Gjest Daisy Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Kondolerer.. Jeg synes også det er alt for tidlig.. Personlig synes jeg det er perfekt å stå opp rundt tolv, da synes jeg at jeg får nok lys og sånn, og jeg er utsovet. to og tre kan selvsagt være aldeles deilig, men da må jeg innrømme at jeg føler meg litt skyldig for waste av dag.(særlig om vintren da det nesten ikke er noe dag å snakke om) Jo, enig med deg i den. Mellom 11 og 12.30 er perfekt. Nok, men likevel ikke dårlig samvittighet. Sov godt i morgen, da. 0 Siter
tiliti Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 du vil kanskje ikke tro det, men jeg er faktisk nødt til å legge meg nå, jeg. skal sove ujevnt og lite godt denne natten. skal nemlig opp kl 05.45 i morgen.............. god natt. da hadde jeg måtte lagt meg kl 21 .. usj .. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Uff, det hørtes aldeles forjævlig ut! Jeg vet ikke hvor mye kaffe jeg måtte hatt i meg for å takle den der. Jeg har forøvrig arbeidstider som passer legningen min bra, så jeg utfordres ikke noe særlig der. Men tidlig forelesninger på skolen er en prøvelse! Hva studerer du? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 du vil kanskje ikke tro det, men jeg er faktisk nødt til å legge meg nå, jeg. skal sove ujevnt og lite godt denne natten. skal nemlig opp kl 05.45 i morgen.............. god natt. God natt! Sov godt! 0 Siter
snilen Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Det er faktisk slik samfunnet vårt er innrettet. Er jo derfor vi fant opp klokken, for å kunne synkronisere livene våre. Og da er det bestemt at mellom 00:00 og 06:00 er det natt. Da må alle sove. Ellers bør man være våken. Med et par timers slingringsmonn. Du kan sove fra 22:00 til 06:00, eller fra 00:00 til 08:00, eller allerhelst, fra 23:00 til 07:00. Derfor skal det være stille etter elleve, og arbeiderene kan starte klokken syv. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Det er faktisk slik samfunnet vårt er innrettet. Er jo derfor vi fant opp klokken, for å kunne synkronisere livene våre. Og da er det bestemt at mellom 00:00 og 06:00 er det natt. Da må alle sove. Ellers bør man være våken. Med et par timers slingringsmonn. Du kan sove fra 22:00 til 06:00, eller fra 00:00 til 08:00, eller allerhelst, fra 23:00 til 07:00. Derfor skal det være stille etter elleve, og arbeiderene kan starte klokken syv. Da burde vi joggu snart ominrette. Jeg har ikke noe behov for å være synkronisert. Og siden 50% sikkert er B- mennesker, kan vi allernådigst bytte snart? Om denne synkroniseringen på noe vis altså skulle vise seg å være livsnødvendig.. Det der med at samfunnet knekker sammen om ikke alle står opp kl 7 tror jeg er noe sludder som kun inngår i A-menneskenes hersketeknikker over folk med morgensovehjerte. 0 Siter
tiliti Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Det er faktisk slik samfunnet vårt er innrettet. Er jo derfor vi fant opp klokken, for å kunne synkronisere livene våre. Og da er det bestemt at mellom 00:00 og 06:00 er det natt. Da må alle sove. Ellers bør man være våken. Med et par timers slingringsmonn. Du kan sove fra 22:00 til 06:00, eller fra 00:00 til 08:00, eller allerhelst, fra 23:00 til 07:00. Derfor skal det være stille etter elleve, og arbeiderene kan starte klokken syv. På tide å stille klokken tror jeg. Den stemmer ikke. 0 Siter
Sør Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 what? "i ditt ansikts sved" osv... "God", gammeldags pietiske (puritanisme), som var meget utbredt i Norge (og andre steder) før. Med vennlig hilsen 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 På tide å stille klokken tror jeg. Den stemmer ikke. *LOL* :-D 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 "i ditt ansikts sved" osv... "God", gammeldags pietiske (puritanisme), som var meget utbredt i Norge (og andre steder) før. Med vennlig hilsen okei. Hadde mine mistanker, men man blir jo ikke klokere med mindre man spør ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Hva studerer du? Biblioteksfag(iallefall så gjør jeg det litt nå og da;))på HiO. Ellers jobber jeg i bruktboksjappe. Studerer du? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Det er utrolig hvor mye mer positivt det er å være a-menneske enn b-menneske. Jeg har begynt å gjøre ting når det passer meg. Har jeg lyst å vaske tøy kl 24, gjør jeg det og har jeg lyst til å sove til 3 gjør jeg det. Det eneste jeg har forstått er at andre mennesker ikke vet når jeg sover, så jeg kan ikke være ufin når de ringer og vekker meg om dagen og jeg sover min søteste søvn. Det er kun 4 timer i døgnet jeg må være våken og det er fra minstemann kommer fra skolen og til han legger seg. Hehe, i dag sovnet jeg klokka 21 og sov et par timer og da jeg våknet hadde venninna mi som var på besøk, rydda hele huset. Det var deilig det. Var ikke meningen å sovne altså, bare duppet av i lenestolen. Og i den stillingen med beina under haka. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Det er faktisk slik samfunnet vårt er innrettet. Er jo derfor vi fant opp klokken, for å kunne synkronisere livene våre. Og da er det bestemt at mellom 00:00 og 06:00 er det natt. Da må alle sove. Ellers bør man være våken. Med et par timers slingringsmonn. Du kan sove fra 22:00 til 06:00, eller fra 00:00 til 08:00, eller allerhelst, fra 23:00 til 07:00. Derfor skal det være stille etter elleve, og arbeiderene kan starte klokken syv. Kroppen min har ikke lært klokka tror jeg. Det er medfødt ) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Du skal ha full respekt for at du innretter deg slik du vil, men det skal andre ha også. Ingen har noe med om du sover til 11, men om du vil høre musikk midt på natten må du nødt til å ha respekt for at andre vil sove på den tiden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Du skal ha full respekt for at du innretter deg slik du vil, men det skal andre ha også. Ingen har noe med om du sover til 11, men om du vil høre musikk midt på natten må du nødt til å ha respekt for at andre vil sove på den tiden. Men skal ikke andre ha forståelse for dem som sover på dagen da? Selv sover jeg om dagen fordi jeg er b-menneske men hvis man har jobber nattevakter bør jo andre mennesker respektere det også. Egentlig. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Problemet er jo at verden er ennrettet etter en A-menneske standard. Ergo blir flertallet A-mennesker, og flertallet har som kjent rett. :-) "........................." 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Men skal ikke andre ha forståelse for dem som sover på dagen da? Selv sover jeg om dagen fordi jeg er b-menneske men hvis man har jobber nattevakter bør jo andre mennesker respektere det også. Egentlig. Jo, men det er jo det jeg mener også. Alle skal ha forståelse for hverandre, både de som vil sove om natten og dagen. Alle skal være venner og alle skal være glade i hverandre. Mennesker skal gi hverandre klemmer og glade hunder skal klappes. Alle skal synge og være glade bortsett fra om noen vil sove. Da skal vi nynne byssan lull.*L* Det hadde vel vært hygge? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jo, men det er jo det jeg mener også. Alle skal ha forståelse for hverandre, både de som vil sove om natten og dagen. Alle skal være venner og alle skal være glade i hverandre. Mennesker skal gi hverandre klemmer og glade hunder skal klappes. Alle skal synge og være glade bortsett fra om noen vil sove. Da skal vi nynne byssan lull.*L* Det hadde vel vært hygge? Ja, det hadde vært skikkelig koz ) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Ja, det hadde vært skikkelig koz ) Men hva skulle Sør kranglet om da?*L* 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Men hva skulle Sør kranglet om da?*L* Kanskje han kan noen fine sanger ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.