Gjest bebba Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Noen som husker? Har lyst å vite om jeg får noe tilbake. 0 Siter
Gjest pasa20 Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 ja den starter 29 som tilti sa.....gleder meg jeg og ;/ 0 Siter
magnolia Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 ja den starter 29 som tilti sa.....gleder meg jeg og ;/ 29 mars...? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Tror de begynner å sende ut 1.april. Gleder meg og til å få vite om jeg får noe igjen, men det er ikke så veldig morsomt når vi vet at samboeren min får baksmell på ca 60000 kr!!!!! 0 Siter
morsan Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Starter i slutten av mars, men i Oslo og Akershus sendes den ikke ut før 13.-15. april!! :-(( 0 Siter
Mistera Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg gleder meg IKKE da jeg VET jeg får baksmell... fordi jeg tjente 8000,- mer enn hva attføringa var! (gikk på attføring i halve 2003) 0 Siter
cecily Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 når leverer vi inn selvangivelsen? er helt på trynet når det gjelder slike ting. pappaen min bruker å tipse meg...... altså: når leverer vi inn, når får vi vite om vi får igjen eller har restskatt, når kommer eventuell tilbakebetaling? husker jeg drev med det der i fjor, men dessverre så har jeg _elendig_ hukommelse når det gjelder slikt............... bittelitte granne flau nå.... 0 Siter
fresja Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Vi fikk rettledningen i posten denne uke, så selvangivelsen kommer ikke så lenge etterpå (mener jeg å huske fra tidligere år). Er litt spent på hvor mye jeg får igjen. Jeg ble trukket for lite mange måneder i fjor, så jeg ba om å bli trukket 3.000 ekstra i måneden etter ferien. Men jeg hadde litt mindre overtid enn ventet i slutten av året, så jeg regner med å ha betalt for mye. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 når leverer vi inn selvangivelsen? er helt på trynet når det gjelder slike ting. pappaen min bruker å tipse meg...... altså: når leverer vi inn, når får vi vite om vi får igjen eller har restskatt, når kommer eventuell tilbakebetaling? husker jeg drev med det der i fjor, men dessverre så har jeg _elendig_ hukommelse når det gjelder slikt............... bittelitte granne flau nå.... http://www.skatteetaten.no/ - klikk på "Alt om Selvangivelsen" i menyen. 0 Siter
cecily Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 http://www.skatteetaten.no/ - klikk på "Alt om Selvangivelsen" i menyen. tjihi takk! kan jeg stille et par dumme spørsmål til? dersom vi leverer inn selvangivelse 30.april, hvorfor snakker flere under her om at de er spente på baksmell eller ikke? kommer ikke det senere? nærmere sommeren? 0 Siter
cecily Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 tjihi takk! kan jeg stille et par dumme spørsmål til? dersom vi leverer inn selvangivelse 30.april, hvorfor snakker flere under her om at de er spente på baksmell eller ikke? kommer ikke det senere? nærmere sommeren? det er helt utrolig at jeg ikke klarer å huske dette fra år til år. skulle ikke trodd jeg var gifteklar, altså. c",) 0 Siter
fresja Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 tjihi takk! kan jeg stille et par dumme spørsmål til? dersom vi leverer inn selvangivelse 30.april, hvorfor snakker flere under her om at de er spente på baksmell eller ikke? kommer ikke det senere? nærmere sommeren? I fjor fikk vi vite om vi fikk restskatt/tilbakebetaling mot slutten av juni. De som fikk penger igjen, fikk disse im slutten av juni, de som måtte betale, betaler langt utpå høsten. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 tjihi takk! kan jeg stille et par dumme spørsmål til? dersom vi leverer inn selvangivelse 30.april, hvorfor snakker flere under her om at de er spente på baksmell eller ikke? kommer ikke det senere? nærmere sommeren? Joda, man får igjen på skatten eller beskjed om baksmell i andre halvdel av juni tror jeg det er. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 det er helt utrolig at jeg ikke klarer å huske dette fra år til år. skulle ikke trodd jeg var gifteklar, altså. c",) Kanskje en god ting at du skal gifte deg, så kan han ordne det for deg ;o) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Utsendingen starter den 29 tror jeg. Vet du om det finnes en oversikt over hvilke kommuner som kommer når? 0 Siter
cecily Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Kanskje en god ting at du skal gifte deg, så kan han ordne det for deg ;o) c",) ser ikke bort i fra det, nei. 0 Siter
Gjest tantepose Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Den kommer ibegynnelsen av neste uke, og alle vi huseiere som ikke har satt opp skattetrekket etter rente nedgangen kan sikkert vente oss ubehageligheter???? 0 Siter
fresja Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Den kommer ibegynnelsen av neste uke, og alle vi huseiere som ikke har satt opp skattetrekket etter rente nedgangen kan sikkert vente oss ubehageligheter???? Ikke vi huseiere som er ferdig med lånene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.