Gå til innhold

Hvorfor gidder så og si alle..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Her inne å diskutere i den der "hår på puppene" tråden?

Man har med en mentalt ubalansert, dum mann å gjøre, som etter ringe evner forsøker å fornærme de forskjellige debatantene.På en forutsigbar og kjedelig måte.

Hva er det som er så spennende med det egentlig?

*nysgjerrig*

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke fått med meg den jeg...var det den som var inne for en god stund siden ?

Nei, vet ikke jeg hvordan folk gidder å diskutere alt som blir diskutert her inne, men det er vel bare ennå et bevis på at vi alle er forskjellige, med forskjellige interesser og forskjellig ting som opptar vår hverdag.

Men jeg må innrømme at om jeg ikke så ofte blir med på disse trådene så gir de meg endel innimellom...

Som i går var det vel, så leste jeg tråd på tråd om hvordan jentene skulle lukte i skrittet...

Der var alt fra krepsehaler til popcorn...og jeg må innrømme at jeg satt og lo forand skjermen til tårene trillet.

Så jeg respekterer at folk kan ha meget mer enn meg de synes er interessant å diskutere, så har jeg ikke noe fornuftig - for meg - å si så lar jeg som oftest være å skrive, men mang en latter kan di gi meg trådene

:)

Gjest Rusle
Skrevet

Nei, det skjønner ikke jeg heller. Det må ha noe med nysgjerrighet å gjøre ;o)

Skrevet

Har ikke fått med meg den jeg...var det den som var inne for en god stund siden ?

Nei, vet ikke jeg hvordan folk gidder å diskutere alt som blir diskutert her inne, men det er vel bare ennå et bevis på at vi alle er forskjellige, med forskjellige interesser og forskjellig ting som opptar vår hverdag.

Men jeg må innrømme at om jeg ikke så ofte blir med på disse trådene så gir de meg endel innimellom...

Som i går var det vel, så leste jeg tråd på tråd om hvordan jentene skulle lukte i skrittet...

Der var alt fra krepsehaler til popcorn...og jeg må innrømme at jeg satt og lo forand skjermen til tårene trillet.

Så jeg respekterer at folk kan ha meget mer enn meg de synes er interessant å diskutere, så har jeg ikke noe fornuftig - for meg - å si så lar jeg som oftest være å skrive, men mang en latter kan di gi meg trådene

Hvis du ser på 100 nyeste ser du den fort :P

laguna1365380434
Skrevet

Jeg så den og!:-) Den var i det minste litt morsom!

Men denne er spesiell, den er KJEDELIG, men dog er sånn ca 70% av 100 nyeste, svar på denne.

Jeg slenger meg gjerne med på lange og gjerne usakelige tråder, men, altså, denne var jo bare kjip.

:-)

Gjest Daisy
Skrevet

Vet ikke, har ikke scrollet meg så langt ned enda. Men jeg gleder meg LoL...

Annonse

Skrevet

Jeg så den og!:-) Den var i det minste litt morsom!

Men denne er spesiell, den er KJEDELIG, men dog er sånn ca 70% av 100 nyeste, svar på denne.

Jeg slenger meg gjerne med på lange og gjerne usakelige tråder, men, altså, denne var jo bare kjip.

Da er det muligens den jeg så for noen dager siden, og ja...

jeg lurte på hvordan noen gadd å diskutere noen hår på puppen jeg og...

men som sakt...jeg respekterer at det er noen som ønsker det :)

Gjest En fisk
Skrevet

Det er egentlig ikke spennende. Er vel mest fordi man kjeder seg og ikke har noe bedre å gjøre. Som meg.

laguna1365380434
Skrevet

Det er egentlig ikke spennende. Er vel mest fordi man kjeder seg og ikke har noe bedre å gjøre. Som meg.

Skjønner det altså;)

Men det var litt skuff. Dette MÅ jo være en spennende tråd, tenkte jeg, med så mange svar..

Også var den altså bare kjip. Det var det hele:-)

Gjest Daisy
Skrevet

He, he. Facinerte meg litt hvor naiv denne personen var. Men egentlig tror jeg han bare var ute etter å kverulere. Kan da neppe ha vært seriøs ;o)

Gjest En fisk
Skrevet

Skjønner det altså;)

Men det var litt skuff. Dette MÅ jo være en spennende tråd, tenkte jeg, med så mange svar..

Også var den altså bare kjip. Det var det hele:-)

Ler litt. Ja, det er nok skuffende innholdsmessig. Men når man har en stor og kjedelig oppgave som burde gjøres, så er det utrolig hva som faktisk kan være interessant!

Skrevet

Er ikke så mange, langt ifra alle, stort sett meg og daisy og fisk... og vi kjeder oss og morer oss om hverandre. Er jo en lang latterkrampe hele tråden, bare synd at han gjentar seg så ofte. Mange morsomme formuleringer og bortforklaringer og anklagelser i den tråden. Det beste er måten han formulerer seg på.

Litt sånn sport å få siste ordet sikkert, gøy å kverulere og utfordre ham... dessuten holder vi ham borte fra andre tråder! Han gjør jo svært lite skade på en så usakelig tråd med et så lite viktig emne.

Får bare håpe hun som startet tråden fikk det svaret hun ønsket...

Kjede seg veldig idag.

laguna1365380434
Skrevet

He, he. Facinerte meg litt hvor naiv denne personen var. Men egentlig tror jeg han bare var ute etter å kverulere. Kan da neppe ha vært seriøs ;o)

Ja, og det som facinerte meg mest var at vedkommende faen ikke kom opp med EN original melding.

Hadde jeg vært ute etter kun og fornærme og krangle kunne jeg gjort det så fantastisk mye kulere.

Det var jo mangel på shwung!

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Ler litt. Ja, det er nok skuffende innholdsmessig. Men når man har en stor og kjedelig oppgave som burde gjøres, så er det utrolig hva som faktisk kan være interessant!

Joda. Jeg har ganske sikkert vært med i en sånn tråd nå og da, jeg og.

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, og det som facinerte meg mest var at vedkommende faen ikke kom opp med EN original melding.

Hadde jeg vært ute etter kun og fornærme og krangle kunne jeg gjort det så fantastisk mye kulere.

Det var jo mangel på shwung!

Eide ikke schwung, feel og groove, spør du meg.

Ja, man blir stadig overrasket over folk som fins.

laguna1365380434
Skrevet

Er ikke så mange, langt ifra alle, stort sett meg og daisy og fisk... og vi kjeder oss og morer oss om hverandre. Er jo en lang latterkrampe hele tråden, bare synd at han gjentar seg så ofte. Mange morsomme formuleringer og bortforklaringer og anklagelser i den tråden. Det beste er måten han formulerer seg på.

Litt sånn sport å få siste ordet sikkert, gøy å kverulere og utfordre ham... dessuten holder vi ham borte fra andre tråder! Han gjør jo svært lite skade på en så usakelig tråd med et så lite viktig emne.

Får bare håpe hun som startet tråden fikk det svaret hun ønsket...

Kjede seg veldig idag.

Jeg kaster sikkert sten fra det berømte glasshuset her.. Jeg har sikkert hvert med fra starten i sånne tråder, jeg også.. Men DA virker de jo mer spennende;)

Denne var bare litt skuff.. Sånn en lang tråd, den må da være spennende, tenkte jeg.

Men altså, nei, ikke veldig. Det var i grunn alt.

laguna1365380434
Skrevet

Eide ikke schwung, feel og groove, spør du meg.

Ja, man blir stadig overrasket over folk som fins.

:-) Jepp.

Men jeg bør vel passe meg litt, DETTE er jo også i grunn et strålende eksempel på en meget unødvendig og dessuten snart lang tråd.

Gjest En fisk
Skrevet

Jeg kaster sikkert sten fra det berømte glasshuset her.. Jeg har sikkert hvert med fra starten i sånne tråder, jeg også.. Men DA virker de jo mer spennende;)

Denne var bare litt skuff.. Sånn en lang tråd, den må da være spennende, tenkte jeg.

Men altså, nei, ikke veldig. Det var i grunn alt.

Ble stille der nå, da Må jeg vel starte på oppgaven. Nei, nå er det jo sent. Tror jeg tar kvelden. Ha en fortsatt hyggelig kveld og natt!

Hva skulle jeg gjort uten denne tidsfordriven? (gjort noe nyttig kanskje...)

Gjest En fisk
Skrevet

Ble stille der nå, da Må jeg vel starte på oppgaven. Nei, nå er det jo sent. Tror jeg tar kvelden. Ha en fortsatt hyggelig kveld og natt!

Dere får unskylde skrivefeilene der, men det er jo litt sent, og da er det lov å feile litt.

Sender en nattaklem til snille damer

laguna1365380434
Skrevet

Lykke til med oppgave! Og god natt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...