Gå til innhold

Når kommer selvangivelsen?

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Noen som husker? Har lyst å vite om jeg får noe tilbake.

Gjest pasa20
Skrevet

ja den starter 29 som tilti sa.....gleder meg jeg og ;/

Skrevet

ja den starter 29 som tilti sa.....gleder meg jeg og ;/

29 mars...?

Bente831365380491
Skrevet

Tror de begynner å sende ut 1.april. Gleder meg og til å få vite om jeg får noe igjen, men det er ikke så veldig morsomt når vi vet at samboeren min får baksmell på ca 60000 kr!!!!!

Skrevet

Starter i slutten av mars, men i Oslo og Akershus sendes den ikke ut før 13.-15. april!! :-((

Skrevet

Jeg gleder meg IKKE da jeg VET jeg får baksmell... fordi jeg tjente 8000,- mer enn hva attføringa var! (gikk på attføring i halve 2003)

Skrevet

når leverer vi inn selvangivelsen?

er helt på trynet når det gjelder slike ting. pappaen min bruker å tipse meg......

altså: når leverer vi inn, når får vi vite om vi får igjen eller har restskatt, når kommer eventuell tilbakebetaling?

husker jeg drev med det der i fjor, men dessverre så har jeg _elendig_ hukommelse når det gjelder slikt...............

bittelitte granne flau nå....

Skrevet

Vi fikk rettledningen i posten denne uke, så selvangivelsen kommer ikke så lenge etterpå (mener jeg å huske fra tidligere år).

Er litt spent på hvor mye jeg får igjen. Jeg ble trukket for lite mange måneder i fjor, så jeg ba om å bli trukket 3.000 ekstra i måneden etter ferien. Men jeg hadde litt mindre overtid enn ventet i slutten av året, så jeg regner med å ha betalt for mye.

Skrevet

når leverer vi inn selvangivelsen?

er helt på trynet når det gjelder slike ting. pappaen min bruker å tipse meg......

altså: når leverer vi inn, når får vi vite om vi får igjen eller har restskatt, når kommer eventuell tilbakebetaling?

husker jeg drev med det der i fjor, men dessverre så har jeg _elendig_ hukommelse når det gjelder slikt...............

bittelitte granne flau nå....

http://www.skatteetaten.no/ - klikk på "Alt om Selvangivelsen" i menyen.

Skrevet

http://www.skatteetaten.no/ - klikk på "Alt om Selvangivelsen" i menyen.

tjihi

takk!

kan jeg stille et par dumme spørsmål til?

dersom vi leverer inn selvangivelse 30.april, hvorfor snakker flere under her om at de er spente på baksmell eller ikke? kommer ikke det senere? nærmere sommeren?

Skrevet

tjihi

takk!

dersom vi leverer inn selvangivelse 30.april, hvorfor snakker flere under her om at de er spente på baksmell eller ikke? kommer ikke det senere? nærmere sommeren?

det er helt utrolig at jeg ikke klarer å huske dette fra år til år.

skulle ikke trodd jeg var gifteklar, altså.

c",)

Skrevet

tjihi

takk!

I fjor fikk vi vite om vi fikk restskatt/tilbakebetaling mot slutten av juni. De som fikk penger igjen, fikk disse im slutten av juni, de som måtte betale, betaler langt utpå høsten.

Skrevet

tjihi

takk!

Joda, man får igjen på skatten eller beskjed om baksmell i andre halvdel av juni tror jeg det er.

Gjest Daisy
Skrevet

det er helt utrolig at jeg ikke klarer å huske dette fra år til år.

skulle ikke trodd jeg var gifteklar, altså.

c",)

Kanskje en god ting at du skal gifte deg, så kan han ordne det for deg ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Utsendingen starter den 29 tror jeg.

Vet du om det finnes en oversikt over hvilke kommuner som kommer når?

Skrevet

Kanskje en god ting at du skal gifte deg, så kan han ordne det for deg ;o)

c",)

ser ikke bort i fra det, nei.

Gjest tantepose
Skrevet

Den kommer ibegynnelsen av neste uke, og alle vi huseiere som ikke har satt opp skattetrekket etter rente nedgangen kan sikkert vente oss ubehageligheter????

Skrevet

Den kommer ibegynnelsen av neste uke, og alle vi huseiere som ikke har satt opp skattetrekket etter rente nedgangen kan sikkert vente oss ubehageligheter????

Ikke vi huseiere som er ferdig med lånene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...