Gjest Daisy Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 :-) Jepp. Men jeg bør vel passe meg litt, DETTE er jo også i grunn et strålende eksempel på en meget unødvendig og dessuten snart lang tråd. :-) He, he (måtte bare lage den litt lenger) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Er ikke så mange, langt ifra alle, stort sett meg og daisy og fisk... og vi kjeder oss og morer oss om hverandre. Er jo en lang latterkrampe hele tråden, bare synd at han gjentar seg så ofte. Mange morsomme formuleringer og bortforklaringer og anklagelser i den tråden. Det beste er måten han formulerer seg på. Litt sånn sport å få siste ordet sikkert, gøy å kverulere og utfordre ham... dessuten holder vi ham borte fra andre tråder! Han gjør jo svært lite skade på en så usakelig tråd med et så lite viktig emne. Får bare håpe hun som startet tråden fikk det svaret hun ønsket... Kjede seg veldig idag. Jippi, jeg ble nevnt ;o) Jeg synes det er litt morsomt med sånne usaklige, rare, vanskelige mennesker. Så lenge det går an å logge av når man ikke gidder mer... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Dere får unskylde skrivefeilene der, men det er jo litt sent, og da er det lov å feile litt. Sender en nattaklem til snille damer Ingen andre enn kverulanten uten brysthår som bryr seg om sånt! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Ler litt. Ja, det er nok skuffende innholdsmessig. Men når man har en stor og kjedelig oppgave som burde gjøres, så er det utrolig hva som faktisk kan være interessant! Enig i det. Like bra som å komme hjem å se på Days of our lives hvis man er tidlig ferdig fra skole med kjedelig fag... 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Jeg synes han er bare dum og irriterende. Rullgardina har gått ned for meg når det gjelder ham. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 jeg har ikke sett det jeg, nå ble jeg nysgjerrig 0 Siter
Soria Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg så den og!:-) Den var i det minste litt morsom! Men denne er spesiell, den er KJEDELIG, men dog er sånn ca 70% av 100 nyeste, svar på denne. Jeg slenger meg gjerne med på lange og gjerne usakelige tråder, men, altså, denne var jo bare kjip. :-) Jeg har konsekvent hoppet over de innleggene på 100 nye så jeg aner ikke hvordan den tråden er. Det jeg ser er at denne umulig kan være mer spennende 0 Siter
morsan Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Skjønner det altså Men det var litt skuff. Dette MÅ jo være en spennende tråd, tenkte jeg, med så mange svar.. Også var den altså bare kjip. Det var det hele:-) Jeg synes det ofte er slik at de lengste trådene er de kjedeligste - ihvertfall for dem som ikke var med på morroa! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 Jeg har konsekvent hoppet over de innleggene på 100 nye så jeg aner ikke hvordan den tråden er. Det jeg ser er at denne umulig kan være mer spennende Hm.. Jeg så det selv, og har også kommentert det lenger oppi her. Jeg vil være den første til å innrømme at denne tråden er like dum, og snart like lang. Huffda. 0 Siter
Goliath Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Sansynligvis skyldes det noe av det samme som gjør at du gidder å starte en ny tråd om hvorfor noen av oss gidder....:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Vet ikke, tittelen fristet meg ikke, så jeg har faktisk ikke lest den, engang. Langt mindre svart på den. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 Sansynligvis skyldes det noe av det samme som gjør at du gidder å starte en ny tråd om hvorfor noen av oss gidder....:-) Jeg har lagt merke til det noe selvmotsigende i tråden nin her ja;) Men, altså, jeg skrev den i går, da var "alle" der og jeg følte meg ensom her, eller noe sånt.. Men, ja absolutt, dum og kjedelig tråd. Jeg skammer meg. 0 Siter
Goliath Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg har lagt merke til det noe selvmotsigende i tråden nin her ja;) Men, altså, jeg skrev den i går, da var "alle" der og jeg følte meg ensom her, eller noe sånt.. Men, ja absolutt, dum og kjedelig tråd. Jeg skammer meg. Synes ikke du skulle skamme deg jeg:-) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er artigkaren "mislykket" og "Dr. Münster" som er på ferde igjen. Uten tvil. Fyren lever av å forsøke å provosere andre. Det triste er at folk biter på.. "Ja ja." :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.