet

Den signerer jeg på!

Om jeg nå bare finner en måte jeg kan bli kvitt mannen med pressluftboret på også er det bare velstand.:-)

nitroglyserin

laguna1365380434
Skrevet

skal du bli nattevakt når du blir stor?

Næh.. Men jeg tar gjerne siste skift:)

Jobber fra 12-19 når jeg har full dag nå, og det er jo glimrende. Før jobbet jeg natt(barer o.l) men det blir litt kjipt, da en ikke får noe tid å sosialisere på.

Det er selvsagt mulig jeg må jobbe litt med å beholde lignende arbeidstider i fremtidige jobber:-o.. Men det får bli den tid den sorg..

Skrevet

Bra! Fatter synes fortsatt han har rett, han er rett og slett immun mot mine argumenter..(og det er jo ikke så rart, siden han ikke gidder å ha noen egentlige argumenter selv)

Men han skjønner jo at jeg ikke er til å snakke til før 12, og det er jo noe, for da gjør han det ikke så ofte. Men at han har rett, det synes han.

Min far er også sånn.

Men jeg nekter å gi ham hjemmenummeret mitt, og aviser alle mobilsamtaler + slår av telefon/lyd.

Nå har han ikke forsøkt på flere år faktisk .. ikke før etter 12. hihi.

laguna1365380434
Skrevet

nitroglyserin

Yippi! Da var det løst..;)

Skrevet

Næh.. Men jeg tar gjerne siste skift:)

Jobber fra 12-19 når jeg har full dag nå, og det er jo glimrende. Før jobbet jeg natt(barer o.l) men det blir litt kjipt, da en ikke får noe tid å sosialisere på.

Det er selvsagt mulig jeg må jobbe litt med å beholde lignende arbeidstider i fremtidige jobber:-o.. Men det får bli den tid den sorg..

vakter mellom 15-22 er det ikke noe problem å få, tror jeg. dersom en har et yrke der en jobber skift da. det suger kraftig å stå opp tidlig, men det er digg å være tidlig hjemme. kjedelig å komme hjem sent, men det er deilig å kunne sove lenge før kveldsvakter.

vanskelig å velge hva som er minst praktisk. vil jo ha et sosialt liv jeg også.

Skrevet

vakter mellom 15-22 er det ikke noe problem å få, tror jeg. dersom en har et yrke der en jobber skift da. det suger kraftig å stå opp tidlig, men det er digg å være tidlig hjemme. kjedelig å komme hjem sent, men det er deilig å kunne sove lenge før kveldsvakter.

vanskelig å velge hva som er minst praktisk. vil jo ha et sosialt liv jeg også.

du vil kanskje ikke tro det, men jeg er faktisk nødt til å legge meg nå, jeg. skal sove ujevnt og lite godt denne natten. skal nemlig opp kl 05.45 i morgen..............

god natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...